Ei. Mä puutuin edelleen siihen että sä väitit että Ronda myy yksin 450K, ja co-mainilla ei juuri ole vetovoimaa. Machida on myynyt aina enemmän kuin Ronda ikinä. On jopa spekuloitavissa että jos Ronda olis tiputettu Co-mainiin ja Mahcida vs. Hendo oikeutetusti mainiin niin myynti olis ollut vielä parempi.
Olet ihan yössä. Rondan debyytin kiinnostavuus oli kaikilla mittareilla aivan eri sfääreissä, kuin Machidan ottelu Hendoa vastaan. Mma-forumit, mma-mediat ja mainstream-mediat käsittelivät kaikki paljon enemmän Rondaa ja Rondan debyyttiä, kuin jotain supertylsänä pidettyä Machidaa.
Lisäksi: Jos sanon, että
Hendo ja Machida ei tuonut juuri mitään lisäarvoa Rousey vs Carmouche - kortille
, se tarkoittaa, että Hendo vs Machida toi mielestäni lisäarvoa sille kortille. Se toi sille lisäarvoa mielestäni vähän tai todella vähän.
Höpöhöpä. Sä aloit väittämään mun väitettä absurdiksi, ja mä sen perustelin että Ronda ti yksin myy mitään. Kokonais PPV-myynti on kokonaisuuden summa, ei pelkästään yhden Rondan, tai kenenkään muunkaan. Miten tämä on niin vaikea ymmärtää.
Sanoin, että Ronda myi sen kortin yksinään ja seuraavassa lauseessa, että Jones myi UFC 165:sen yksinään. Minkä takia sanoin niin Jonesistakin vaikka siellä oli co-mainina toisen painoluokan titteliottelu ja minkä takia et näe sitä ongelmana? Koko argumenttisi vetoaa siis siihen, että väität minun tarkoittaneen, että Ronda ja Jones on siellä yksinään octagonissa varjonyrkkeilleet ja heittäneet kuperkeikkaa. Tämä on juuri sitä älyllistä epärehellisyyttä mihin joudut turvautumaan, kun et muuta voi.
Ronda myi kortin yksinään = Ronda oli kortin ainoa todellinen ppv-vetonaula.
Jones myi kortin yksinään = Jones oli kortin ainoa todellinen ppv-vetonaula.
Siinähän esität, ettet muka ymmärrä tuota.
Co-mainissa oli veilä kovempi matsi joka kiinnosti väkeä todellä paljon. Kortin myynti oli ihan hyvä, mutta se ei olis ollut tota tasoa jos co-main olis ollut vaikka Lil-Nog vs. Te Huna.
Tässä juuri huomaa miten kujalla olet jos kuvittelet, että co-mainin vaihtuminen tuohon olisi vaikuttanut myyntiin paljoakaan. Siihen olisi pitänyt laittaa joku täysin mitätön ja tuntematon pari co-mainiksi, jotta kortin myynti olisi laskenut alle 400k enkä tiedä olisiko sekään riittänyt. Se myynti oli isoa Rondan ja pääasiassa vain Rondan takia. Tietenkin muullakin kortilla on väliä, mutta tässä tapauksessa se muu kortti oli luokkaa "perus".
Kiertelyä ja kaartelua. Sä väitit että Ronda myy yksin hunajaa, mä väitin että ei myy yksin. Se että sen jälkeen kun sut jo ammuttiin alas hätäpäissä sivulauseessa jostain UFC:n tuesta ei muuta sitä että sun alkuperäinen sanoma oli se että Rondassa on jotain erityistä mikä myy hunajaa ja muulla kortilla ei ole siihen juurikaan osaa.
No sehän myy yksin, Ronda on UFC:n isoimpia vetonauloja tällä hetkellä. Se, että sinä yrität kääntää väitteen sellaiseksi, että Ronda heiluisi yksinään siellä kehässä yleisön maksaessa siitä ei muuta asiaa miksikään. Tuossa sanassa roikkuminen osoittaa vain sen, että olet luovuttanut keskustelun todellisen aiheen osalta.
Toisin sanoen sinulla on varaa kyllä huomautella, mutta jos sinulle siitä vastaa niin se on sitten väärin. Tyypillisen ylimielistä käytöstä sinulta.
Minun ensimmäinen sinulle kohdistettu viesti oli täysin asiallinen lopun "haters gona hate" - heittoa lukuunottamatta. Sinun ensimmäinen minulle osoitettu viesti taas oli oikein kunnon pahanolonoksennus, tyypillistä sinulta. Kyllä minä ymmärrän mistä se johtui ja ymmärrän yleensäkin mistä paha olosi minua kohtaan johtuu. Ihan omalla vastuullasi kuitenkin minulle aina kirjoittelet.