Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhuh kova kolmen tunnin työputki takana ja euroista on puhuttu ja niiden puutteesta. Ei oo kerinnyt edes paljaskikkeilöimään, pakko korjata tilanne heti.

- - - Updated - - -

Koska päästään sotimaan?

- - - Updated - - -

ps en oo nähnyt koko päivänä yhtään seksibeibeä, ainoastaan puhelimessa on vittuiltu minulle

On se nyt kumma kun on ihan walk of shame-olo vaikka mitään en juonut eilen, olin vaan töissä. Pitänee ostaa toinen setti meikkejä niin voi jättää sen miehen luo, ei tarvis näin räjähtäneenä kulkea kotiin.

Bacon bap olisi myös kova juttu. Ja starfucksin latte.

On se nyt kumma kun on ihan walk of shame-olo vaikka mitään en juonut eilen, olin vaan töissä. Pitänee ostaa toinen setti meikkejä niin voi jättää sen miehen luo, ei tarvis näin räjähtäneenä kulkea kotiin.

Bacon bap olisi myös kova juttu. Ja starfucksin latte.

Toivottavasti on jo niin vakaalla pohjalla, että toi menee läpi :D Pieni askel naiselle, todella reipas loikkaus miehelle!!

Ei se kehtaamisesta ole kiinni. Sitäpaitsi päiväkänneytyminen tapahtuu 99% vahingossa. Ainakin mulla. Kun lähtee yhdelle-kahdelle kauniina kesäpäivänä niin aina se ei jää siihen kahteen, kun rupeaa nousuhumala kutkuttelemaan niin viettelevästi.

:pakollinen kuva:

beer_babe.webp

Onkohan Johnny jo nähyt tälle päivälle tseksibeiben? Esim. lounasravintolassa.

:vesahymiö:

HY10853_11_1.webp

Varmaan aika hyvä siistijä tuo oluttyttökin. Jotenkin semmonen rehevän näpäkkä ote näyttäisi olevan.

Lounasravintelissa ei näkynyt tseksibeibejä, vain muutama pankkitäti ja paskalakki ja minä ja lohi.

Kyllä se näin on että lavvantaina pitää vähä maistella keskiolutta. Esimerkiksi fosterssia taitaa olla hanatuotteena.
Onkohan futemukeer yhtään kateellinen ku mä keksin esimerkkejä näin vaivattomasti?

Kyllä futermukeria vaivaa ja vituttaa ihan kohtuuttomasti kun ei se ressukka keksi mitään esimerkkejä. Esim tähän kohtaan se ei keksisi yhtikäs mitään esimerkkiä!

Voisin keksiä yhden esimerkin lisää. Esim. olut on hyvää.

Mutta kaikki me taaperretaan niillä mitä on annettu, toiset ei voi mitään tyttö&pyöräkuvavastaisuudelleen ja elävät avoimesti sen kanssa, toiset eivät keksi esimerkkejä.

- - - Updated - - -

Ootas ku mäkin keksin.. hmm olut on hyvää ja pierettää runsaasti nautittuna.

- - - Updated - - -

Ja vieläkin tulee.. "olut on kiva asia"

Kylläpä tekiskin mieli siivota ja ottaa vähän olutta

Ei tee kyllä yhtään mieli. Paitsi ehkä olutta. Eilisessä Miehen Puolikkaissa ne veti kauheet naamat ja kieriskeli rapulatuskissaan. Olin avoimesti kateellinen.

Kyllä se näin on että lavvantaina pitää vähä maistella keskiolutta. Esimerkiksi fosterssia taitaa olla hanatuotteena.
Onkohan futemukeer yhtään kateellinen ku mä keksin esimerkkejä näin vaivattomasti?

Kyllähän sitä aina pieni kateuspiikki iskee, kun näkee noin vaivatonta esimerkkien keksimistä. Mutta onneksi olen jo sen verran aikuismainen, että osaan myös arvostaa muiden saavutuksia! HYVÄ VOKOT!
Mulla on Forresteria jääkaapissa hanatuotteena tölkissä.

edit. Ajattelin petrata nyt hiukan esimerkkienkeksimisskilssiäni. Pienin askelin liikkeelle, joten nyt haen Autobaarista esimerkiksi kahvia.

Toivottavasti on jo niin vakaalla pohjalla, että toi menee läpi :D Pieni askel naiselle, todella reipas loikkaus miehelle!!

Ei ole vakaalla pohjalla/vakavaa, mutta yovyn siella niin usein etta han on itsekin ehdottanut etta kokoan 'overnight bag'in and jatan sen johonkin nurkkaan. Vituttais muakin kuunnella omaa vikinaa siita miten tukka on taas takussa ja meikit joutuu pesemaan pois saippualla :)

Sain kuin sainkin pekonisampylan, tein ihan itse. Ketsupilla ja brie-juustolla. Niin ja tietty pekonilla. Nyt pitais opiskella ja katsella mita laki sanoo hyvantekevaisyysjarjestojen raha-asioista... Mielenkiintoista. NOT.

E.
On yksi amatöörimoka vetää lounaaksi pizzaa. Loput työpäivästä menee varmaan nukkuessa.

Hyi. Toissapaivana oli pancake day joten soin lounaaksi pannukakun hedelmilla ja kermavaahdolla. Loppupaivan olin semisti sokerihumalassa.

Mutta kaikki me taaperretaan niillä mitä on annettu, toiset ei voi mitään tyttö&pyöräkuvavastaisuudelleen ja elävät avoimesti sen kanssa

Mä tunnustan olevani avoimesti tyttö&pyöräkuvavastaisuudeton. Voin kuuluttaa sen pakkiksella enkä tunne häpeää. Itseasias julkistan ominaisuuttani väkisin kaikille, ja paheksun vastamielisyysttä..

Tietysti kun en löydä lempipyörä&tyttökuvia. Mutte ei hätää ladies and gentlebells, voin hienosti värisävyillä luoda illuusiota. Kertokaa vaan jos jostain huomaa et muokkasin.

ktm.webp

On yksi amatöörimoka vetää lounaaksi pizzaa. Loput työpäivästä menee varmaan nukkuessa.

soosoo aina sama mies torkkuu sorvin ääressä

- - - Updated - - -

Mä tunnustan olevani avoimesti tyttö&pyöräkuvavastaisuudeton. Voin kuuluttaa sen pakkiksella enkä tunne häpeää. Itseasias julkistan ominaisuuttani väkisin kaikille, ja paheksun vastamielisyysttä..

Tietysti kun en löydä lempipyörä&tyttökuvia. Mutte ei hätää ladies and gentlebells, voin hienosti värisävyillä luoda illuusiota. Kertokaa vaan jos jostain huomaa et muokkasin.

katso liitettä 112726

Ei huomaa yhtää, mutta sen huomaa kyllä että teet mm valtioille photoshoploitsujasi rahasta

Sen verran innostuin kun katselin tuota Kontsan Illusioota että oli pakko kokeilla samaa bemukuvaan. Ei tietenkään yhtä hyvä kuin tuo ammattilaisen tekemä mutta ei hassumpi. Kuvassa sussu könyää Bemun satulaan. Menossa siivoamaan mun asunnolle ja tiskaamaan.

nimetön1.webp

- - - Updated - - -

tytön jalka meni harmillisesti tuonne lohkoon

Back
Ylös Bottom