Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

voe jeesus kaverit on tyhmiä XD "eikö haba muuten kasva ku pitää jauhoja vetää,juo maitoo nii saat proteinia nii ei tartte tuhlata rahaa proteini jauhoihin..."XD En jaksanu kommentoida niitten vittuiluun muutako semmosella "are you talking to me ilmeellä" ja heti koulun jälkee menin salille pumppaa tissii ja haukkaa...

Totta. Miesporukassa toisen heteron seisokki on aina vähän niin ja näin mutta muuten ihan ok oltavat. Vähän niinkuin mukava päiväkävely ja ihan pieni kivi kengässä. Häiritsee vähän mutta ei riittävästi että sille tarvitsisi tehdä mitään. Eli kontsa voi antaa nappulansa jöpöttää ihan rauhassa.

Tänks, sitäpaitsi sitä ei edes huomaa. Eli nou big deal.. Aukesko hoho.

Pakotettiin käymään kamerakaupassa. Nyt ollaan köyhempiä. Mite fakis voi kuvaaminen olla niin kallista?

voe jeesus kaverit on tyhmiä XD "eikö haba muuten kasva ku pitää jauhoja vetää,juo maitoo nii saat proteinia nii ei tartte tuhlata rahaa proteini jauhoihin..."XD En jaksanu kommentoida niitten vittuiluun muutako semmosella "are you talking to me ilmeellä" ja heti koulun jälkee menin salille pumppaa tissii ja haukkaa...

Se on oikein, muuta ei tarvitse.

Kyllänäio. Mäki oon ollu maitolinjalla jo pitkään. Enkä huomaa mitää eroa missään jauhoaikoihin verrattuna.

Eikö edes alakerrassa ole mitään elonmerkkejä vaikkei vedä roheiinimömmöjä?

Huomenia. Kyllä mä ny oon varmaa tullu kipeeks ku jo kolmena aamuna tullu kuuden maissa töihi vaikka vois tulla paljo myöhemminki. No pääseepähä ajois pois :)

- - - Updated - - -

Tästä tulee kamala päivä. Vedänkö itseni hirtehen nyt vai heti?

Älä ihan vielä. Ja miks nii kamala?

Entä pliko siellä jo ns.Miele?

Huomenia. Kyllä mä ny oon varmaa tullu kipeeks ku jo kolmena aamuna tullu kuuden maissa töihi vaikka vois tulla paljo myöhemminki. No pääseepähä ajois pois :)
Lisäksi jos ei nuku paljoa, aamu menee nopeasti ns. horrostilassa. Hujahtaa vaan sinne keskipäivään ja sitten vaan pari tuntia.

Älä ihan vielä. Ja miks nii kamala?

Ei löytynyt köyttä eikä tarpeeksi järeitä parruja katosta eli se siitä sitten. Toisaalta eipä työjuttujen takia kannata itseään kiikkuun laittaa. Ryyppäämisen aloittaminen saattaisi olla parempi ratkaisu. Vai miten se meni.

Lisäksi jos ei nuku paljoa, aamu menee nopeasti ns. horrostilassa. Hujahtaa vaan sinne keskipäivään ja sitten vaan pari tuntia.

Juuri näin. Pari tuntia menny jo iha hujahduksessa.

Ei löytynyt köyttä eikä tarpeeksi järeitä parruja katosta eli se siitä sitten. Toisaalta eipä työjuttujen takia kannata itseään kiikkuun laittaa. Ryyppäämisen aloittaminen saattaisi olla parempi ratkaisu. Vai miten se meni.

Juu mitä sitä töiden takia itteensä kiikkuu laittamaa.

Kyllä. Enne ku vetää ittensä jojoon niin suosittelen koko omaisuuden juomista. On edes loppuelämä niin hauskaa ku ny voi olla.

Ainiin, huomenta vaan.

Välikysymys:

Voidaanko olettaa painonpudotusrojektin olevan raiteillaan, jos aamupaino oli tänään n. 3 kiloa enemmän kuin kuukausi sitten?

Kohti ULTRAMASSIIVISUUTTA siis!

Epäilen kyllä että tauon jälkeen aloittamallani säännöllisellä kreatiinin nauttimisella on osansa. Sehän sopii hyvin yhteen, mutta ei puoli kahteen.

edit. Vitsi oli omakeksimä.

Back
Ylös Bottom