Tämä on varmasti valtaosan mielipide. Machida vs. Hendo oli matsi josta voittajalle luvattiin titteliottelu ja kortin oikea main-event monen mielestä. Erittäin mielenkiintoinen ja myyvä ottelu fanien silmissä, helposti kovempi matsi kuin joidenkin aiempien PPV-korttien päämatsit.
Tuo matsi ei kerännyt aikanaan paljoa mielenkiintoa hc-fanien lisäksi ja niidenkin keskuudessa matsista ennustettiin melko yksimielisesti Machidan tylsää pistevoittoa ja ennakkokeskustelu ottelun ympärillä oli suhteellisen hiljaista. Kiinnostus Hendo vs Machidaa kohtaan oli hyvin pientä verrattuna Rondan debyyttiin UFC:ssa, tämän voit tarkistaa miltä tahansa isolta jenkkiläiseltä keskustelufoorumilta, kun menet lukemaan sen aikaisia threadeja (vielä isompi suhde Rondan hyväksi mma-medioissa, mainstream-media näkyvyydestä puhumattakaan). Jokaikisellä ppv-kortilla on muitakin hc-fanien silmissä mielenkiintoisia otteluita, kuin maini. Hendo vs Machida ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja sitä on turha yrittää nostattaa joksikin vetonaulaksi vain sen takia, että haluaa dissata Rondan tekemää 450k myyntiä.
Nyt taas irroitat lauseita kokonaisuuksista. Väitin koko ajan että Ronda ei myy yksin paskaakaan.
"Ronda ei myy paskaakaan" ja "Ronda ei myy yksin paskaakaan" tarkoittavat samaa asiaa. Ensimmäiseen väitteeseen ei sisälly ketään muita Rondan lisäksi, samoin kuin jälkimmäiseenkään. Et osaa edes pilkkua nussia.
Katsotaanpa lisäksi mitä kirjoitin:
Ei ollut yhtään yllättävää, kun muistaa, että Ronda myi jo 450k aivan yksinään Carmouchea vastaan. Esim.Jones myi alle 300k viimeeksi, kun joutui tekemään sen yksinään (mainstream ei tuntenut Gustafssonia) ja Pettis vs Bensonkin myi alle 300k.
Eli käytin ilmaisua "myydä yksinään" ensin Rondan kohdalla ja heti perään Jonesin kohdalla, viitaten siis siihen, että kumpikaan ei saanut vetoapua ppv-myyntiin tuntemattomilta vastustajiltaan. Yrität vain oman aivopierusi takia kääntää huomion nyt siihen, että minä olisin tarkoittanut... niin mitä? Ai, että Ronda otteli yksinään sillä kortilla? Just joo, mieti vähän miten epätoivoista spinnia yrität.
Lisäksi Jones vs Gustafssonin co- mainina oli toisen painoluokan
tittelimatsi, mutta en antanut sen takia kortille minkäänlaista lisäpainoarvoa ppv-myynnin suhteen, koska ei ole mitään tarvetta dissata kortin vetonaulan myyntiä vain sen takia, että kortilla on (aina) muitakin kiinnostavia matseja.
No niin hyvä kun myönsit että itse aloitit henk.koht solvaukset. Sulla ei koskaan nahka kestä kun joku näpäyttää takaisin.
Kirjoitin "haters gona hate", josta sinä suorastaan räjähdit ja minä olen se, jolla ei kestä nahka

Ei oikein vaikuta uskottavalta, kun vertailee näitä meidän viestejä keskenään.
Sanoin että Rondan myynti perustuu valtavaan promoon ja kannatteluun. Vaikka Jon Fitchillä saadaan aikaan myyntiä kun sen taakse laitetaan täysi promo-propagandakoneiston ja tarpeeksi rahaa markkinointiin ja kannatellaan vielä kovalla Co-mainilla. Se ei tarkoita sitä että Fitch on kovin vetonaula. Rondan molemmissa matseissa missä on ollut pääotteluna on co-mainina markkinoitu poikkeuksellisen kovatasoisia otteluita, se ei ole sattumaa se.
Niin sanoit, heti kiireesti sen jälkeen, kun minä olin siitä muistuttanut

Tämä on se koko pointti mikä sinulta alunperin unohtui tai mitä et tajunnut ja sitä yrität nyt kovasti peitellä. Minua on ihan turha yrittää huijata vaikka joitain laiskoja lukijoita onnistuisitkin argumentointivirheilläsi hämäämään, minulle riittää se, että me molemmat tiedetään taas missä alusta asti mentiin