🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Rondan myynti voi osittain myös perustua siihen, että se myy vähän erilaiselle porukalle kuin Machida, Hendo ja kumppanit. Ihminen, joka ei välttämättä osta pelkän Rondan takia PPV:tä, voi hyvinkin ostaa kun sielä on vanhankoulun nimiä ottelemassa. Sitten on vielä ne niin puhutut hc fanit jotka ostaa luultavasti joka kortin ja aivan varmasti jokaisen numerokortin.

Ronda varmasti myy yksinkin, mutta jos siihen korttiin laittaa pari legendaa ottelemaan, niin se kortin vaatimustaso täyttää laajemman fanivalikoiman maun. Monet fanit eivät ole riittävän kiinnostuneita naisten vapaaottelusta.

Ei. Mä puutuin edelleen siihen että sä väitit että Ronda myy yksin 450K, ja co-mainilla ei juuri ole vetovoimaa. Machida on myynyt aina enemmän kuin Ronda ikinä. On jopa spekuloitavissa että jos Ronda olis tiputettu Co-mainiin ja Mahcida vs. Hendo oikeutetusti mainiin niin myynti olis ollut vielä parempi.

Olet ihan yössä. Rondan debyytin kiinnostavuus oli kaikilla mittareilla aivan eri sfääreissä, kuin Machidan ottelu Hendoa vastaan. Mma-forumit, mma-mediat ja mainstream-mediat käsittelivät kaikki paljon enemmän Rondaa ja Rondan debyyttiä, kuin jotain supertylsänä pidettyä Machidaa.

Lisäksi: Jos sanon, että
Hendo ja Machida ei tuonut juuri mitään lisäarvoa Rousey vs Carmouche - kortille
, se tarkoittaa, että Hendo vs Machida toi mielestäni lisäarvoa sille kortille. Se toi sille lisäarvoa mielestäni vähän tai todella vähän.

Höpöhöpä. Sä aloit väittämään mun väitettä absurdiksi, ja mä sen perustelin että Ronda ti yksin myy mitään. Kokonais PPV-myynti on kokonaisuuden summa, ei pelkästään yhden Rondan, tai kenenkään muunkaan. Miten tämä on niin vaikea ymmärtää.

Sanoin, että Ronda myi sen kortin yksinään ja seuraavassa lauseessa, että Jones myi UFC 165:sen yksinään. Minkä takia sanoin niin Jonesistakin vaikka siellä oli co-mainina toisen painoluokan titteliottelu ja minkä takia et näe sitä ongelmana? Koko argumenttisi vetoaa siis siihen, että väität minun tarkoittaneen, että Ronda ja Jones on siellä yksinään octagonissa varjonyrkkeilleet ja heittäneet kuperkeikkaa. Tämä on juuri sitä älyllistä epärehellisyyttä mihin joudut turvautumaan, kun et muuta voi.

Ronda myi kortin yksinään = Ronda oli kortin ainoa todellinen ppv-vetonaula.

Jones myi kortin yksinään = Jones oli kortin ainoa todellinen ppv-vetonaula.

Siinähän esität, ettet muka ymmärrä tuota.

Co-mainissa oli veilä kovempi matsi joka kiinnosti väkeä todellä paljon. Kortin myynti oli ihan hyvä, mutta se ei olis ollut tota tasoa jos co-main olis ollut vaikka Lil-Nog vs. Te Huna.

Tässä juuri huomaa miten kujalla olet jos kuvittelet, että co-mainin vaihtuminen tuohon olisi vaikuttanut myyntiin paljoakaan. Siihen olisi pitänyt laittaa joku täysin mitätön ja tuntematon pari co-mainiksi, jotta kortin myynti olisi laskenut alle 400k enkä tiedä olisiko sekään riittänyt. Se myynti oli isoa Rondan ja pääasiassa vain Rondan takia. Tietenkin muullakin kortilla on väliä, mutta tässä tapauksessa se muu kortti oli luokkaa "perus".

