🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Vaikka ottelullisesti ja ottelijoidenkin näkökulmasta Hendo-Machida, California Kid tai vaikka Lawler-Kos olisivat mielenkiintoisempia pareja, niin on aika vaikea nähdä, ettei mestaruusottelu olisi illan pääottelu. Ja jos ajattelee perus katselijakuntaa ja -ikää, niin ei tuo naisten hypetys nyt ihan idiotismia ole. Aika jäätävä näkyvyys lajille sitä kautta lajille on saatu. Jo ihan Ginan ajoista lähtien.
Ja itse näen, että naisten laji - ollen kuitenkin suhteellisen nuori - aika hyvin kuvastaa UCF:n matseja 2000-luvun alkupuolelta.

Odottihan sitä matsia itsekin todella paljon, mutta mikään vetonaula Hendo ei ole ollut aikoihin jos ppv-myyntiä ajatellaan. Silloin, kun Hendo oli juuri tyrmännyt Fedorin ja tuli Strikeforcen mestarina UFC:hen ja tähditti ensimmäisessä matsissaan UFC 139:ssa Shogunia vastaan, joka oli juuri menettänyt vyönsä ja tyrmännyt sen jälkeen Forrestin, ppv myynti jäi silti 290 tuhanteen. Siitä voi päätellä jotain, Hendo oli aivan myöhemmän uransa huipulla silloin. Tuolla kortilla otteli mm.lisäksi Wanderlei Silva ja Faber.

Eikös tuossa ollut taustalla se, että UFC:lla oli silloisella mittarilla aika kova ylitarjonta, kun tapahtumia taisi olla viisi kuuteen viikkoon ja UFC 139 oli yksi niistä?

Chael-All of Wanderlei's wins in Pride were fixed - MMA Forum

Chael comes on at 36.50. He talks about his TUF Brazil experience. He said that Wanderlei was a terrible fighter. He said that both Wanderlei and Fedor's fights in Pride were fixed. He said Coleman, Goodrich and Frye all admitted to taking dives in Pride and back his allegations. Chael talks about TRT and how he is dealing with being off of it and more...

Matt Lindland comes on at 1.00.30....He talks about winning the Silver Medal at the Olympics and the Supreme Court lawsuit he had to present in order to get that opportunity. He talks about his epic battles with Baroni, his fight with Fedor and how Fedor grabbed the ropes 12 times during their fight (the ref admitted to being scared to make the call in Russia), his fights with Rampage, getting KO'd by Belfort...how taking out knees to the head really hurt the sport and more.

Baroni comes on at 1.52.06...he talks about his upcoming fight in Bellator--All that Phil knows about the guy is that he is "Some dude named Jesus"...Phil (sort of) talks about the Bobby Green incident, being the only white guy in an all Black Male Stripping Team in the Bahamas and more...

Kim Couture comes on at 2.14.30. She talks about how the girl she fought in Mexico City a month ago missed weight by 30 pounds....Kim also still has not gotten paid for that fight and seems to be getting screwed. The Company is called RDC. She talks about her marriage to Randy, why it ddin't work, why she still uses the Couture last name, how Randy cheated w/ 13 women, trying out for TUF, getting arrested for beating up her assistant, her former job as a Deputy Sheriff and more.

Hope that you guys enjoy the Podcast.

Best,

Adam

Pridesta vaan paljastuu lisää ja lisää :)

Tässä vielä suora linkki podcastiin. https://soundcloud.com/mmaroasted/kenda-perez-chael-sonnen-phil

Eli lätkässäkään ei voi olla mitään mieltä ellei ole vähintään smliiga pelaaja? Hieno logiikka hermanni.

Olenko mä pösilö niin sanonut?

Jos näin niin Sakuraballa aika kipeen hyvät näyttelijän lahjat...

tumblr_m0y9rzCyfa1qfrkf9o2_250.gif

Olenko mä pösilö niin sanonut?

Vähän siltä sun kysymyksesi vaikutti, voit toki selventää mitä alkuperäisellä kysymykselläsi hait hermanni.

Ronda yksin myy satojatuhansia ja muulla kortilla ei ole merkitystä
1485.gif

Tämä on varmasti valtaosan mielipide. Machida vs. Hendo oli matsi josta voittajalle luvattiin titteliottelu ja kortin oikea main-event monen mielestä. Erittäin mielenkiintoinen ja myyvä ottelu fanien silmissä, helposti kovempi matsi kuin joidenkin aiempien PPV-korttien päämatsit.

