Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos minut valitaan modeksi, Suomeen syntyy 100 000 uutta työpaikkaa. Ruoan alv poistetaan. Haaremihousut kielletään ja kaikille fuckbuddy lain nojalla. Suomi irti EU:sta ja liittyminen Australiaan tai Kanadaan, siellä on yhtä kylmäkin ainakin siinä rekkaohjelmassa. Viimeiseksi vielä äitiyspakkaukseen vientiin panostuksena kiinalainen kirjoituskone, minikokoinen toki koska lapsen sormet on pienet.

func, ei kai vaan oo mitään kekkulia taustalla? Vaan ihan oikeesti toteuttaisit nämä. Eikä mitään esim fuckbuddy olis samaa sukupuolta tai eläin tai jottai? Kyl mä sua äänestäisin enivei vaik oliskii.

func, ei kai vaan oo mitään kekkulia taustalla? Vaan ihan oikeesti toteuttaisit nämä. Eikä mitään esim fuckbuddy olis samaa sukupuolta tai eläin tai jottai? Kyl mä sua äänestäisin enivei vaik oliskii.

Tietysti kaikki toteutuu. T: Keskusta

Ai ku kiva. Kyllä me vaan ollaan söpöläisiä. Tulkitsin tämän asian nyt niin. Kuuluuko söpöläisten ominaisuuksiin muka nypyttävä pakoaukko? Nyt, kuntit, tekis mieli ryypätä. Ja syödä sen jälkeen yöllä maksalaatikkoa, munalla ilman karvoja. Mutta enhän ole mikään eläin, vaan beast. Ehkä jopa tiger. Sexual tiger. And I feed on vagina. Show me your genitals.

Oho, joku ulko_maalainen nakkeroi tämän tilin.

Terveisin: Pingo-Pango ja Abu-Papu.

Tulikin mieleen semmonen homma kun Tony Halmeella oli täällä paikkakunnalla jäähallissa (nyrkkeily)matsi afrikkalaista ottelijaa vastaan. Kamppailua ennen Halme kommentoi tulevan ottelun kulkua seuraavasti: "en mä sen pingo pango pongon nimee muista mutta siitä tänään siitä tulee ensimmäinen neekeriastronautti " Nämä siis edesmenneen kulttuuripersoona Tony Halmeen mielipiteitä, irtisanoudun tiukasti irti tämmöisestä epäkorrektiudesta.

Mutta ai perskeles joku neeperi on nakkeroinut munkin näppäimistön ja seksuaalisviritteistä silkkoa alkaa virrata pittiavaruuteen, olkaa varuillanne, se en ole minä joka puhuu. Pimppi!

- - - Updated - - -

Mutta palatakseni aiempiin söpönassujuttuihin, epäilisin kuitenkin että Santsi tarkoitti minua vähän enemmän kuin muita niillä söpöjutuilla ja sillä että mulla ihanat peksit.

- - - Updated - - -

Eikä niillä mopsinrimpuloilla.

- - - Updated - - -

Halmeelta nimenomaisesti lainasin nuo nimet. Tai siis ne ulkomaalaiset käytti niitä aliaksena.

Ulkomaalaiset vie meidän työt! Mitä me kohta väistellään jos kaikki työt menee ulkomaalaisten nakkerien väisteltäviksi!!

Työn väistelyssä häviämme selvästi bingo bangoille. Huhhuh kuntit, ymmärrän hyvin sen siivooja+yksilöneukkari obgelman. Piti oikein kytätä koska siivooja lähti että pääsi tekemään putkiston kuntotarkistusta ja neuvottelua.

Tulos: Toimii.

Tällaisia nää mun filtterini nyt sitte on

20140324_104255.webp

Miks oot pureskellut ja kuolannut niille?

- - - Updated - - -

Työn väistelyssä häviämme selvästi bingo bangoille. Huhhuh kuntit, ymmärrän hyvin sen siivooja+yksilöneukkari obgelman. Piti oikein kytätä koska siivooja lähti että pääsi tekemään putkiston kuntotarkistusta ja neuvottelua.

Tulos: Toimii.

Kyllähän tässä on toinenkin ratkaisu, rankaset vaan täyspaineella koeponnistuksen siivoojaan läsnäollessa. Se on opettavainen kokemus molemmille.

nimim "Retee-Petteri"

Päätin aamulla ottaa vapaapäivän töistä ja olla tekemättä yhtään mitään, kun tuntuu olevan niin paljon puuhasteltavaa nykyään, ettei kerkeä vaan olemaan. Noh, nyt on sitten jo parturi varattu klo 15, kaupassa pitäisi käydä, koulutehtäviä tehdä ja seuraavan 4 päivän safkat valmistaa. Todellisuudessa haluaisin vaan töllätä leffoja, kaivaa nenää ja pelata vaikka cs.

Back
Ylös Bottom