Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No just.
Äskesessä säätiedotuksessa: "mutta vielä maanantai on hyvin kylmä" ja sääkartassa keskellä Suomea -1.. :jahas: Vähän tulee lauhempi talvi niin samantien menee ihan kermaperseilyks..

Tiedättekö mikä mua ärrrrsyttää suunnattomasti? No se, ku vaikkapa nyt on lehden lööpissä lukenut että tulee jopa 15 pakkasta niin osa ihmisistä ei risssstus tajua että se jopa 15 on lapissa, ei täälä. Sitte nuo paukapäät pekuloottoo kahvipöydäs että voi tuntua äkkiä kylmältä ku on se 15 pakkasta ens viikolla. Kyllä mua niin ärsyttää. Melkeen teki tänään mieli vähä mainita asiasta, mutta emmä jaksanu vaivautua. Poistuin pöydästä.

Ei ollu JohnyV, eikä kukaa muukaa mies (isiä lukuunottamatta) vastassa kentällä... Surullista :(

...Onneksi tänään minulle sentään flirttailtiin urakalla Ideaparkin keskusaukiolla :D

Ei ollu JohnyV, eikä kukaa muukaa mies (isiä lukuunottamatta) vastassa kentällä... Surullista :(

...Onneksi tänään minulle sentään flirttailtiin urakalla Ideaparkin keskusaukiolla :D

On tämä kyllä perkeleestä, retkiluistelija oli väärällä kentällä.
Huh, Ideapark pelasti, vaikkei sieltä ikinä mitään ostettavaa löydy. Flirttailitko takasin? Vai tarkastelitko halveksivasti nenänvartta pitkin? Sitä jotkut kuulemma harrastaa. Itse en tiedä tästä mitään.

- - - Updated - - -

Ai ai miten hienoa se olis ollu, kun me oltais oikeesti oltu sielä vastassa "SANTSI - KONEKIRJOITUS FUN CLUB" -kylttien ja kukkapuskien kanssa vastassa. Sitä hinnattomien ilmeiden määrää!

Tämä kaunis laulu on omistettu rakkaalle Sanzellemme.

Kiinassa nyt liberation ja täällä nyt....soyuz nerushimyy resbuklik svabodnykh...?

Logistiikka petti. Minulle oli lähetetty kirjeitse saapumisohjeet, mutta en osannut tulkita niitä ja luulin että ne kiinalaiset koukerot olivat karttamerkkejä. Vähän jo ihmettelin että onpa omituinen kaava siellä päin...

Ai ai miten hienoa se olis ollu, kun me oltais oikeesti oltu sielä vastassa "SANTSI - KONEKIRJOITUS FUN CLUB" -kylttien ja kukkapuskien kanssa vastassa. Sitä hinnattomien ilmeiden määrää!
Mitähän Santsin isä olis meinannu? Paluuliput heti kouraan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Santsi jumatsuikka et usko mitä kaikkea siihen liittyikään, yritys oli kova ja selityksiä löytyy! Kehotan selaamaan palstaa taaksepäin paluuajankohtaasi niin kirvelevä totuus valkenee! Anteeksi vielä kerran ja kaksosille terveisiä ja kauniita unia,

Mitä nöyrimmin, (sitä köyrimmin)

Johnysi

Puolustukseksemme todettakoon vielä että futermukeri oli täysin pyyteettömästi juonut jo itsensä valmiiksi humalaan jaloviinalla ja rasvannut miehisen komeutensa sukupuolielinkreemillä paperia apuna käyttäen. Kaikki tämä vain sinua ajatellen Santsi!

Tässäpä vielä matikkaa siitä kostuville:

Oletus: Naiset ovat pahoja.

Tiedetään, että naiset vaativat aikaa ja rahaa. Nainen= aika x raha
Tiedämme myös, että raha on kaiken pahan alku ja juuri. Paha=raha(^-2)
Yleisesti tiedeämme myös, että aika on rahaa. Aika=raha.

