Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siistitäässuuta kuntit, santse on paikalla. Nakkerit laitto äsken tuon ruman sanonnan tuohon yläpuolelle.

- - - Updated - - -

Tiesittekös, että eteläisisissä osissa eteläpohjanmaata voimasanoista väkevin on tottajumalauta? Mua vähä huvitti kun kuulin sen ekaa kertaa. Joku vanhahko mieshenkilö noitui jotain asiaa käyttämällä tuota sanaa.

Se on kans aika kovasti kirottu kun sanotaan että "VOI YHYREN KERRAN"

Onneksi siisteyden sipuli, Ultimeezia, ei ole vielä keskuudessamme. Ainakaan näkyvästi. Mutta mulla on keinot hänen varalle. Sininen jenkki!

Valehtelet.

Ai juu, ei hän ollutkaan pyörällä liikkeellä, vaan potkulaudalla!

No mutta, mistä arvasit? Et varmaankaan nähny kun mun nenä piteni kaikesta tuosta koivunmahla-asiasta. Korvatkaan ei kyllä heilunu. Tää on taas näitä internetin mysteereitä, ei voi edes pientä valhetta livauttaa kun heti joku on suolaamassa.

- - - Updated - - -

Sipulit on erityisen takakireitä aina keväisin. Sekin puoltaa kyllä vittujen kevättä rankasti.

Internetissä on muitakin mysteereitä kuin se tissikuva. Olikos sillä koivunmahlalla jotain vaikutuksia ihmiseen, eikös sitä johonkin vaivaan ryystetä?

Mä oon ryystäny sitä aivan vaan maun takia. Kossua en ole.

Internetissä on muitakin mysteereitä kuin se tissikuva. Olikos sillä koivunmahlalla jotain vaikutuksia ihmiseen, eikös sitä johonkin vaivaan ryystetä?

Meillä oli työmaalla viime vuonna semmonen inkerin-suomalainen, joka pitää keväisin (ja piti sillonkin) jonkun parin viikon koivunmahlapaaston. Eli siis eli sen ajan pelkällä mahlalla, eikä suinkaan muuta aikaa. Hyi saatana.

Oliko sillä inkerin-suomalaisella jatkuva erektio? Kuuklasin että saattaa tehdä semmoisenkin tempun. Mutta mikäli mahla on peräisin riippakoivusta, saattaa tulos olla entistäkin hassumpi.

- - - Updated - - -

Silloin kun peräsuoleni tähystettiin, elin viisi päivää mehulla.

- - - Updated - - -

Koko sen ajan elin.

- - - Updated - - -

Muistan vieläkin sen tunteen kun olin HUUMATTU ja minulla oli ylläni sairaalan kalsariasusteet jotka oli vasiten räätälöity perseeseentunkemistilanteita silmällä pitäen. Eli. Normaalit MIESTEN kalsarit joissa oli aukko rektumin kohdalla. Relaksantista ja HUUMAUKSESTA johtuen en älynnyt edes hävetä niissä näyttäytymistä.

Ei ainakaan huomattavaa. Enkä kyllä yleensä erikseen miesten etumusta tuijota toivoen näkeväni pilkahduksen ULTRAMASSIIVISESTA erektiosta. Se on eventan hommaa ja käsittääkseni lukeutuu lempiharrastuksiinsa.

Tuommonen peräluukku aluskalsareissa vois olla yks vastaus kiireellisen työmiehen arkeen, kysymykseen miten kerkiän kaiken tämän. Nimittäin. Siinä kun menee pikapalaveriin itsensä kanssa, aikaa säästyy yhteensä kaksi sekuntia, kun kalsareita ei tarvitse vetää kinttuun, eikä takaisin ylös. Avaa vain luukun. Tosin itselläni tämä menisi hukkaan, kun olen keksinyt integroida päällys- ja alushousujen kinttuun vetäisyn, kuten myös ylösnoston.

