Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olitko sie jonkinsortin diplomi-insinööri vai muistanko ihan väärin?

Noooojooo, dippatyötä vaille valmis. Paistaako se noin selvästi minun jutuistani? Olen tosin enemmän kaupallisen puolen ihmisten kanssa tekemisissä, eli toivo ei ole kokonaan menetetty.

Noooojooo, dippatyötä vaille valmis. Paistaako se noin selvästi minun jutuistani? Olen tosin enemmän kaupallisen puolen ihmisten kanssa tekemisissä, eli toivo ei ole kokonaan menetetty.

Ei tokkiisa paista, muistin vaan oikein. Ite oon myös teekkari, erikoistuin prosessimetallurgiaan. :D

Ne on vielä pahempia. Täällä on juristejakin vielä samassa läjässä.

Mutta Kökköset, mitäs me ammattilaiset inspiroitais nyt tälläin torjantailounaan kohta koittaessa? Mää kekkasin, keksitään naisille jotain kivoja lempinimiä ja/tai synonyymejä feminiiniselle sukupuolelle. Aloitan:

- pimpilysmökilö

Ne on vielä pahempia. Täällä on juristejakin vielä samassa läjässä.

Enemmän minä niitä kaupallisia ihmisiä ymmärrän kuin teknisiä. Kaupalliset yrittävät saada yksinkertaiset asiat kuulostamaan hienoilta, joten ei vaadi kuin taitoa lukea rivien välistä. Teknisten ihmisten kanssa jutellessa pitäisi ymmärtää jostain jotain.

Onneksi minut tunnetaan jo, niin teknilliset tyypit selittävät asiat minulle kuin mummolleen, joka ei tajua koko alasta mitään :D

Olen epäonnistunut jossain, jos juristille täytyy soittaa, niin onneksi niiden kanssa ei tarvitse toivottavasti työskennellä.

Osallistun kuvalla.

944729_283355408476437_1663834962_n.webp

Jostain syystä alkoi tehdä mieli sämpylää.. mut hei tietysti, se on lounas aika.

Edit. Kysy mieheltä ketjussa udeltiin mikä inspiroi nimimerkin. anyone... futhermucker?

Jostain syystä alkoi tehdä mieli sämpylää.. mut hei tietysti, se on lounas aika.

Edit. Kysy mieheltä ketjussa udeltiin mikä inspiroi nimimerkin. anyone... futhermucker?

Jos tarkoitat omaani, niin se on yläasteaikainen jäännös, kun ostin mainstream-vaateliikkeestä paidan, jonka rinnassa oli tämä kyseinen sana. Se oli mielestäni hauskaa munansaannosta, niin aloin sitä käyttämään ympäri internettiä.

Back
Ylös Bottom