Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turhanpäivästä rahanmenoa. Koeta nyt kerrankin ajatella järkevästi.

Emmä pysty mihinkään järkevästi ajatteluun, ei se sovi mulle ollenkaan. Kyllähän sä ny sen tiät. Mutta mä vasta kuumeilen, vaikka kyllähän tuo auton vaihtaminen pikkuhiljaa alkaa olla ajankohtaista.

Emmä pysty mihinkään järkevästi ajatteluun, ei se sovi mulle ollenkaan. Kyllähän sä ny sen tiät. Mutta mä vasta kuumeilen, vaikka kyllähän tuo auton vaihtaminen pikkuhiljaa alkaa olla ajankohtaista.

Mietin vaan sitä tilannetta kun Irma menee autokauppaan ja tulee se nuori automyyjä. Kikatuttaa Irmaa heittämällä het kärkeen jonkun ihan jäätävän leuan jonka jälkeen myy sulle paalivalmiin ranskattaren. Huoh.

HSL:n liikkuviin akvaarioihin taas pistetty lämmitys täysille, niin kokouspaikkaan saapuessa meikäläisellä on kunnon konttoriläiskät kauluspaidassa. Julkisilla liikkumisen riemua, niin tätä menoa soitan kohta tutulle, että ostan hänen kauppaamansa auton.

Mietin vaan sitä tilannetta kun Irma menee autokauppaan ja tulee se nuori automyyjä. Kikatuttaa Irmaa heittämällä het kärkeen jonkun ihan jäätävän leuan jonka jälkeen myy sulle paalivalmiin ranskattaren. Huoh.

Mulle on jo pienenä opetettu, että ranskattariin ei sekaannuta. Eikä italialaisiin. Oikeestaan mihinkään muuhun en ole saanut kannustusta kuin amerikkalaisiin ja japanialaisiin. Enkä mää minnekkää autokauppaan yksin lähe, siitä ei tulis hevonvittuakaan.

Mulle on jo pienenä opetettu, että ranskattariin ei sekaannuta. Eikä italialaisiin. Oikeestaan mihinkään muuhun en ole saanut kannustusta kuin amerikkalaisiin ja japanialaisiin. Enkä mää minnekkää autokauppaan yksin lähe, siitä ei tulis hevonvittuakaan.

Auts ja auts. Nyt Irma kaipais kyllä kunnon möyhennystä. Itse liputan juuri noiden valmistusmaiden puolesta. Taikamatto on niin lepposa päästettävä, istuimetkin ovat mukavuudeltaan säkkituolin tasoa. Vain rattiinnukahtaminen on uhkana. Italialaisissa kulkupeleissä onkin sitten luonnetta. Minä en enää rivinelosiin koske pitkällä tikullakaan kun olen saanut Italian Stallionin pilttuuseeni. Aissaatana se on lompakko mikä itkee mutta mitäs siitä, rahaa evääksi eikä mitään perkeleen rieskaleipiä. Vein tuittupään äsken huoltoon. Luulin että siinä on kaasutinmoottori. Huoltomies sanoi että ei näissä ruiskupeleissä kyllä ole ihmeempiä ollut. Nyökyttelin vaan ovelannäkösenä ja sanoin painokkaasti että sitähän minäkin olen tässä ihmetellyt.

- - - Updated - - -

Kevitsa special sai minut ulostamaan farmarihousuun.

- - - Updated - - -

Audi ei niinkään, jotenkin luonteettomia nuo natsien rattaat.

- - - Updated - - -

Jos mä olisin autokauppias niin möisin irmalle jonkun vinyylikattoisen sedanin. Kaasutinmoottorilla.

- - - Updated - - -

Ja kuivasumppu lisäpaloilla.

- - - Updated - - -

+ slipari

- - - Updated - - -

Ei muutako nimi alle.

Aijettä mulla on munaskuissa jo mukava kutka kun mietin miten pääsen ajelemaan kakspyttysellä.

Apteekin kautta kotiin, haet jotain vynssiä siihen.

Mulle on käyny teudet, verolappuja ei ole tullu. Haluaisin jo nähdä että tuleeko niitä mätkyjä tonni vai kaks.

Mää oon niin takakireä Irma, etten pysty ostamaan mitään millä on luonnetta niin paljon kuin sun italialaisella (ja taikamaton leppoisuuteen en kyllä usko). Mun kesäkyyditykset tais nyt jäädä, kun tällaisen epäluottamuslauseen menin ääneen sanomaan.

Ne tekee mun ja siikkerin tileistä vähän pitempään rätinkiä kuin muitten pl MÖYKKYNEN kun on sitä ynnättävää vähän reilummin. En oo nimittäin vielä saanut veroplakaattia.

Mutta mitä tulee Irman kyyditsemiseen, orhessa on kyllä tällä hetkellä kuuppa pelkääjän paikalla mutta se on virta-avaimella vaihdettavissa takaistuimeen. Mutta enpäs tiiä vaihdanko kun on vähän semmonen oikukas olo. Jos kehaset mm ojentajia rehdin ja aidon oloisesti niin saatan harkita, muuten ajelen vynssit kuupan alla aivan itsekseni. Jos siis saan se ruiskumoottorin käynnistymään.

- - - Updated - - -

Jahas futerista on tullut epsanjan auringon alla mahdoton avioseksillä makeilija.

Kylläpä tuntee ittensä muuten ULTRAMASSIIVISEKSI, kun rättikaupoissa saa laittaa XL-vaatteita päälleen ja on melkein silti pieniä. Farkkuja täälä ei ole tehty persjalkasille ollenkaan kun melkein kaikki on 34" lahkeita. Saatanan Pablot ja Pingopangot. Noh, jos kohta löytäis jonkun mittatilausräätälin, joka vois tehdä mulle nahkaisen takin jonka sisään saan mahdutettua mm. pullottavat ojentajat ja MIESTISSIT!

Ite kysyit, minähän en ala valehtelemaan!

Ne internetin paljaat tissit on muuten kuvattu varmaan tuola rannalla, kun siellä oli kavalkaadi kaikenlaisten erilaisten hedelmien muotoisia- ja kokoisia konekirjoitustaitoja paljaana, siis NAIStissejä!

Yks kunti kotikylältä kävi poikavuosina kerran Ruotsissa. Se viipy siellä muutaman päivän. Sitten kun se tuli takasin niin se seiso keskellä kotitietä ja huusi että "kyllä tää Suomi on sitten pieni maa".

Ite kysyit, minähän en ala valehtelemaan!

Ne internetin paljaat tissit on muuten kuvattu varmaan tuola rannalla, kun siellä oli kavalkaadi kaikenlaisten erilaisten hedelmien muotoisia- ja kokoisia konekirjoitustaitoja paljaana, siis NAIStissejä!

OIJOIJOIJOI Prlprlplrlplrplrprrll. Kuvaile niitä tarkemmin jookos. Ei mitään semmosia rieskaleivän näkösiä vaan semmosia ryhteviä kiitos.

- - - Updated - - -

Oliko nännit ja kaikki?

Back
Ylös Bottom