Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on aikajatkumo sekaisin, vokotin postissa lukee 12.41 vaikka kello on vasta 12.40.

Joutuu selittää hyvin jos tulee ihan väärään aikaan kotiin.

Synkronoikaamme kellot jumalauta!

Juurikin seksi / väkivalta-asiat mielessähän minä tuota mopoa olen ostamassakin! Katsoin muuten tuossa pyhä-aamuna ohjelmatietoja ja toiveikkaana toosa auki kun sieltä piti tulla semmoinen laifstail ohjelma nimeltä "sisustus uusiksi miehen tapaan". Kauhea pettymys, ihan samanlaista homoilua (anteeksi seksistinen ilmaisu) se oli kuin kaikki muutkin sisustusohjelmat, käydään kaupassa ja laitetaan joku matto lattialle. Sisustus uusiksi miehen tapaan -nimi antoi odottaa jotain Jerry Springer tyyppistä matskua. Join itseni jo valmiiksi humalaan ohjelmaa odottaessa, jaloviinalla tottakai!

Nyt on aikajatkumo sekaisin, vokotin postissa lukee 12.41 vaikka kello on vasta 12.40.

Joutuu selittää hyvin jos tulee ihan väärään aikaan kotiin.

Et taida asua eteläpohojammaan aikavyöhykkeellä?

Kyllä näin on, onhan hänen omatkin kolonsa täynnä (useimmiten) pimppimineraaleja, kuten kipsiä, savea ja verta.

Ai se on tuommonen calccic-mopeti. Vitun rumahan se kyllä on. Ja sehän on sitten katsojan silmässä, että minkälaisia pimppalooria sitä on tullut tuijoteltua ns. lähiuintietäisyydeltä. Se on tärkeintä, että tuo antaa hyvät kyydit kaikissa mahdollisissa asennoissa! Eli perspillua ja perse täynnä hyvää vittua on joka tapauksessa tarjolla, kun mopetilla lähtee vaifpiitterissä mm. ojentajat pullollaan rimpsalle!

Tulee kyllä väistämättä mieleen että nyt ollaan lähellä sitä keskustelun tasoa että naishenkilöt alkavat valua takaisin tänne meidän pariin! Maskuliininen ja varma mutta silti hienovaraisen eroottinen ote, siitä ne höpönassut tykkää.

- - - Updated - - -

Kellähän on muuten ketjun rumin muna?

Tulee kyllä väistämättä mieleen että nyt ollaan lähellä sitä keskustelun tasoa että naishenkilöt alkavat valua takaisin tänne meidän pariin! Maskuliininen ja varma mutta silti hienovaraisen eroottinen ote, siitä ne höpönassut tykkää.

Hienosti pongattu! Yritin tällaisen vaivihkaisen vieheen laskea veteen, katsotaan onko tää yhtä tehokas kuin TV-Shopin Kätsöfis-viehe. Jostain alkoi jo säilötyn sillin tuoksua kantautua sieraimiini. Täytyypä käydä kysäsemässä ikäänkuin ohimennen konttorin paisteilta, koska on viimeksi käyty "puhelimessa". Arvostaakohan ne mun huolenpitoa?

^^Veikkaan Judista, eikös hänellä ollut omien sanojen mukaan melko rupinen.

Ylivoimaisesti pienin on omien sanojen mukaan Pernoolla.

Mutta meillä kökkösillä on omiemme sanojen mukaan todella komeat meisselit.

Et taida asua eteläpohojammaan aikavyöhykkeellä?
Toinen teoria on että mopomiehenä liikut sen verran kovempaa että suhteellisuusteorian mukaisesti aika hidastuu siellä.

Ylivoimaisesti pienen on omien sanojen mukaan Pernoolla.
Mutta meillä kökkösillä on omiemme sanojen mukaan todella komeat meisselit.

Foorumikirjoittelunsa pohjalta tämä voi olla jopa lähellä totuutta. Myös jälkimmäisen väitteen voimme osoittaa todeksi Kökkösten foorumikirjoittelun perusteella.

Vai olisiko nyt viimein aika kypsä sille miespimppi.jpeg -ketjulle?

Voi mulkunpääsyltty noiden teinien kanssa.

"Onks Puola kaupunki?"
"Onks Pietari valtio vai kaupunki?"
"Mikä Veiksel on?"
"Onks Laatokka järvi?"
"Miten Ahvenanmaa kirjoitetaan?"