Tuo matsi ei kerännyt aikanaan paljoa mielenkiintoa hc-fanien lisäksi ja niidenkin keskuudessa matsista ennustettiin melko yksimielisesti Machidan tylsää pistevoittoa ja ennakkokeskustelu ottelun ympärillä oli suhteellisen hiljaista. Kiinnostus Hendo vs Machidaa kohtaan oli hyvin pientä verrattuna Rondan debyyttiin UFC:ssa, tämän voit tarkistaa miltä tahansa isolta jenkkiläiseltä keskustelufoorumilta, kun menet lukemaan sen aikaisia threadeja (vielä isompi suhde Rondan hyväksi mma-medioissa, mainstream-media näkyvyydestä puhumattakaan). Jokaikisellä ppv-kortilla on muitakin hc-fanien silmissä mielenkiintoisia otteluita, kuin maini. Hendo vs Machida ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja sitä on turha yrittää nostattaa joksikin vetonaulaksi vain sen takia, että haluaa dissata Rondan tekemää 450k myyntiä.

Nyt taas irroitat lauseita kokonaisuuksista. Väitin koko ajan että Ronda ei myy yksin paskaakaan.

"Ronda ei myy paskaakaan" ja "Ronda ei myy yksin paskaakaan" tarkoittavat samaa asiaa. Ensimmäiseen väitteeseen ei sisälly ketään muita Rondan lisäksi, samoin kuin jälkimmäiseenkään. Et osaa edes pilkkua nussia.

Katsotaanpa lisäksi mitä kirjoitin:

Ei ollut yhtään yllättävää, kun muistaa, että Ronda myi jo 450k aivan yksinään Carmouchea vastaan. Esim.Jones myi alle 300k viimeeksi, kun joutui tekemään sen yksinään (mainstream ei tuntenut Gustafssonia) ja Pettis vs Bensonkin myi alle 300k.

Eli käytin ilmaisua "myydä yksinään" ensin Rondan kohdalla ja heti perään Jonesin kohdalla, viitaten siis siihen, että kumpikaan ei saanut vetoapua ppv-myyntiin tuntemattomilta vastustajiltaan. Yrität vain oman aivopierusi takia kääntää huomion nyt siihen, että minä olisin tarkoittanut... niin mitä? Ai, että Ronda otteli yksinään sillä kortilla? Just joo, mieti vähän miten epätoivoista spinnia yrität. :)

Lisäksi Jones vs Gustafssonin co- mainina oli toisen painoluokan tittelimatsi, mutta en antanut sen takia kortille minkäänlaista lisäpainoarvoa ppv-myynnin suhteen, koska ei ole mitään tarvetta dissata kortin vetonaulan myyntiä vain sen takia, että kortilla on (aina) muitakin kiinnostavia matseja.

No niin hyvä kun myönsit että itse aloitit henk.koht solvaukset. Sulla ei koskaan nahka kestä kun joku näpäyttää takaisin.

Kirjoitin "haters gona hate", josta sinä suorastaan räjähdit ja minä olen se, jolla ei kestä nahka :) Ei oikein vaikuta uskottavalta, kun vertailee näitä meidän viestejä keskenään.

Sanoin että Rondan myynti perustuu valtavaan promoon ja kannatteluun. Vaikka Jon Fitchillä saadaan aikaan myyntiä kun sen taakse laitetaan täysi promo-propagandakoneiston ja tarpeeksi rahaa markkinointiin ja kannatellaan vielä kovalla Co-mainilla. Se ei tarkoita sitä että Fitch on kovin vetonaula. Rondan molemmissa matseissa missä on ollut pääotteluna on co-mainina markkinoitu poikkeuksellisen kovatasoisia otteluita, se ei ole sattumaa se.

Niin sanoit, heti kiireesti sen jälkeen, kun minä olin siitä muistuttanut :) Tämä on se koko pointti mikä sinulta alunperin unohtui tai mitä et tajunnut ja sitä yrität nyt kovasti peitellä. Minua on ihan turha yrittää huijata vaikka joitain laiskoja lukijoita onnistuisitkin argumentointivirheilläsi hämäämään, minulle riittää se, että me molemmat tiedetään taas missä alusta asti mentiin :)

Eikös tuossa ollut taustalla se, että UFC:lla oli silloisella mittarilla aika kova ylitarjonta, kun tapahtumia taisi olla viisi kuuteen viikkoon ja UFC 139 oli yksi niistä?

