Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perkule.. Saattas olla kiinanlähtöä tiedossa ensi viikoksi. Ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi mutta tajusin illalla nukkumaan mennessä että Liigan finaalit pelataan sillon :(

Aika paskaan saumaan tulee reissus kieltämättä :D

Voi perkule.. Saattas olla kiinanlähtöä tiedossa ensi viikoksi. Ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi mutta tajusin illalla nukkumaan mennessä että Liigan finaalit pelataan sillon :(
Älä hätäile, ei Kärpät siellä pelaa kuitenkaan.

Jolmatta tonnia mätkyjä joten haistakaa kaikki pitkä v. :)

Huomenta.

Minulla oli työkaluissa laikka punaisena koko yön, koska olin unessakin palaverissa. Sen jälkeen rilluttelin. Story of my life.
Mä näin kans unta töistä. Toinen toistuva painajainen on lapsuudesta, jossa keskellä metsää muumitalon muotoinen raketti on laukaisuvalmiina, ihmiset ei kerro mitä on tapahtumassa ja mä haahuilen siellä yksin.

Mä näin kans unta töistä. Toinen toistuva painajainen on lapsuudesta, jossa keskellä metsää muumitalon muotoinen raketti on laukaisuvalmiina, ihmiset ei kerro mitä on tapahtumassa ja mä haahuilen siellä yksin.

Jätkällä on aika patoutuneet lapsuudentraumat mummolasta ja siellä Muumien katsomisesta :D

Mitä kuntit arvelette olevan se viinan määrä mikä tarvitaan, että hän juodaan kauniiksi?

viinaa.webp

Ohoh vähän semmosen miehekkään oloinen. Kasvoissa on hyvin paljon samaa kuin Mickey Rourkella, tuttu mm Wrestler-elokuvasta. Mutta hyvä kun laitoit mainoksen tänne, voi olla että en olisi muistanut muuten katsoa. Ensimmäisen kauden seurasin toki alusta loppuun.

- - - Updated - - -

Ja itse kysymykseen vastaus, liköörikonvehti riittänee. Ei piä ronklata jos on vähänkään paikkaa.

- - - Updated - - -

Onkos epsanjassa olosuhteet kohtallaan?

- - - Updated - - -

Oletko saanut mm avioseksiä?

Kohta työhaastatteluun, sellaiseen sisäisen haun kautta löytyneeseen paikkaan. Saa nähä pääsenkö koulun penkille ja duuniin :)

No oon minäkin pikkusen ronkeli. Se on sympaattisen hermoston vika, vaikka kuinka ukko tahtoisi kiivetä selkään niin ei huvita jos vastapeluri ei oo semmonen mieleinen. Nämä on näitä valkoisen heteromiehen elämän haasteita. Naiset pääsee varmaan paljon vähemmällä, niillä ei oo varmaankaan yhtään tämmöstä vaivaa.

Mitä kuntit arvelette olevan se viinan määrä mikä tarvitaan, että hän juodaan kauniiksi?

Karkee arvio pari litraa jallua tai ruokalusikallinen metanolia, mutta saatan olla väärässäkin.

Näläkä! Nyt iski muuten ihan kamala autokuume.

Turhanpäivästä rahanmenoa. Koeta nyt kerrankin ajatella järkevästi.

Video jonka lopussa nainen nakataan kaivinkoneella järveen ei voi olla huono.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom