Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tän videon katottua, mietin vain että miks jengi vinkuu kun vähän pääs paukku jalkarässissä.

Toi mies vois kyllä todellakin pistää sen bane-maskin kumpaankin päähän.

brn2: eikös se ole juuri tuon maskin varsinainen tarkoitus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taas tuli nähtyä jotain mitä en ole ikinä ennen nähnyt... ei liity treeniin mitenkään, mutta salilla kuitenkin tapahtui. Elikäs treenin jälkeen menin salilla suihkuun ja siellä joku vanhempi mies puhui kännykkään. Siis suihkussa. Ei hän nyt siinä hanan alla just sillä hetkellä seissyt, mutta silti. Suomalaiseen kulttuuriin nykyään suorastaan kuuluu puhua luuriin mitä ihmeellisemmissä paikoissa ja kaikista asioistaan, mutta tarviiko siihen oikeasti suihkussakin ollessaan vastata???

Taas tuli nähtyä jotain mitä en ole ikinä ennen nähnyt... ei liity treeniin mitenkään, mutta salilla kuitenkin tapahtui. Elikäs treenin jälkeen menin salilla suihkuun ja siellä joku vanhempi mies puhui kännykkään. Siis suihkussa. Ei hän nyt siinä hanan alla just sillä hetkellä seissyt, mutta silti. Suomalaiseen kulttuuriin nykyään suorastaan kuuluu puhua luuriin mitä ihmeellisemmissä paikoissa ja kaikista asioistaan, mutta tarviiko siihen oikeasti suihkussakin ollessaan vastata???
Okei, en ihan julkisella paikalla, mutta kun oli vielä Nokia 5100 (2003) niin saatoin himassa suihkussa puhua puhelimeen jokusen kertaa. Ei ollut luuri moksiskaan.

Nokia-5100.webp

Olen pari kertaa nähnyt eräällä tyypillä mielenkiintoisen dippitekniikan. Lisäpainoja 60kg niskasta roikkumassa, mies telineen päällä vaakasuorassa ja liike vaikutti lähinnä keinulaudalta. Kyllä sillä kädet koukistui ja ojentui niin työtä tuli varmasti tehtyä jonkin verran vaikka kulmaa lukuunottamatta kaveri pysyi paikallaan.

Niin no kyllä tuo kuumuus jo sellaisenaan voi alkaa tehdä juttuja, vaikka kosteus ei sisään menekään. En muuten ole nähnyt kuumuusvaroitusta muissa kuin applen tekeleissä, onkohan muilla merkeillä suojapiirit tuota varten?

Niin no kyllä tuo kuumuus jo sellaisenaan voi alkaa tehdä juttuja, vaikka kosteus ei sisään menekään. En muuten ole nähnyt kuumuusvaroitusta muissa kuin applen tekeleissä, onkohan muilla merkeillä suojapiirit tuota varten?

Tässä mun z1:ssa luurissa ainakin tuli kerran varoitus näytölle kun koitti kameraa saunassa käyttää, tyyliin "puhelin on kuumentunut liikaa, anna laitteen jäähtyä ennen kameran käyttöä." Ei tuo nyt jatkuvasti saunassa ole mukana muttakun kestää niin miksei...

Hmm ai kamerassa on kriittisimmät komponentit kuumuudelle? Aika jännää. Voisi kokeilla omaakin z ultraa illalla saunassa. Muutenhan on maksanut turhasta ominaisuudesta jos sitä ei käytä!

Hmm ai kamerassa on kriittisimmät komponentit kuumuudelle? Aika jännää. Voisi kokeilla omaakin z ultraa illalla saunassa. Muutenhan on maksanut turhasta ominaisuudesta jos sitä ei käytä!

Joo siis puhelinta pysty muuten käyttään mut kameran käynnistäessä tuli toi varoitus näytölle. Vähän kyllä vituttaa kun uimahallissa tuli testattua veden alla kuvaamista ja eihän siitä tullut lasta eikä paskaa kun näyttö ei tunnistanut sormen painallusta veden alla... kusetusta koko homma! Videokuvakin sammui joka kerta kun puhelimen nosti veden alta ja välillä sinne laittaessakin.

Tunnistiaako kovan painalluksen? Ainakin ultrassa mikä tahansa kynä piirtää kuvaa todella hyvin, veden alle en ole uskaltanut mennä kokeilemaan.

Eikös volanapit saa ohjelmoitua kameranapiksi, pitääpä tarkistaa...

En muista kuinka kovaa painelin mutta tuossahan onkin toi kamera näppäin puhelimen sivussa, sillä olisi varmaan toiminutkin veden alla kuten pitäisi :D Ei tullut silloin alkuaikoina mieleen. Mutta alkaa meneen jo offtopiciks.

Sä käyt uimahallissa kuvailemassa?

Ostin puhelimen jota hehkutettiin kun pystyy veden alla kuvaamaan. Hommasin sen kännykän helmikuussa, joten totta vitussa kävin kerran se kännykkä mukana uimahallissa testaamassa kaverin kanssa. Ja ei, en kuvaillut randomeita veden alla :face:

Komediaa omalla salilla aiheuttaa varmaan eniten eräs kuuskymppinen kaljamaha joka treenaa hihattomassa joukkupaidassa ja tekee jokaisen liikkeen about kolme kertaa liian suurilla painoilla. Liikkeet ovat nylkytystä parhaimillaan. Yleensä jää nykimiseen, jossa esim. tänään koko ristitalja heilu kun koivu tuulessa. Meinaa katketa oma selkä pelkästä katselusta.

Toinen koominen tapaus on parikybänen jäbä, joka on viimesen kahden viikon aikana tullut mun treenin aikana tekemään parit "treenit". Treenin keskimääränen pituus 3 minuuttia, sisältää yleensä yhden sarjan hauista ja toisen ylätaljaa. Mistä näitä tulee, tiedä mä en.

Ei tule mieleen mitään erityisen hauskaa juttua. Onhan näitä perus jonneja nähty jne. Mutta ei tule niihin kiinnitettyä sen koommin huomiota. Luulen että olen itse taas mestari aiheuttamaan salikomediaa:D Esim. Tänään kokeilin ensimmäisen kerran etukyykkyä. Oikean asennon löytymisestä ei tullut yhtää mitään ja tottakai latasin liikaa painoja siihen tankoon. Ja siis näitähän riittää:D Toivoisin kyllä itse että jos joku siellä salilla kattoo että tossa touhussa ei ole nyt päätä eikä häntää, niin tulisi rohkeasti opastamaan että "hei, toi sun asento nyt näyttää aika karmeelta että saanko avittaa?" Koska yksin treenaaminen on välillä tosi hankalaa, vaikka kuinka youtubesta opiskelis oikeaoppista asentoa niin en mä sitä enää salilla muista. Mutta eipä mua haittaa huvituksen aihe olla. Kuhan haba kasvaa:puntti:

Back
Ylös Bottom