Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä idea, minäpäs virittelen pesukomuuttiansan.

mopsi2.webp

Laitoin kaksi niitä kuvaan kaksoset mielessä. Nyt vaan kuntit odotellaan..

Ja muille tiedoksi, eipä tässä mitään taka-ajatuksia, ihan vaan eläinrakkaana ja lihaksikkaana (pl maanantait) ihmisenä laittelin tässä mopsikuvan näytille. Mitähän siitä tuumaa esim randomilla valittu Santsi?

Ai sä aloit henkilöimään ansan viritystä. Mä en osannu ihan noin pitkälle ajatellakaan. Onhan maanantai.

Onko kaksosten houkuttelu koirakuvilla seksistisyyttä? Mielestäni siinä on sellainen vivahde. Joten eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu. Mä meen ny kahville.

"Ei se mieskään oo jollei puuk.. mopsia ole."
Vanhana metsien/metsämiehenä seuraan innolla ansan toimivuutta. Pari vinkkiä mm. akillesjänteisiin liittyen olisi myös mutta eipä pelotella saalisotuksia!

E: Kride, onhan konfferenssipuhelun mukana ja linja auki?

E: On kyllä niin paska päivä että ainoastaan seuraavaan Saw-leffaan stuntmaniksi joutuminen huonontais tilannetta.

Maanantai alkoi mukavasti vapaapäivällä. Kyllä elo on ihanaa!

Mitä tää yks tulee tänne aina leijuu vapaapäivineen? Ei tätä maata rakennettu vapaapäivillä vaan kovalla työnteolla.

E: Kundit, palaveri. Mietitään miyä tehdään asialle. Joku filtteri forumille että ko. paisti voi postaa vain kuvia?

Mun nakkerointiskilsseillä ei pysty muuhun kun aneluun. Ja mä oon sitäpaitsi jo nähny eventan alasti, mullon ne kuvatkin tallessa. Mä yritän painaa tässä ny hetken.

Hyvä idea, minäpäs virittelen pesukomuuttiansan.

katso liitettä 113396

Laitoin kaksi niitä kuvaan kaksoset mielessä. Nyt vaan kuntit odotellaan..

Ja muille tiedoksi, eipä tässä mitään taka-ajatuksia, ihan vaan eläinrakkaana ja lihaksikkaana (pl maanantait) ihmisenä laittelin tässä mopsikuvan näytille. Mitähän siitä tuumaa esim randomilla valittu Santsi?

Santsi tuumaa, että ompas söpöläisiä taas liikenteessä :)

Maanantaisin saa olla lihava ja muuten lihaksikas?

Hitto työpäivä melki puolivälissä jo! Pitää tulla useemminki ajois töihi ;D

Minä sain pikkujömppiksen siitä ajatuksesta että gonzaless sai semijömppiksen siitä tiedosta että futermukerin hallussa on paisti-eventan nakukuvia.

kannatan funcin ajatusta siitä eventa filtteristä, ainakin maanantaisin

Ainoa ongelma on, että kellään meistä ei ole moderaattorin oikeuksia. Ihmettelen kovasti miksei?

Ainoa ongelma on, että kellään meistä ei ole moderaattorin oikeuksia. Ihmettelen kovasti miksei?

Tätä minäkin ihmettelen. Muutosvastarinta on se mikä estää asioiden kehittymistä, Pakkotoisto.com voisi nousta ihan uudenlaiseen kukoistukseen meidän hoteissa. Se voisi olla keskustelufoorumien el clásico.

- - - Updated - - -

tai Átlantis

tai Tenochtitlán

tai Kóuvola

- - - Updated - - -

Ai niin pakko sanoa että duunia painetaan ja puhelin on kuuma ja märkä. Hengityksestä ja poskesta + korvasta.

- - - Updated - - -

Minä teille filtterini kohta näytän

lupaat vaan

Back
Ylös Bottom