- - - Updated - - -

Olenhan insinööri.

- - - Updated - - -

Mm. Sepin kouluttama.

Tuommonen peräluukku aluskalsareissa vois olla yks vastaus kiireellisen työmiehen arkeen, kysymykseen miten kerkiän kaiken tämän. Nimittäin. Siinä kun menee pikapalaveriin itsensä kanssa, aikaa säästyy yhteensä kaksi sekuntia, kun kalsareita ei tarvitse vetää kinttuun, eikä takaisin ylös. Avaa vain luukun.

Aikaa säästyy myös kun pelkoa jarrutusjälkien jäämisestä kalsareihin ei olisin niin niitähän ei tarvisi koskaan pestä. Vähä huljuutella tuulessa vain. Tai pakastaa.

- - - Updated - - -

Olisko kunteilla mitään sanottavaa sinkkuketjuun?

Ei ainakaan huomattavaa. Enkä kyllä yleensä erikseen miesten etumusta tuijota toivoen näkeväni pilkahduksen ULTRAMASSIIVISESTA erektiosta. Se on eventan hommaa ja käsittääkseni lukeutuu lempiharrastuksiinsa.

Tuommonen peräluukku aluskalsareissa vois olla yks vastaus kiireellisen työmiehen arkeen, kysymykseen miten kerkiän kaiken tämän. Nimittäin. Siinä kun menee pikapalaveriin itsensä kanssa, aikaa säästyy yhteensä kaksi sekuntia, kun kalsareita ei tarvitse vetää kinttuun, eikä takaisin ylös. Avaa vain luukun. Tosin itselläni tämä menisi hukkaan, kun olen keksinyt integroida päällys- ja alushousujen kinttuun vetäisyn, kuten myös ylösnoston.

- - - Updated - - -

Olenhan insinööri.

- - - Updated - - -

Mm. Sepin kouluttama.

Laittaakon humanistit aina päällihousut ja kalsarit ensin väärässä järjestyksessä ja temppuilevat ja kiroavat moneen kertaan sen homman hankaluutta?

Kävin poliisiasemalla viulukotelon kanssa, alkaa tämäkin hankintaprosessi olla kohta päätöksessään.
On kyllä uskomatonta säätämistä kun vakio ei riitä. Soita sinne ja soita tänne, ei oo hyllyssä, tilataan, kirjottele 7383 sähköpostia, mittaa sitä ja mittaa tätä, spekuloi, spekuloi vähän lisää, lue yön hiljaisina tunteina netistä kaikki mahdollinen tieto aiheesta.
Onko vaimon hankkiminen yhtä haastavaa, mitä sanoo läntisen maanpuolustusalueen halutuin poikamies vokot?

Olisko kunteilla mitään sanottavaa sinkkuketjuun?

Ai tarkoitatko, että halutaanko me laittaa sinne terveisiä. En äkkiä kyllä keksi. Mutta jos viittasit painokeskusteluun, paljastan sen verran, että MASSAN hankkiminen ei ole minulle tuottanut koskaan ongelmia. Siitä eroon pääseminen sensijaan on. Nimimerkillä BMI 32,7 tällä hetkellä. Dieetti alkaa siis puremaan, kun kuukausi sitten se oli vielä 31,6. Very sexyful!

- - - Updated - - -

Totuuden nimessä mainittakoon, että dieettini on koko tämän vuoden ollut suunnitteluasteella. Tähän mennessä olen saanut kasaan salipäivän ruokavalion, lepopäivän asioita en ole kerinnyt miettimään alus- ja päällyshousujen integraatioliikkeestä huolimatta. Aloitusajankohtaakaan en ole lyönyt lukkoon.

Mä en uskalla kuikuilla sinkkuketjuun, olen sen verran ujo nisäkäs.

nimim Bmi 27,78 -man

- - - Updated - - -

Minullakin on vähän vararavintoa, johtuen ainoastaan kiireestä.

Back
Ylös Bottom