Voi olla, en tiedä. Toisaalta nyt Rousey vs McMannin kohdalla oli ennakkoon puhetta siitä, että Rouseyn tulee olemaan vaikea myydä, koska vasta joulukuussa hänet nähtiin Tatea vastaan. Onkin tavallaan sääli, että edellinen matsi oli Silva vs Weidman 2 co-mainina, niin ei päästy näkemään minkä verran Roysey vs Tate olisi yksinään myynyt. Itse veikkaan, että melko varmuudella yli 500k perustason muulla maincardilla.

Hendon hype oli suurimmillaan Fedor-voiton jälkeiseen aikaan hc-fanien keskuudessa ja tuo matsi tavallaan näytti miten vähän pelkästään sillä on tekemistä ppv-myynnin kanssa. Kortti oli muutenkin ihan ok:

Dan Henderson vs MaurĂ­cio Rua
Wanderlei Silva vs Cung Le
Urijah Faber vs Brian Bowles
Martin Kampmann vs Rick Story
Stephan Bonnar vs Kyle Kingsbury

Lisäksi tuohon aikaan reilu pari vuotta sitten 300k myynnin rikkominen oli vielä helpompaa, kuin tänä päivänä. Ronda myi nyt "surkealla" kortilla (Co-mainina Patrick "total nobody" Cummins vs Cormier!!) 340k millä taakse jäi viimeisen vuoden ajalta sellaiset kortit kuin: Aldo vs Edgar (330k), Henderson vs Evans (140k, huikea myynti taas Hendolla), Aldo vs Jung (180k), Henderson vs Pettis (270k), Jones vs Gustafsson (310k), Cain vs JDS 3 (330k), Barao vs Faber 2 (230k).

Siellä on Edgaria, Pettistä, Gustafssonia, JDS:ää ja Faberia mestareiden apuna maineventissä, toisin kuin Rondalla ei ikinä ole ketään nimekästä, mutta eivät silti pärjää Rondalle.

Tuo matsi ei kerännyt aikanaan paljoa mielenkiintoa hc-fanien lisäksi ja niidenkin keskuudessa matsista ennustettiin melko yksimielisesti Machidan tylsää pistevoittoa ja ennakkokeskustelu ottelun ympärillä oli suhteellisen hiljaista. Kiinnostus Hendo vs Machidaa kohtaan oli hyvin pientä verrattuna Rondan debyyttiin UFC:ssa, tämän voit tarkistaa miltä tahansa isolta jenkkiläiseltä keskustelufoorumilta, kun menet lukemaan sen aikaisia threadeja (vielä isompi suhde Rondan hyväksi mma-medioissa, mainstream-media näkyvyydestä puhumattakaan). Jokaikisellä ppv-kortilla on muitakin hc-fanien silmissä mielenkiintoisia otteluita, kuin maini. Hendo vs Machida ei ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja sitä on turha yrittää nostattaa joksikin vetonaulaksi vain sen takia, että haluaa dissata Rondan tekemää 450k myyntiä.

Hendo vs. Machida ja Cormier vs. Rashad matsit ovat molemmat olleet erittäin mielenkiintoisia co-maineja, jotka keräisivät yksinäänkin hyvät katsojaluvut. Titteliottelut ovat aina pääotteluita, aina. Se ei tarkoita sitä että Rousey pääottelussa olisi ainoa asia joka yleisöä kiinnostaa. Edelleenkin se että väitit että Rondä myy yksin on kukkua. Ufc-tapahtumat ovat aina kortin pohjalta huipulle kokonaisuuksia ja myyntiin vaikuttaa kaikki matsit.

"Ronda ei myy paskaakaan" ja "Ronda ei myy yksin paskaakaan" tarkoittavat samaa asiaa. Ensimmäiseen väitteeseen ei sisälly ketään muita Rondan lisäksi, samoin kuin jälkimmäiseenkään. Et osaa edes pilkkua nussia.
Nyt menee huti ja lujaa sulla... Sanoin jo aiemmin: Se mun "absurdi" väite että Ronda ei myy yksin paskaakaan, oli vaan vastaus sun yhtä "absurdille" väitteelle että Ronda myy jotain yksin.