Aika x raha = raha(^-2)
Raha x raha = raha(^-2)
[Raha^2 = raha(^-2)]:(^-2)
Raha = raha
0=0, m.o.t.

Nainen=paha.

Ps. Vitsi ei ole omakeksimä. Enkä muista menikö se tarkalleen noin. Duaali voi vahvistaa ja korjata.

Juu, ei ihan noin. Argumentti, joka päättyy triviaaliin totuuteen (0=0), ei todista mitään.

Jokainen kristitty tietää: "Raha ... on kaiken pahan alkujuuri." (1 Tim. 6:10) Merkitkäämme rahaa r:lla ja pahaa p:llä. Saamme yhtälön r=√p. Toisin sanoen p = r².

Toisaalta tiedämme, että nainen kuluttaa aikaa ja rahaa. Merkitkäämme naista n:lla, aikaa a:lla ja rahaa r:llä. Saamme yhtälön n=ar.

Lisäksi on yleisesti tunnettua, että aika on rahaa, a=r.

Niinpä n = ar = rr = r² = p. Nainen on siis paha.

Heteroseksuaalisuus minussani haluaa lisätä tähän klassiseen vitsiin, että nainen ei ole paha. Jos muodollisesti pätevä päätelmä johtaa väärään johtopäätökseen, on jonkin olettaman oltava virheellinen, tai sitten päätelmä ei ole muodollisesti pätevä. Ehkä siis muodollisesti epäpätevä nainen on paha? Toinen mahdollinen selitys on raamatun väärässä lainauksessa. Oikea on "Rahanhimo on kaiken pahan alkujuuri." Oikea yhtälö on siis rh = √p, eli r² = p/h², missä h tarkoittaa himoa. Tästä saamme n = ar = rr = r² = p/h². Nainen on siis paha per himo toiseen. Suomeksi: nainen vihastuu, jos himoitset jotakuta muuta.

- - - Updated - - -

Isiä... kuinka monta isää sulla oikein on? Vai onko ne vaan ylipäätään jotain isiä? :)

Tämä kaunis laulu on omistettu rakkaalle Sanzellemme.

Kiitos tästä Judis :)

On tämä kyllä perkeleestä, retkiluistelija oli väärällä kentällä.
Huh, Ideapark pelasti, vaikkei sieltä ikinä mitään ostettavaa löydy. Flirttailitko takasin? Vai tarkastelitko halveksivasti nenänvartta pitkin? Sitä jotkut kuulemma harrastaa. Itse en tiedä tästä mitään.

- - - Updated - - -

Saatoin ehkä hieman kiustata tätä henkilöä omalla viekkaudellani :) Ei ole tapana tuijotella ketään nenänvartta pitkin.

Vittu se olis ollu hienoo, jos oisitte ollu! Mutta ei niin ei...
Mitähän Santsin isä olis meinannu? Paluuliput heti kouraan.

Iskä olis varmaa nauranu ittensä kipeeks ja todennu, että mikää ei oo muuttunu :D

Santsi jumatsuikka et usko mitä kaikkea siihen liittyikään, yritys oli kova ja selityksiä löytyy! Kehotan selaamaan palstaa taaksepäin paluuajankohtaasi niin kirvelevä totuus valkenee! Anteeksi vielä kerran ja kaksosille terveisiä ja kauniita unia,

Mitä nöyrimmin, (sitä köyrimmin)

Johnysi

Uteliaisuus heräsi kyllä ja luin teiän viestit. Julkiseen anteeksipyyntöön todettakoon, että saatte anteeksi :)

Puolustukseksemme todettakoon vielä että futermukeri oli täysin pyyteettömästi juonut jo itsensä valmiiksi humalaan jaloviinalla ja rasvannut miehisen komeutensa sukupuolielinkreemillä paperia apuna käyttäen. Kaikki tämä vain sinua ajatellen Santsi!

Damn! Kyllä mä ny missasin ihan kaiken...

Back
Ylös Bottom