Tästä Hiitsiikkerin ja Irman levyraatiin voittajaehdokas:
No siinä oli meininkiä! Kyllä tää kärkisijoille yltää, muttei ihan voittajaksi asti.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä Hiitsiikkerin ja Irman levyraatiin voittajaehdokas:
Tästä Hiitsiikkerin ja Irman levyraatiin voittajaehdokas
ZZ Toppi toimii aina. (ja perus valitus, vanha on silti eri kamaa)
edit. Tosin tolla videolla on kyllä semmosta paistia ja minkkiä ja mirrinkantajaa että voi etän että!
Ja vielä sen verran levyraati-floodia, että tämä on "uusista" bändeistä Steel Pantherin ohella yks kärkipään soitin- ja lauluorkestereista. Ommeinaa amöriikan meninkiä ja vaikutteet paistaa läpi että SOI mutta so not, kunhan ei pilaa komppia :D
edit. Tosin tolla videolla on kyllä semmosta paistia ja minkkiä ja mirrinkantajaa
Ja viimeks kun ne oli Tampereella, olin tietysti kipeenä. Vituttaa vähän vieläkin.
Kröhöm. La-la-la-lal-laaaaaa. Noniin:
"Määä oksaallaaaa yyylimmääälläää" RÄKS!
"Mää oksallaaa yylimmäällää" RÄKS! HUPS!
"Mä oksallaa ylimmällää" RÄKS! HUPS! MUKS!
"Niin kaunis on maa...."![]()
Aika huonosti. Snif. :(Ootko päässy tänä talvena pulkkailemaan?
Aika huonosti. Snif. :(
Melkein heitin pikkupöksyt lavalle.
Ai ne kuuluisat? Ja jatkokysymys: miksi et sittenkään heittänyt? Ja vielä loppuun vinkki: ota ens kerralla mukaan eiliset, niin voit povitaskusta heittää ne sitten. On autenttista tuoksua ja väriä tarjota. Nyt rupes askarruttaan, onko naisillä käyttöä varsinaiselle povitaskulle, vai ajaako rinta- eli tissiliivit saman asian? Entäs jos on rinnaton yksilö, käytetäänkö silloin rintsikoita povitaskuina? Hä, mä menin ihan sekasin noista sun kalsareistas!
Opi relaan. Helpottuu elämä huomattavasti, kun ei kiristele niitä hermoja turhaan. Tulee sitä itekkin sössittyä välillä, mut mitä sit. Yks ärräpää ääneen ja sit voi vaikka nauraa taas omalle tyhmyydelle, tai toisten.Tää on niin tätä...