Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Karmeeta on olo, ei pysty olemaan mitenkään päin. Vähän sama tilanne kuin eilen uimahallissa, siellä oli NAISTENuimakilpailut. Muutamia tässä on katsottu vähän niinkuin halpaa makkaraa mutta mitään kovin huippua nyt ei ole vielä tullut vastaan. Bemussa oli tankki muovia ja siitä tuli paha mieli. Sakemanni tehnyt tankin muovista. Jäänyt varmaan yli jostain pihalelutehtaalta satsi ja ovat saaneet halvalla.

- - - Updated - - -

JuustoCamping on muuten ihan kamala keksintö. Kyllä tuntuu keljulta kun se mälli leviää sieltä jauho-liha-pötkön huokosista kielelle ja poskiin ja sotkee hampaat. Kauppaan jää se tuote.

Olitko gonzaless ihan itse keksinyt tuon joken?

Halpa makkara on jauhomössöä, jauho=ei bodisafka==> ei ultramassiivisuutta==> joutuu myymään makkaraa halvalla.

Juustokämpinkin tekeminen on ilmeisesti lopetettu, ei löytynyt valmistajan sivuilta. Tai sitten niitä hävettää itteäänkin!

Onneksi siinä seittemän minuutin kohdalla tuli se raitisilmapuhallus.

Olitko gonzaless ihan itse keksinyt tuon joken?

Halpa makkara on jauhomössöä, jauho=ei bodisafka==> ei ultramassiivisuutta==> joutuu myymään makkaraa halvalla.

Eäh, ei mulla oo omia juttuja. Mun jutut on joko pakkikselta tai muualta netistä. Tekijänoikeuslain nojalla muutin joken henkilöt ja näin ollen tein siitä oman juttuni.

- - - Updated - - -

On mulla jotain omia juttuja, mutta ne on niin seksistisiä. Ja oon neki kertonu seksimokaketjussa. Menneiltä vuosilta, ei nykyään tapahdu enää mitää.

Minä touhuan täällä Telluksella kaikki hommat tuolla tavalla. Vähän eri nimee.. jonkun toisen pippelikuva.. mister Fantino from Facebook, kyllä te cuntit tiiätte. Kukapa sitä nyt niin aina viittii keksiä ja keksiä aina uutta?

Kyllä nyt maistuisi joku rapsakka chorizo-makkara. Ei kellään oo omia juttuja, kaikki on kopioitu jostain. Irl kilpailemme Suomen huonoin seuramies tittelistä.

Mutta luojan kiitosse juusto Kämpinkin teko on lakkautettu vihaisten ja pettyneiden ihmisten painostuksesta. Kauan ne sitä paskaa tekikin!

- - - Updated - - -

Ihan alko takautuvasti vituttamaan mokoma liejukäyrä.

- - - Updated - - -

Kyllä nyt maistuisi joku rapsakka chorizo-makkara.

Joo tuo olis hyvä! Ja raikasta keskiolutta plus kerettiläiseen tyyliin hapankaalia chorizon kylkeen!

Mun on joskus tehny mieli NAISTENlentopallonpelaajia. Kun len ollut paikan päällä katsomassa.

Ja Johnnylle vinkiksi, unohda muovi bmw ja paneudu raudasta tehtyyn esimerkiksi susukiin.

Ai ai ai. Ulkona näyttää just siltä, että viikonloppuna otan mun 750 kuutioisen ulos ja vähän leikin sillä. Siinä on muuten 750 kuutioo enemmän kun Johnyn tämänhetkisessä kaksipyöräisessä! Ja konetehoa n. 149 ULTRAMASSIIVISTA hevosvoimaa enemmän.

Enemmän on enemmän.

Kissan nimi on Helekatti.

vokotille alakertaan: en oo penkittäny, mutta n. 130. Toinen penkki on 140.

edit. ilmeisesti olikin vain 125. Mutta riippuen tietolähteestä, niin 120-130. Kai siinä ny yli sata on.

Paljonkos takapyöräteho? Minulla 83 hevoisvoimaa.

e. Ok (kuittaus yläkertaan)

- - - Updated - - -

Mäki taidan ens lavvantaina käydä vähä ääsjoen kaduilla pöryyttelemäs. Menneenä perjantaina jo pöryytin pihas, mutta ainoastaan joutokäynnillä.

Ai että kuntit nyt on mun vuoro laittaa napanöyhtää ja hapansilakkaa haavarasvaksi. Meikäläinen se vaan katuja tallaa ilman kakspyörästä ja harmaata on kaikki. Linnut lentää ja paska haisee. Pölyä on niin että silimiä kirveltää.
Pemu kyllä jää, huomennissa olis tarkotus käydä kurkkaamassa gsx1400, se on tamperseessa myytävänä rahalla.

- - - Updated - - -

Munkin teki kerran mieli NAISlentopalloilijoita. Olikohan se OrPo vai mikä kun niillä oli vielä takaluukun kohdalla mainos "perstorp".

Minun ihanneNAISTENlentopallonpelaaja pelasi aikoinaan laihian lujassa. Se oli sitä sekavaa aikaa, ku piti sielä asti käydä kattomas pelejä!

^Ei kai sille mitään järkevää selitystä ollut. Mikäs sitä kökkönen vieteilleen mahtaa. NAISTENlentopallonelaajan mm. persettä oli nähtävä. Ja mikäs niitä on katsellessa!

edit. ilmeisesti olikin vain 125. Mutta riippuen tietolähteestä, niin 120-130. Kai siinä ny yli sata on.

Ketjuvetoisessa härpäkkeessä voimansiirron tehohäviö on muistaakseni 10-15% luokkaa.

Mä tunnen kans pari NAISlentopalloilijaa, MELKOSIA PAISTEJA ovat.

Ahaa, nythän Johny voi käydä kerhon nimissä huoltokeikalla samalla! Sais jalkoväliinsä vähän muutakin nahkaa kun puhki-istuttua Suzukia! Ahihih, kuulostipa seksuaalilta.

Mä tunnen kans pari NAISlentopalloilijaa, MELKOSIA PAISTEJA ovat.

Ahaa, nythän Johny voi käydä kerhon nimissä huoltokeikalla samalla! Sais jalkoväliinsä vähän muutakin nahkaa kun puhki-istuttua Suzukia! Ahihih, kuulostipa seksuaalilta.

No voihan fittan olipas siinä seksuellia puhetta, hyvä! Tästä se käyrä vielä nousee ja meidän ei välttämättä tarvitsekaan äänestää judohemmon sukuelintä palstan rumimmaksi! Toisaalta vähän hiertää nivusta maininta puhki-istutusta susnasta, aivan kuin suhtautuisit sussuun kuin halpaan juustomakkaraan..?

- - - Updated - - -

Mitähän NAISlentopalloilijat tekee pikkujouluissa? Ovatko pitkine säärineen tyynysotaa seksikkäissä pikkuhousuissa iloisessa hiprakassa?

En toki suhtaudu. Vaikka oma penkkini onkin puhki-istuttu. Eikä se etes ole nahkaa, vaan jotain pinnotettua vaahtomuovin paskaa. Tarkoituksena oli kyllä pimpata se ja päällystää se esim. erittäin uhanalaisen Israelilaisen Juutalais-Booan luodulla esinahalla.

edit. Pikkujouluissansa NAISlentopalloilijat öljyävät toisensa ja paljaspimppelöivät saunassa. Siellä jotkut sitten kompastuvat suu edellä maton reunaan ja aamulla maistuukin ehta säilyke suussa, muisti on onneksi mennyt. Kaveri kerto.

Back
Ylös Bottom