Kyllä, aivan joskus ihmetyttää mitä ihmiset foorumeilla kirjottelee. No, jätettäköön mokomat höpsöilyt osastoon "pienimunaisten propaganda".
Mutta kökköset ne vaan porskuttaa komeine meisseleineen.

Uskoisin myös omien sanojen mukaan, että MÖYKKYSELLÄ on hallussa ketjun massiivisin keharin ruumis. Juuri ja juuri mahtuu X6 katumaasturiin, se ruumis.

Voi mulkunpääsyltty noiden teinien kanssa.

"Onks Puola kaupunki?"
"Onks Pietari valtio vai kaupunki?"
"Mikä Veiksel on?"
"Onks Laatokka järvi?"
"Miten Ahvenanmaa kirjoitetaan?"
No hei, ei nykyisin tarvitse opetella ulkoa kaikkea hauki on kala- menetelmällä. Tärkeintä on että osaa soveltaa vaikkei oo mitä soveltaa.

Vesikootteri on siitä hyvä että ajoneuvon kori ei rajoita millään tavalla ruumiin kokoa. Ainoastaan laitteen kantavuus voi tulla vastaan. Sanoisin että vesikootteri on yksi parhaista ajokeista massiiviselle keharille.

No hei, ei nykyisin tarvitse opetella ulkoa kaikkea hauki on kala- menetelmällä. Tärkeintä on että osaa soveltaa vaikkei oo mitä soveltaa.

Aivan.. voiko joku foorumilla muka OIKEASTI väittää että osais noi kaikki ilman vikipediaa?

- - - Updated - - -

Minäkin voisin harkita vesikootterin omistamista jos saisin siitä pienen korvauksen ja bensat päälle. Niin pienellä panostuksella voisin laskea pitkin hiljaista järjenselkää noin kympin rasvoissa. Vain silkkiuikun vittumainen raakunta häiritsisi illuusiota.

En usko. Onhan M sentään ex samankylänpoika. Ja myös M6 johon hänen X6:n sekoitin on myös HUIPPUKALLIS ajopeli. Eli jokin taso ja arvokkuus säilyi myös erehdykseni aikana.

- - - Updated - - -

Ketjussa on muuten mopoilun lisäksi myös ajoittain autoilun makua. Onhan täälä HUIPPUKALLIIN x6:n omistajan lisäksi myös Kriina, tuo veikeä kuivasumppupimu.

Uskoisin myös omien sanojen mukaan, että MÖYKKYSELLÄ on hallussa ketjun massiivisin keharin ruumis. Juuri ja juuri mahtuu X6 katumaasturiin, se ruumis.

Jos et pahastu, niin korjaan/tarkennan hieman kirjoitustasi. Kyseessä on siis BMW X6 SUV (Urheilu Käyttökelpoisuus Ajoneuvo) ja se on lisäksi HUIPPUKALLIS. Keharin ruumiistani käyttäisin itse sanaa ULTRAMASSIIVINEN mutta se on totta, että ruumiini mahtuu BMW X6 SUV:n sisälle.

Tulin muuten hetki sitten yllätetyksi. Neuvostominkki soitti minun NMT -puhelimeeni, ja ilmoitti palaavansa torstaina minun uuteen ja velattomaan OK-talooni, jonka olen maksanut VALTAVASTA omaisuudestani käteisellä. Siis ilmoitti, ei kysynyt sopiiko se minulle. Minusta alkaa tuntua, että minun auktoriteettiani ei kunnioiteta ja se on ikävä tunne kaltaiselleni isäntämiehelle. Olin ajatellut keksiä jonkin hyvän tekosyyn, jolla olisin voinut ostaa itselleni lisäaikaa pari viikkoa mutta koska tulin yllätetyksi housut kintuissa niin en keksinyt niin nopeasti mitään.

Minusta alkaa myös pahasti tuntua siltä, että minua ei ole suunniteltu parisuhteeseen naisen kanssa. En ole oikein oma itseni nyt. Töistä ei meinaa tulla mitään. Lepopulssi hakkaa niin kuin huomista ei olisi. Ehkä minun pitäisi antaa itselleni lupa olla onnellinen? Vai pitäisikö ensin lähteä johonkin etsimään itseäni?

Hartge_X6_BMW1.jpg

Back
Ylös Bottom