Katsotaanpa lisäksi mitä kirjoitin:

Eli käytin ilmaisua "myydä yksinään" ensin Rondan kohdalla ja heti perään Jonesin kohdalla, viitaten siis siihen, että kumpikaan ei saanut vetoapua ppv-myyntiin tuntemattomilta vastustajiltaan. Yrität vain oman aivopierusi takia kääntää huomion nyt siihen, että minä olisin tarkoittanut... niin mitä? Ai, että Ronda otteli yksinään sillä kortilla? Just joo, mieti vähän miten epätoivoista spinnia yrität. :) Lisäksi Jones vs Gustafssonin co- mainina oli toisen painoluokan tittelimatsi, mutta en antanut sen takia kortille minkäänlaista lisäpainoarvoa ppv-myynnin suhteen, koska ei ole mitään tarvetta dissata kortin vetonaulan myyntiä vain sen takia, että kortilla on (aina) muitakin kiinnostavia matseja.

Seliseli.. Sä käytit sanoja "Ronda myi jo 450k aivan yksinään Carmouchea vastaan" ja Hendo ja Machida ei tuonut juuri mitään lisäarvoa Rousey vs Carmouche - kortille Tätä sun näkemystä soveltaen (kärjistäen), Rondan alakortti voidaan täyttää B-luokan ottelijoilla ja vastaan laittaa kuka tahansa ja Rondan nimi silti myy katsomot täyteen ja satoja tuhansia PPV-ostoja...

Ja mä en ole kommentoinut ja vertaillut Bonesia ym. kumppaneita Rondaan. Vertailu on turhaa ja mahdotonta koska tapahtuman ajankohta, muu samanaikainen viihdetarjonta, proamiseen käytetty raha, taustatarina yms yms yms.. vaikuttaa lopputulemaan niin merkittävästi. Sitähän sä et huomioinut mitenkään Ronda-lasit päässäsi.

Kirjoitin "haters gona hate", josta sinä suorastaan räjähdit ja minä olen se, jolla ei kestä nahka :) Ei oikein vaikuta uskottavalta, kun vertailee näitä meidän viestejä keskenään.
Sä aloit vikisemään että mä turvauduin henkiläkohtaisuuksiin.. sitten tajusit että sehän olitkin sinä itse.. Don´t go there, if you can´t handle it.

Niin sanoit, heti kiireesti sen jälkeen, kun minä olin siitä muistuttanut :) Tämä on se koko pointti mikä sinulta alunperin unohtui tai mitä et tajunnut ja sitä yrität nyt kovasti peitellä. Minua on ihan turha yrittää huijata vaikka joitain laiskoja lukijoita onnistuisitkin argumentointivirheilläsi hämäämään, minulle riittää se, että me molemmat tiedetään taas missä alusta asti mentiin :)

Ehei, vaan juuri päinvastoin. Sä et puhunu promomääristä, ajankohdista yms. mitään. Sä vertasit vaan Rondan nimeä muihin PPV-lukemien perusteella. Tyypillistä sulta joka vertaa kaikkea vain tilastonumeroja tuijottaen. Sun argumentti oli lapsellisen typerä yleistys, siitä on aika paha venkoilla ulos.

Harhaanjohtavaa keskittyä vain Hendon myynteihin. Machida on se joka on kovaa kamaa PPV-markkinoilla...
[TABLE="width: 1131"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ortiz vs. Machida 475k
Evans vs. Machida 635k
Machida vs. Rua 500k
Machida vs. Rua 2 520k
Rampage vs. Machida 500k
Jones vs. Machida 480k

Toisin sanoen Machida on myynyt jokaisella main-event slotillaan enemmän kuin Ronda ikinä. On aika hullu väite että kun Machida co-mainissa ei vaikuttaisi merkittävästi minkätahansa kortin myyntiin..

Ja vielä sekin että Hendo vs. Machida matsi co-mainina oli molemmille isku vyön alle. Molemmat sössi omilla tavoillaan Jones matsinsa ja joutuivat "rangaistukseksi" vain co-mainiin..

Hendo vs. Machida ja Cormier vs. Rashad matsit ovat molemmat olleet erittäin mielenkiintoisia co-maineja, jotka keräisivät yksinäänkin hyvät katsojaluvut.

