Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla taas on aika rajusti handicappia siinä jos etsin jotakin. Mä etsin vaikka auton avainta peräjälkeen vaan kahdesta paikasta, yhdestä keittiön kaapista ja takin taskusta. Jos ne oo kummassakaan niin mä meen semmoseen luuppiin etä kuljen vaan sitä väliä kunnes joku lähimmäinen tulee pelastamaan mut ja löytää ne esim keittiön pöydältä.

Huomasitteko kuntit kuinka pienellä vaivalla nainen saa suurta intoa isoon joukkoon kökkösiä.

Huomasitteko kuntit kuinka pienellä vaivalla nainen saa suurta intoa isoon joukkoon kökkösiä.

Huomasin kyllä. Tää kökkönen pystyy ihan hyvin vetään köntsät housussa tämän päivän. Tämä tunnustus sisältää sisäänrakennetun vihjeen siitä, että paljaskikkelöintiä ei ole vielä tänään aloitettu.

Johny päässy mediaan? Radiossa puhuivat rakennusten sääsuojauksesta, oli kuulemma samassa tilaisuudessa joku hyppinyt kikkeli paljaana lavalla.

Johny päässy mediaan? Radiossa puhuivat rakennusten sääsuojauksesta, oli kuulemma samassa tilaisuudessa joku hyppinyt kikkeli paljaana lavalla.

Noh.. Yhdistyksen puolesta vaan hoitelin velvollisuuksia.

Pohdinta: olen, siis ajattelenko?

- - - Updated - - -

Kuivattelen betonia.

Suosittelen imukuivatusta jos on aikataulupaineita, muuten kyllä aikakin hoitaa.

Ja vanhan kansan mukaan kunnon kosteustestin voi suorittaa levittämällä noin neliömetrin verran muovia päälle, sittenkun silmin havaittavaa kosteutta ei enää muodostu muovin alle, on tuote tarpeeksi kuivaa pinnoittamiselle.
Tässä tapauksessa suosittelisin jälkihoidoksi sokerointia. Vähän emätintisyyttä peliin mukaan, ettei ihan happamana olla. Ainiin, ja valuhommissa kannattaa muistaa vibraus ja että vibrausvärkki on tarpeeksi tehokas valun kokoon ja muotin sisätilavuuteen nähden. Ei tule sitä patonkia messuhallissa -ilmiötä!

Eventa kun alkaa vibrata niin siinä on vaara-alue 90metriä.

Ei ollenkaan hullumpi torstai, aurinko paistaa ja asesepätkin vastailee sähköposteihin. Laitan rastin seinään.

Ilma olis mitä mainioin kotona istumiseen. Työmoraaliin vaikuttaa nyt yllättävän paljon kielteisesti työnantajan näkökulmasta. Pitäsköhän loput työpäivästä pyhittää cinnamon-challengen toteuttamiseen. Eli joutuu kauppaan lähteen, ei täälä kuitenkaan ole edes kanelia, paskaa. Tai sitten voisin kehittää jonkun konttorin ulkopuolisen paltsun. Missäs mun virallinen paperipinkka muuten on, eilisen jäljiltä jossain kahvihuoneen pöydällä.

Ei jumalauta, ei tästä suosta kyllä nyt oikeen ole nousemista ilman naisten vahvaa panostusta paljaspimpelöintirintamalla ja/tai konekirjoitustaitojen esittelyllä. Kuva ois kiva.

Mulle tulee tässä Keimolanportissa aina tosi vahva ruumiista irtautumiskokemus: oonko mä tällä vai tolla toisella puolella tietä? Weird shit man..

En muista, mutta paljon mahdollista. Armeija-aikana tuli hulluteltua kaikenlaista. Eräänkin kerran ollessani aamuyöstä vartiossa kirkkaana kesäyönä, päätin ihan ekstempporee siinä kuusen juurella kirjoittaa käsin yhden runon. Onnistui melko hyvin, epäilen, ettei kukaan nähnyt.

Back
Ylös Bottom