Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mulla yhtään särkeä ole. Aurinko paistaa ja lämmittää mukavasti. 4 Tuntia kävin rinteessäki laudan kans pyllistelemässä niin kyllä elämä on pelkkää pepsodent hymyä! :D

Mikä teitä vaivaa kun kaikki kipeinä ja sattuu ja särkee ja muuta niljakasta?

Olen miettinyt johtuisiko se siitä, että he urheilevat. Minä pysyn terveenä kun "treenaamiseksi" istun boulderkeskuksissa ja seisoskelen uimahalleissa.

Kride on nyt diagnoosinsa kanssa aavistuksen harhateillä. Nimittäin! Tässä ketjussa esiintyneiden henkilöiden/bottien paikkojen kipeänä oleminen ja muu niljakas toiminta johtuu suurimmaksi osin heidän huonosta tuuristaan geenipooliarpajaisissa. Eli edustavat rotunsa pohjasakkaa kaikenmaailman ristiinnussinnassa saatujen perinnöllisten tautien ja vääristymien keralla.

Toisin kuin JudoHemmo_85, jonka täydelliset geenit ovat saanet aikaan positiivista värinää useiden punttimimmien keskuudessa. Varsinkin erään siron tapauksessa kalsaripyykin määrä lähestyy ääretöntä.

On kuulkaas klopit tullu tänään ahkeroitua. Olen mm. lyöny veekasin kaks kertaa tulille.

On kuulkaas klopit tullu tänään ahkeroitua. Olen mm. lyöny veekasin kaks kertaa tulille.

Tilanne vaatii kuvia.

Päivä ei voi olla huono jos töistä tullessa postilaatikossa odottaa kirje poliisilaitokselta. Kyllä:thumbs:

Treenaava lesbopari salilla toinen toistaan tiukemmat jumppakuteet päällä. Vai miten se meni?

24 min ja henkilökortti vilahtaa lukijaan

Olinpas laiska, mutta älkää huolestuko! Huomenna lupaan taas olla ahkera ja postata vähintään tuplamäärään tiukkaa asiaa off-topicciin! Ei sarkastisia heittoja tähän liittyen kiitos.

- - - Updated - - -

Toimistopäivä on aina toimistopäivä. Onkohan toimiston tytöillä esim pikkuhousut jalassa?

Se joka on joskus sanonu, että suku on pahin, on kyllä maailman viisain ihminen. Voi vittu, että on kasvanu iso kyrpä ottaan.

Se joka on joskus sanonu, että suku on pahin, on kyllä maailman viisain ihminen. Voi vittu, että on kasvanu iso kyrpä ottaan.

Enää herää kysymys: Oletko notkea/taipuisa..

No vitzsi vitzsi. Mä en tiedä minkätyyppistä paskaa on käynnissä, mutta kylläpä tuon omankin suvun kanssa välillä ottaa hermosta oikeen huolella!

Enää herää kysymys: Oletko notkea/taipuisa..

No vitzsi vitzsi. Mä en tiedä minkätyyppistä paskaa on käynnissä, mutta kylläpä tuon omankin suvun kanssa välillä ottaa hermosta oikeen huolella!

Olen notkea kuin näkkileipä!

Sanotaanko nyt näin, että mun ja velipoikien ajatusmaailmat ei oikein kohtaa.

Olen notkea kuin näkkileipä!

Sanotaanko nyt näin, että mun ja velipoikien ajatusmaailmat ei oikein kohtaa.

Relaa ja laita töllö vitoselle. Siellä on kohta mieskomeutta Irmalle...pelkissä kalsareissa.

Back
Ylös Bottom