Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä, eikä siinä taktisessakaan mielessä aiheutunut suurta vaaraa joukkueelle, miehen refleksit ovat kolibrin luokkaa runoa kirjoittaessa. Minulla oli tapana haalia maastosta kaikkea pesänrakennusmateriaalia yön varalle, esim pahvin ja styroksin välissä oli hyvä nukkua vartiossa. Itse asiassa asun vieläkin siinä pesässä.

Eventa kun alkaa vibrata niin siinä on vaara-alue 90metriä.

Siikkeri taas liioittelee asioita. Minun vibraamiseni vaara-alue on lähes olematon. Apumiehet tosin on tarpeen, tässä viime lauantain sessio.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja tämä tais olla siltä Istanbulin paalutusreissulta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
▲ Voi kauheeta, onko toiki julkisuuteen päätyny. Nyt kyllä tiedän miltä Pamela Andersonista on tuntunut.

Melkonen Junttan saa olla, että paisti-eventasta saa lihasnesteet turskahtelemaan. Naissss (miketysonimitaationa)!

Empiiristä tutkimusta, osa ykskytyks:

Yltiöpäinen kahvin kittaaminen yhdistettynä tiettyjen lisäravinteiden nauttimisen kanssa aiheuttaa voimakasta reaktiota vatsan ja suoliston alueella. Tästä voimme päätellä, että kohta on ruuhkaa futhermuckerin työhuoneessa. Oi miksi. Tähän on tultu. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Kattokaas! <3 raejuusto. Parempi ku Jesse paahtoleivässä. Ostaako joku tän?

Liitteet

• uploadfromtaptalk1394717685059.webp
    uploadfromtaptalk1394717685059.webp
    115 KB · Katsottu: 329
Katsokaas mitä sedällä on pussissa.

kuva.webp

mulla on ongelma: 20 bikinit, mut yhdetkään ei sovi päälle(huomaa:mahdu päälle), voi luoja.

Sulla on, meillä ei. =)

Tulin uskoon kun nyt tarkemmin katsoin.

mulla on ongelma: 20 bikinit, mut yhdetkään ei sovi päälle(huomaa:mahdu päälle), voi luoja.

En usko että oot tarpeeks hyvä arvioimaa. Otat kuvia jokaiset bikinit päällä, ja pari kuvaa ilman. Laitat tänne, tai vaikka ihan mulle niin jaan ne pojille. Arvioidaan sopiiko vaiko eikö sovi.

eli saan luvan mennä alasti kylpylään huomenna?

By the powers vested in me....kyllä! Voit mennä ilman. Toki halutessasi voit käyttää muslimityylistä uimapukua.

Jos tuolla aiemmin sai kurkata mitä sedän pussissa on, niin täti näyttää mitä jalkojen välistä löytyy.

image.webp

Jos tuolla aiemmin sai kurkata mitä sedän pussissa on, niin täti näyttää mitä jalkojen välistä löytyy.

Ompas sulla kivannäköiset kengät!

Mutta arvoitukseen en osaa sanoa muutakuin jotain kiiltävää.

Back
Ylös Bottom