Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äskeistä salireeniä(jumppaa) vois hyvin verrata normityöpäivään. Ei saanu juuri mitään aikaseksi. Tommosesta työpäivästä tosin ei tule ollenkaa näin tympeä olo.

- - - Updated - - -

Jos olis Ltwin niin löisin sen kyllä nyt tulille ja lähtisin pahentamaan nuhaa.

- - - Updated - - -

Nyt taidan vaan murjottaa sohvalla ja kattoa kostoksi tölsyä.

Jätkä on tehnyt osansa Suomen valtion talouden elvyttämiseksi, kun on lainannut Suomelle riskitöntä rahaa!

Selvisin itse 316€ palautuksilla. Odotin mätkyjä, kun en muista kuinka hyvin arvioin omat etuuteni veroihin, mutta meni yllättävän hyvin. Ennätykseni (lähimmäs nollaa pääsemisessä) on muistaakseni 18€ palautuksia.

Joo, pääministeri soitti ja pyysi antaan vähän fyffeä niin rustasin sitte prosentit päin persettä. Eivaan mulla oli viime vuonna neljä eri työpaikkaa ja joku pätkä kassan rahallaki niin jäi tulot aika pieneks. Ainaki nuo verotettavat tulot, harmaa talous pyöri paremmin.

Mä pääsin kans joskus alle kahdenkympin, tosin ne meni mätkyiksi.

Mä pääsin lähimmillään 13e mätkyihin. Viime vuoden olin laskevinani tosi lähelle tulorajaa ja pelkäsin jopa vähän mätkyjä, mutta kaikenlaisten vähennysten jälkeen sieltä tuleekin ihan kivasti joulurahoja. Omiahan ne on, mutta kivempi näin.

Äskeistä salireeniä(jumppaa) vois hyvin verrata normityöpäivään. Ei saanu juuri mitään aikaseksi. Tommosesta työpäivästä tosin ei tule ollenkaa näin tympeä olo.

- - - Updated - - -

Jos olis Ltwin niin löisin sen kyllä nyt tulille ja lähtisin pahentamaan nuhaa.

- - - Updated - - -

Nyt taidan vaan murjottaa sohvalla ja kattoa kostoksi tölsyä.

Sun ois pitäny myös ajatella Johnyn ojentajia, niin ois reeni kulkenu. Tai sit sun on vaan vaihdettava tuolle salille missä on paremmat pyllyt.

Elä murjota, oot kivempi hilipiänä.

Katselin juuri videon, jossa leijona olis kovasti halunnu syödä ihmisen ja jonku verra sitä kerkes maisteleenki.
Haluuks joku muukin nähä? :D

Aika paskaan saumaan tulee reissus kieltämättä :D

Takasin kerkeäisin ehkä viidenteen tai kuudenteen peliin.. Mut eihän sillon enää pelata kun Kärpät on jo vieny mestaruuden.

Millon tahansa muullon ihan ok, mut nyt oikeesti jopa harmittaa.

- - - Updated - - -

Älä hätäile, ei Kärpät siellä pelaa kuitenkaan.

Pelaa pelaa, ei Saipalla ole mitään mahdollisuuksia enää.

Tää kevät on valkoinen! :D

Pelaa pelaa, ei Saipalla ole mitään mahdollisuuksia enää.

Tää kevät on valkoinen! :D

Läski akka ei ole vielä laulanut!

Katselin juuri videon, jossa leijona olis kovasti halunnu syödä ihmisen ja jonku verra sitä kerkes maisteleenki.
Haluuks joku muukin nähä? :D

Liveleakista löytyy kyllä ihan tarpeeksi tuota materiaalia, sinne vaan jos kantti kestää.

Läski akka ei ole vielä laulanut!

Kyllä se kovasti jo ääntä availee ja taitaa huomenna jo luikauttaa :D

Saipa fanit oli sit menny perumaan fanimatkansa.. Menikö usko jo heilläkin?

Saipa fanit oli sit menny perumaan fanimatkansa.. Menikö usko jo heilläkin?

Ei taida oikein arkena irrota porukkaa yli kuuden tunnin bussimatkalle.

"Myös toinen keskiviikolle osuva Oulun reissu on jouduttu perumaan vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Kallis ja pitkä matka yhdistettynä menetettyihin työpäiviin tekee tilanteesta erityisen hankalan."

Ei taida oikein arkena irrota porukkaa yli kuuden tunnin bussimatkalle.

"Myös toinen keskiviikolle osuva Oulun reissu on jouduttu perumaan vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Kallis ja pitkä matka yhdistettynä menetettyihin työpäiviin tekee tilanteesta erityisen hankalan."

Noo kyllähän tuon ymmärtää. Oli itelläkin tarkoitus lähtä Lappeenrantaan mut sattu muuta reissua just viime viikonlopulle ja arkena on paha reissata kun ei ole omaa autoakaan että pääsis kulkeen sillon kun haluaa, julkisetkin kulkee ihan surkeesti. Noh pelit nään töllöstä aina.

Mut finaalit voi olla vielä vaikeampi tapaus tuon työreissun ja aikaeron takia :/

heräsin perkele viideltä ja aamulla ei ole mitään menoja. Tässä arvon että yrittäisikö vielä nukkua vai pistää kahvit tippumaan.

Itse vielä hereillä ikävä kyllä... 12:00 matematiikan tentti joten pakko olis vähän saada unta palloon et aivot toimis edes hiukan, mutta ei ni ei.

Huomenta.

Eilen olin aivan paskana parin tunnin kiipeilytreenin jälkeen, niin teki helvetin hyvää vetää 9h yöunet. Intoa täynnä palaveriin istumaan.

Back
Ylös Bottom