Yrität nyt epätoivoisesti ripustautua tuohon Hendo vs Machidaan ja dissata sillä Rondan tekemää 450k myyntiä välittämättä siitä, että jokaikisellä muullakin ppv-kortilla on muitakin laadukkaita matseja. Päästä nyt jo irti ja hyväksy se, että Ronda teki silloin todella kovan tuloksen. Jos me alettaisiin tuolla Hendo vs Machidalla dissaamaan alas Rondan tekemää 450k, niin saman voisi sitten tehdä lähes joka kerta kaikille muillekin UFC:n starboille niiden ppv-korteilla ja sitä kautta väittää, että ei ne oikeasti olisi myyneet lähellekään noin paljon, mutta koska tuo ja tuo matsi..

Eri asia jos siellä co-mainissa olisi ollut vaikka joku Sonnen, jolla on todistetusti isoa ppv-vetovoimaa, mutta kun ei ollut.

Nyt menee huti ja lujaa sulla... Sanoin jo aiemmin: Se mun "absurdi" väite että Ronda ei myy yksin paskaakaan, oli vaan vastaus sun yhtä "absurdille" väitteelle että Ronda myy jotain yksin.

Tottakai Ronda myy jotain "yksin", vaikka ottaisit sen ihan kirjaimellisestikin ja kieltäytyisit tahallaan ymmärtämästä asiayhteyttä mistä mainitsin. Tuo sinun koko argumentti roikkuu jonkin epämääräisen ja tahallisen virhepäätelmän varassa, että minä olisin tarkoittanut, että Ronda ottelee yksinään korteillaan. Käyt todella epärehellistä väittelyä, koska se on tässä vaiheessa enää ainoa vaihtoehtosi sen lisäksi, että olisit vain hiljaa.

Seliseli.. Sä käytit sanoja "Ronda myi jo 450k aivan yksinään Carmouchea vastaan" ja Hendo ja Machida ei tuonut juuri mitään lisäarvoa Rousey vs Carmouche - kortille Tätä sun näkemystä soveltaen (kärjistäen), Rondan alakortti voidaan täyttää B-luokan ottelijoilla ja vastaan laittaa kuka tahansa ja Rondan nimi silti myy katsomot täyteen ja satoja tuhansia PPV-ostoja...

Ronda myi ihan tavallisella perus ppv-kortilla 450k. Ronda oli kortin ainoa todellinen ppv-draw ja teki todella hyvän tuloksen 2013 mittarilla.

Ja mä en ole kommentoinut ja vertaillut Bonesia ym. kumppaneita Rondaan. Vertailu on turhaa ja mahdotonta koska tapahtuman ajankohta, muu samanaikainen viihdetarjonta, proamiseen käytetty raha, taustatarina yms yms yms.. vaikuttaa lopputulemaan niin merkittävästi. Sitähän sä et huomioinut mitenkään Ronda-lasit päässäsi.

Päinvastoin nimenomaan muistutin, jo ennen sinua, että Rondan suosio johtuu pitkälti UFC:n antamasta tuesta ja erilaisesta mediahuomiosta. Mutta tässä kun ei kyse ollutkaan siitä MIKSI joku on minkäkin kokoinen ppv-draw vaan kuka ja minkä verran.

Sä aloit vikisemään että mä turvauduin henkiläkohtaisuuksiin.. sitten tajusit että sehän olitkin sinä itse.. Don´t go there, if you can´t handle it.

Niin turvauduit, koska menetit jälleen hermosi, kun huomasit sanoneesi jotain typerää ja varsinkin siksi, että minä olin se, joka huomautin siitä.

Ehei, vaan juuri päinvastoin. Sä et puhunu promomääristä, ajankohdista yms. mitään. Sä vertasit vaan Rondan nimeä muihin PPV-lukemien perusteella. Tyypillistä sulta joka vertaa kaikkea vain tilastonumeroja tuijottaen. Sun argumentti oli lapsellisen typerä yleistys, siitä on aika paha venkoilla ulos.

Edelleen muistutin jo ennen sinua mistä Rondan suosio johtuu. Kiirehdit vasta sen jälkeen itsekin paikkaamaan sitä. Myöntäisit nyt vain, että et ollut taaskaan tarpeeksi perillä aiheesta.

Mikäli olet nyt samaa mieltä siitä, että Ronda on tämänhetken mittapuulla UFC:n aivan isoimpia ppv-magneetteja lähinnä Jonesin kanssa (nyt kun GSP ja Silva ovat poissa), niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos olet eri mieltä, niin en voi sanoa muuta, kuin että kujalla olet jälleen kerran.

