päikkärit ois kova sana...
Kyllä. Pitää taas joskus kesällä vetää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
päikkärit ois kova sana...
On se nyt kumma kun on ihan walk of shame-olo vaikka mitään en juonut eilen, olin vaan töissä. Pitänee ostaa toinen setti meikkejä niin voi jättää sen miehen luo, ei tarvis näin räjähtäneenä kulkea kotiin.
Bacon bap olisi myös kova juttu. Ja starfucksin latte.
Kyllä. Pitää taas joskus kesällä vetää.

Kylläpä tekiskin mieli siivota ja ottaa vähän olutta
Kyllä se näin on että lavvantaina pitää vähä maistella keskiolutta. Esimerkiksi fosterssia taitaa olla hanatuotteena.
Onkohan futemukeer yhtään kateellinen ku mä keksin esimerkkejä näin vaivattomasti?
Toivottavasti on jo niin vakaalla pohjalla, että toi menee läpi :D Pieni askel naiselle, todella reipas loikkaus miehelle!!

On yksi amatöörimoka vetää lounaaksi pizzaa. Loput työpäivästä menee varmaan nukkuessa.
On yksi amatöörimoka vetää lounaaksi pizzaa. Loput työpäivästä menee varmaan nukkuessa.
Mutta kaikki me taaperretaan niillä mitä on annettu, toiset ei voi mitään tyttö&pyöräkuvavastaisuudelleen ja elävät avoimesti sen kanssa

Mä tunnustan olevani avoimesti tyttö&pyöräkuvavastaisuudeton. Voin kuuluttaa sen pakkiksella enkä tunne häpeää. Itseasias julkistan ominaisuuttani väkisin kaikille, ja paheksun vastamielisyysttä..
Tietysti kun en löydä lempipyörä&tyttökuvia. Mutte ei hätää ladies and gentlebells, voin hienosti värisävyillä luoda illuusiota. Kertokaa vaan jos jostain huomaa et muokkasin.
katso liitettä 112726