Kiertelyä ja kaartelua. Sä väitit että Ronda myy yksin hunajaa, mä väitin että ei myy yksin. Se että sen jälkeen kun sut jo ammuttiin alas hätäpäissä sivulauseessa jostain UFC:n tuesta ei muuta sitä että sun alkuperäinen sanoma oli se että Rondassa on jotain erityistä mikä myy hunajaa ja muulla kortilla ei ole siihen juurikaan osaa.

No sehän myy yksin, Ronda on UFC:n isoimpia vetonauloja tällä hetkellä. Se, että sinä yrität kääntää väitteen sellaiseksi, että Ronda heiluisi yksinään siellä kehässä yleisön maksaessa siitä ei muuta asiaa miksikään. Tuossa sanassa roikkuminen osoittaa vain sen, että olet luovuttanut keskustelun todellisen aiheen osalta.

Toisin sanoen sinulla on varaa kyllä huomautella, mutta jos sinulle siitä vastaa niin se on sitten väärin. Tyypillisen ylimielistä käytöstä sinulta.

Minun ensimmäinen sinulle kohdistettu viesti oli täysin asiallinen lopun "haters gona hate" - heittoa lukuunottamatta. Sinun ensimmäinen minulle osoitettu viesti taas oli oikein kunnon pahanolonoksennus, tyypillistä sinulta. Kyllä minä ymmärrän mistä se johtui ja ymmärrän yleensäkin mistä paha olosi minua kohtaan johtuu. Ihan omalla vastuullasi kuitenkin minulle aina kirjoittelet.

Tämä. Kummasti alkaa co-mainit kiinnostaa sinuakin kun puhutaan Machidasta. Mutta kun puhutaan Rondasta niin se myy yksin. :D

En ole maininnut mm.mitään siitä, että Silva vs Weidman 2 myi yli miljoona ppv:tä Royseyn vs Taten ollessa co-mainina. Olisit vaikka ottanut kantaa siihen minkä takia Machida ei päässyt Jonesin ppv-averageen jos Machida kerta oli jokin draw vuoden 2011 lopulla. Puhumattakaan, että olisi ollut sitä enää vuonna 2013.

M>B näyttäs olevan joka kerta näissä väittelyissä toinen osapuoli ni herralle vois jo perustaa oman ketjun, alkuun saattaa olla asiaa mut sit mennään jo eipäs juupas enpäs sanonu sanoitpas tyyliiseen ni niillä on turha sotkea näitä muita ketjuja.

Rondan myynti voi osittain myös perustua siihen, että se myy vähän erilaiselle porukalle kuin Machida, Hendo ja kumppanit.

Aivan. Casuaalit ovat kiinnostuneita Rondasta ja monille niistä casuaaleista nimet Machida ja Hendo eivät sano yhtään mitään.

Ihminen, joka ei välttämättä osta pelkän Rondan takia PPV:tä, voi hyvinkin ostaa kun sielä on vanhankoulun nimiä ottelemassa.

Totta, mutta niitä, jotka ostavat kortin pelkän Rondan takia on paljon enemmän. Viimeisin 340k myynti todella heikolla kortilla osoittaa sen kiistattomasti, kun co-maini meni vielä aivan läskiksi Evansin loukkaantumisen takia. Ihmiset ei tunnu ymmärtävän miten paljon 340k myynti on niin paskalla kortilla tänä päivänä ja vielä ottelijalta, joka otteli todella isolla kortilla vain 2kk aiemmin.

Jonesin pitäisi tällä hetkellä olla UFC:n suurin vetonaula, mutta ei kannata odottaa, että Jones vs Teixeira tulee myymään paljoa yli 400k, voi jäädä jopa sen alle. Jonesin viimeinen matsi osoitti jo sen mitä käy, kun Jonesillakin on vastassa tuntematon nimi, 310k. Sitä voi selitää Mayweatherilla ja muilla, mutta sillä main eventin vastustajan nimellä on paljon merkitystä. Ronda on joutunut tulemaan toimeen kahdella vastustajalla, joilla on käytännössä lähes olematon lisäarvo myyntiin, Liz Carmouche ja Sarah McMann.

Monet fanit eivät ole riittävän kiinnostuneita naisten vapaaottelusta.

