Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Siis mitä helvettiä? En tiiä olinko liian väsynyt tai näinkö näkyjä, mutta olin tulossa salilta pyörällä kotiin niin suojatiellä tuli vastaan joku marsun näköinen elukka?
Se näytti ihan musta/harmaalta marsulta ilman korvia ja hännän kanssa (?). Olikohan se rotta ja miten se oli eksynyt yksin sateessa pihalle? :wtf:
:hyvä:Siis mitä helvettiä? En tiiä olinko liian väsynyt tai näinkö näkyjä, mutta olin tulossa salilta pyörällä kotiin niin suojatiellä tuli vastaan joku marsun näköinen elukka?
Se näytti ihan musta/harmaalta marsulta ilman korvia ja hännän kanssa (?). Olikohan se rotta ja miten se oli eksynyt yksin sateessa pihalle? :wtf:
Siis mitä helvettiä? En tiiä olinko liian väsynyt tai näinkö näkyjä, mutta olin tulossa salilta pyörällä kotiin niin suojatiellä tuli vastaan joku marsun näköinen elukka?
Melkein perjantai, voiko olla perjantain vapaalla?