Harhaanjohtavaa keskittyä vain Hendon myynteihin. Machida on se joka on kovaa kamaa PPV-markkinoilla...
[TABLE="width: 1131"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ortiz vs. Machida 475k
Evans vs. Machida 635k
Machida vs. Rua 500k
Machida vs. Rua 2 520k
Rampage vs. Machida 500k
Jones vs. Machida 480k

Toisin sanoen Machida on myynyt jokaisella main-event slotillaan enemmän kuin Ronda ikinä. On aika hullu väite että kun Machida co-mainissa ei vaikuttaisi merkittävästi minkätahansa kortin myyntiin..

Turha kaivaa jotain takavuosien lukuja, kun niillä ei ole tänäpäivänä enää mitään virkaa monestakaan eri syystä. Jones on myynyt keskimäärin 500k ppv:tä tähän asti vaikka viimeisin teki vain 310k ja Machidan kanssa Jones jäi tuon keskiarvon alle vaikka co-mainina oli Frank Mir vs Minotauro 2. Machida ei ollut enää edes tuossa vaiheessa mikään vetonaula ja tuo vuoden 2011 kortti oli viimeinen ppv minkä Machida on saanut.

Jos oikeasti kuvittelet, että Machida on joku draw, niin minkä takia UFC ei laita sitä ppv-maineihin? :D UFC:n tähtäin on tehdä rahaa.

Machida myi joskus takavuosina keskiverto LHW-champin verran, mutta vuosi sitten miehen markkina-arvo oli kadonnut jo kuin pieru Saharaan. Machida kiinnostaa lähinnä vain hc-faneja ja niistäkin iso osa kokee miehet ottelut suorastaan puuduttavan tylsiksi.

Ja vielä sekin että Hendo vs. Machida matsi co-mainina oli molemmille isku vyön alle. Molemmat sössi omilla tavoillaan Jones matsinsa ja joutuivat "rangaistukseksi" vain co-mainiin..

Molemmat yhdessä olisivat juuri ja juuri jaksaneet kantaa yhden semipaskan ppv-myynnin verran ilman Rondaa. Myyntiä olisi tullut ehkä joku 200k ja rapiat max imo.

Pitäisiköhän tälläiselle väittelyille tehdä oma ketju niin ei tämä uutisketju täyty kokonaan tästä. Esimerkiksi Keskustelu UFC:sta yleisesti tms. niin siellä voisi keskustella muistakin jutuista kuin pelkästään tästä asiasta.

Yrität nyt epätoivoisesti ripustautua tuohon Hendo vs Machidaan ja dissata sillä Rondan tekemää 450k myyntiä välittämättä siitä, että jokaikisellä muullakin ppv-kortilla on muitakin laadukkaita matseja. Päästä nyt jo irti ja hyväksy se, että Ronda teki silloin todella kovan tuloksen. Jos me alettaisiin tuolla Hendo vs Machidalla dissaamaan alas Rondan tekemää 450k, niin saman voisi sitten tehdä lähes joka kerta kaikille muillekin UFC:n starboille niiden ppv-korteilla ja sitä kautta väittää, että ei ne oikeasti olisi myyneet lähellekään noin paljon, mutta koska tuo ja tuo matsi..

Eri asia jos siellä co-mainissa olisi ollut vaikka joku Sonnen, jolla on todistetusti isoa ppv-vetovoimaa, mutta kun ei ollut.
Ei. Mä puutuin edelleen siihen että sä väitit että Ronda myy yksin 450K, ja co-mainilla ei juuri ole vetovoimaa. Machida on myynyt aina enemmän kuin Ronda ikinä. On jopa spekuloitavissa että jos Ronda olis tiputettu Co-mainiin ja Mahcida vs. Hendo oikeutetusti mainiin niin myynti olis ollut vielä parempi.

