Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa poliisikin ampua, mutta sen jälkeen joutuu sääntöjen mukaan ottamaan takapankkia vankilaan ja pysymään siellä muutaman sakkokierroksen ajan.Aivan. Sotilaana saa esim ampua ihmistä.
- - - Updated - - -
Tai poliisiksi. Poliisi saa esim pamputtaa ihmistä.
Minun lopputyö on valmistunut 11vuotta sitten. Koulusta saadut paperit ovat olleet jo kymmenen vuotta hukassa. Eipä niitä ole ikinä sen jälkeen tarvittu.
Mutta cuntit, mun lopputyö lähti nyt luettavaksi asiallisuushenkilölle Hämeenlinnaan.
Oletko suomalainen koneinsinööri jonka paperit ovat hukassa?
Toimistorottana saa esim. palkkaa. Firman pikkujouluissa ja muutenkin voi suorittaa yt-neuvotteluita sihteerien kanssa. Lisäksi sisällä on lämmin.
Pullottavista ojentajista tulikin mieleen, onkohan huomenna tiet sulana? Jos mä ostan mopottimen niin ajamallahan se pitäs tuoda kotiin. Mua jännittää.
Täältä saa apua kirjoitteluun. Lähtökohtaisesti aina saa kritisoida kaikkea eikä paatos edes kuuluisi oikeussaliin vaikka siellä kovasti tunteisiin vedotaankin.
Tai oluenpanijaksi. Oluenpanija saa esim panna ihm.. eiku olutta.
Mäkin opiskelin pari vuotta insinörttialaa, sekin riitti ja nyt olen aika epäonnistunut ihmisenä.