Mistä seuraa, että Rondan suosio selittyy pitkälti casuaaleilla, jotka ovat erityisen kiinnostuneita Rondasta, mutta vähemmän kiinnostuneita vapaaottelusta keskimäärin. Viittaa siis juuri siihen todelliseen starpoweriin mikä ei enää rajoitu ainoastaan vapaaotteluun.

Topi-Petteri ihmisten puolueesta on kuin ilmetty risteytys Maulerista ja Japista:

En tiedä kuka oli Topi-Petteri, mutta ainakin löysin itseni tuosta Taneli Mäkelän hahmosta :D Aika monet täällä pakkiksella on se tukeva kaveri siinä pöydässä :D "Joku selittää siellä jotain mistä ei ymmärrä yhtään mitään, niin uhkasin sorvata nenään niskaan sellaselta".. Repesin niin, että kyyneleet valu silmistä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä kuka oli Topi-Petteri, mutta ainakin löysin itseni tuosta Taneli Mäkelän hahmosta :D Aika monet täällä pakkiksella on se tukeva kaveri siinä pöydässä :D "Joku selittää siellä jotain mistä ei ymmärrä yhtään mitään, niin uhkasin sorvata nenään niskaan sellaselta".. Repesin niin, että kyyneleet valu silmistä :D

Kannattaa katsoa enemmän noita, Topi-Petteri on toi Hietalahden hahmo. Erittäin usein kuulee sanat "olkinukkeilu" ja "argumentointivirhe" :D

Mikä siinä on niin vaikea uskoa, ettei se Ronda myy pelkästään omalla nimellä tuota määrää? Aivan uskomatonta, miten jollain (MaulerBonesi) riittää mielenkiinto topikista toiseen noinkin vammaseen väittelyyn.

Vähän siltä sun kysymyksesi vaikutti, voit toki selventää mitä alkuperäisellä kysymykselläsi hait hermanni.

Ihan sun kokemusta lajista kyselin, joko pösilö ymmärtää?

Mikä siinä on niin vaikea uskoa, ettei se Ronda myy pelkästään omalla nimellä tuota määrää? Aivan uskomatonta, miten jollain (MaulerBonesi) riittää mielenkiinto topikista toiseen noinkin vammaseen väittelyyn.

Japi kun on vähän rauhoittunut niin maulerbones on ottanut ko. roolin haltuun kyllä ansiokkaasti..

Vaikken herra M&B:n kanssa kaikista asioista samaa mieltä olekaan, niin en mä nyt lähtis noita kyseisiä herrasmiehiä oikein vertaamaan. Toisella on tapana olla lähinnä hiljaa, ja avata suunsa vasta sitten kun on vaan jotain negatiivista sanottavaa tietyistä ottelijoista tai muista kirjoittajista ja toisella tapa kirjoittaa kärkevästi (missä ei ole todellakaan mitään väärää, mutta erittäin hyvin perusteluin. Se, että täällä osallistuu jokaiseen keskusteluun ei myöskään ole mun mielestä millään tapaa paha asia, kunhan se ei ole trollaamista tai tarkoitusperäistä provoamista.

Vaikken herra M&B:n kanssa kaikista asioista samaa mieltä olekaan, niin en mä nyt lähtis noita kyseisiä herrasmiehiä oikein vertaamaan. Toisella on tapana olla lähinnä hiljaa, ja avata suunsa vasta sitten kun on vaan jotain negatiivista sanottavaa tietyistä ottelijoista tai muista kirjoittajista ja toisella tapa kirjoittaa kärkevästi (missä ei ole todellakaan mitään väärää, mutta erittäin hyvin perusteluin. Se, että täällä osallistuu jokaiseen keskusteluun ei myöskään ole mun mielestä millään tapaa paha asia, kunhan se ei ole trollaamista tai tarkoitusperäistä provoamista.

Seuraan kaikkea UFC:hen liittyvää kirjaimellisesti monta tuntia päivässä ja näin on ollut jo useamman vuoden. Mielipiteitä siis riittää moneen aiheeseen.

Back
Ylös Bottom