Tottakai Ronda myy jotain "yksin", vaikka ottaisit sen ihan kirjaimellisestikin ja kieltäytyisit tahallaan ymmärtämästä asiayhteyttä mistä mainitsin. Tuo sinun koko argumentti roikkuu jonkin epämääräisen ja tahallisen virhepäätelmän varassa, että minä olisin tarkoittanut, että Ronda ottelee yksinään korteillaan. Käyt todella epärehellistä väittelyä, koska se on tässä vaiheessa enää ainoa vaihtoehtosi sen lisäksi, että olisit vain hiljaa.
Höpöhöpä. Sä aloit väittämään mun väitettä absurdiksi, ja mä sen perustelin että Ronda ti yksin myy mitään. Kokonais PPV-myynti on kokonaisuuden summa, ei pelkästään yhden Rondan, tai kenenkään muunkaan. Miten tämä on niin vaikea ymmärtää.

Ronda myi ihan tavallisella perus ppv-kortilla 450k. Ronda oli kortin ainoa todellinen ppv-draw ja teki todella hyvän tuloksen 2013 mittarilla.
Co-mainissa oli veilä kovempi matsi joka kiinnosti väkeä todellä paljon. Kortin myynti oli ihan hyvä, mutta se ei olis ollut tota tasoa jos co-main olis ollut vaikka Lil-Nog vs. Te Huna.

Päinvastoin nimenomaan muistutin, jo ennen sinua, että Rondan suosio johtuu pitkälti UFC:n antamasta tuesta ja erilaisesta mediahuomiosta. Mutta tässä kun ei kyse ollutkaan siitä MIKSI joku on minkäkin kokoinen ppv-draw vaan kuka ja minkä verran.
Kiertelyä ja kaartelua. Sä väitit että Ronda myy yksin hunajaa, mä väitin että ei myy yksin. Se että sen jälkeen kun sut jo ammuttiin alas hätäpäissä sivulauseessa jostain UFC:n tuesta ei muuta sitä että sun alkuperäinen sanoma oli se että Rondassa on jotain erityistä mikä myy hunajaa ja muulla kortilla ei ole siihen juurikaan osaa.

Niin turvauduit, koska menetit jälleen hermosi, kun huomasit sanoneesi jotain typerää ja varsinkin siksi, että minä olin se, joka huomautin siitä.
Toisin sanoen sinulla on varaa kyllä huomautella, mutta jos sinulle siitä vastaa niin se on sitten väärin. Tyypillisen ylimielistä käytöstä sinulta.

Edelleen muistutin jo ennen sinua mistä Rondan suosio johtuu. Kiirehdit vasta sen jälkeen itsekin paikkaamaan sitä. Myöntäisit nyt vain, että et ollut taaskaan tarpeeksi perillä aiheesta.
Sä olet viimeaikoina puhunu ittes niin monta kertaa pussiin ettei kohta riitä sormet laskemaan. Sitten yrität epätoivoisesti seivailla. Antaisit vaan olla. Onko niin vaikea myöntää että olit taas väärässä.

Mikäli olet nyt samaa mieltä siitä, että Ronda on tämänhetken mittapuulla UFC:n aivan isoimpia ppv-magneetteja lähinnä Jonesin kanssa (nyt kun GSP ja Silva ovat poissa), niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Mutta jos olet eri mieltä, niin en voi sanoa muuta, kuin että kujalla olet jälleen kerran.

Tää ei ole ollut, eikä ole edelleenkään se pointti mistä mä olen sulle nyt sata riviä rautalankaa vääntänyt. Ronda ei myy paskaakaan yksin, se on kokonaisuus mikä myy, kuin se on niin vaikea ymmärtää.. Ronda "myy" koska UFC kannattelee sitä, promoaa isolla rahalla ja co-maineissa on ukkoja jotka myy ilman Rondaakin. Latetaan ens kerralla Lesnar vs. Fedor co-mainiin niin saat herkutella kuinka se PPV magneetti Ronda vasta innostuikin myymään.

Turha kaivaa jotain takavuosien lukuja, kun niillä ei ole tänäpäivänä enää mitään virkaa monestakaan eri syystä. Jones on myynyt keskimäärin 500k ppv:tä tähän asti vaikka viimeisin teki vain 310k ja Machidan kanssa Jones jäi tuon keskiarvon alle vaikka co-mainina oli Frank Mir vs Minotauro 2. Machida ei ollut enää edes tuossa vaiheessa mikään vetonaula ja tuo vuoden 2011 kortti oli viimeinen ppv minkä Machida on saanut.

Tämä. Kummasti alkaa co-mainit kiinnostaa sinuakin kun puhutaan Machidasta. Mutta kun puhutaan Rondasta niin se myy yksin. :D

Back
Ylös Bottom