Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin keväisenä päivän tekis kyllä huomattavasti enemmän mieli keskiolutta kuin paahtopaistisämpylää. Raikasta ja ravitsevaa. Hekkujen herkku.

Ei hassumpi sämppy! Ihan tässä silmä kostuu. Mutta. Kasvisten puutteesta annan vain 7/10. Kyllä semmonen raikkaus pitää löytyä tuon hyvän rungon lisäksi, no homo.

Yliopistourani viimeinen essee tyon alla, ai etta osaa motivaatio olla alhaalla. Viikko sitten tahan aikaan olin Barcelonassa maistelemassa sangriaa auringon alla, nyt olen kirjastossa lukemassa artikkeleja siita milla perusteella tuomarit saavat kritisoida paatoksia jotka on tehty parlamentin valtuutuksen alaisena. Esseen kirjoittaminen olisi paljon mielekkaampaa jos kokisin etta talla vaittelylla on mitaan tarkoitusta :jahas:

Aivan. Rupee sotilaaksi ja tee työtä jolla on tarkoitus.

Täältä saa apua kirjoitteluun. Lähtökohtaisesti aina saa kritisoida kaikkea eikä paatos edes kuuluisi oikeussaliin vaikka siellä kovasti tunteisiin vedotaankin.

Tai oluenpanijaksi. Oluenpanija saa esim panna ihm.. eiku olutta.

- - - Updated - - -

Mutta cuntit, mun lopputyö lähti nyt luettavaksi asiallisuushenkilölle Hämeenlinnaan.

Minun lopputyö on valmistunut 11vuotta sitten. Koulusta saadut paperit ovat olleet jo kymmenen vuotta hukassa. Eipä niitä ole ikinä sen jälkeen tarvittu.

Toimistorottana saa esim. palkkaa. Firman pikkujouluissa ja muutenkin voi suorittaa yt-neuvotteluita sihteerien kanssa. Lisäksi sisällä on lämmin.

Mutta cuntit, mun lopputyö lähti nyt luettavaksi asiallisuushenkilölle Hämeenlinnaan.

Mistä sä mun osotteen oot saanu? Ai, mutta olethan erittäin vitun hyvä pää_tteliä:

futhermucker a.k.a. keisari a.k.a. spookydoge
Se lihapää jolla mm. ojentajat pullottaa ja olkapäät on turpeana, se katu
13100 Hämeenlinna.

- - - Updated - - -

Mä lähen himaan. Ja sit korkkaan mun uudet juoksulenkkarit, joista tuli mm. rakko jo sovittuksessa jalkaan.

Pullottavista ojentajista tulikin mieleen, onkohan huomenna tiet sulana? Jos mä ostan mopottimen niin ajamallahan se pitäs tuoda kotiin. Mua jännittää.

- - - Updated - - -

Mä en lähde kotiin. Mä teen hommia. U got 2 Wokr.

Oletko suomalainen koneinsinööri jonka paperit ovat hukassa?

Emmä. Musta meinas tulla insinööri, mutta tulin järkiini ja vaihdoin alaa. (eli en jaksanut tehdä kotona mitään kouluun liittyvää ja insnöör opinnot eivät minulta sujuneet ilman sitä)

- - - Updated - - -

Toimistorottana saa esim. palkkaa. Firman pikkujouluissa ja muutenkin voi suorittaa yt-neuvotteluita sihteerien kanssa. Lisäksi sisällä on lämmin.

Toimistorottana kannattaa varoa peräpukamavaaraa.

- - - Updated - - -

Pullottavista ojentajista tulikin mieleen, onkohan huomenna tiet sulana? Jos mä ostan mopottimen niin ajamallahan se pitäs tuoda kotiin. Mua jännittää.

:huutonaurua:

Eikö tänä "talvena" oo tiet ollu 99% ajasta sulana?

Eli onne. Voit käteiskaupan suoritettuasi ajella morsiammen uuteen kotiin. Ostatko käteisellä?

Mäkin opiskelin pari vuotta insinörttialaa, sekin riitti ja nyt olen aika epäonnistunut ihmisenä.

Täältä saa apua kirjoitteluun. Lähtökohtaisesti aina saa kritisoida kaikkea eikä paatos edes kuuluisi oikeussaliin vaikka siellä kovasti tunteisiin vedotaankin.

Kritisointi itsessaan on kivaa mutta mua ei oikein nappaa tama public law koska haluan tyoskennella yritysoikeuden parissa...

Tai oluenpanijaksi. Oluenpanija saa esim panna ihm.. eiku olutta.

Mina voisin alkaa oluenmaistelijaksi. Tai viininmaistelijaksi. Olisin siina varmaan tosi hyva.

Iiks mua pyydettiin treffeille. Tyyppi vaikuttaa vahan oudolta ja haluaa tulla katsomaan leffaa mun luo. Jos suostun, kutsun varmuuden vuoksi kaikki kaverit kylaan niin saan samalla turvallisuudentunteen seka naen etta tuleeko mies toimeen omituisten kavereideni kanssa. En kylla usko etta suostun... Tyypin facebookkikin vaikuttaa epailyttavalta.

Kyllä se siitä syksyllä helpottaa. Tänään kaljalle heti maanantaina!

E:Hoegaardenin kun ottaa niitä niin käy treenistä sen kannattelu.

Mäkin opiskelin pari vuotta insinörttialaa, sekin riitti ja nyt olen aika epäonnistunut ihmisenä.

Aika epäonnistunu on vielä fine. Mä opiskelin kolme vuotta... Ja jopa valmistuin. Sekään ei riitä vaan teen vielä alan töitä. Olen todella epäonnistunut ihmisenä.

Olipas itse paistettu lohi hyvää.

- - - Updated - - -

Syötyäni itse lohen huomasin jääkaapissa odottamassa olevan kermaviilikastikkeen. No, ei kai niitä tarvi samalla kertaa syödä :-D

Back
Ylös Bottom