Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmää lähde taistoihin joita en voi voittaa.

Ei kuulosta kovin suomalaiselta.

Kyllä oikea suomalainen mies lähtee ilman oikeita mahdollisuuksia villapaidassaan toucheonin metsästykseen ilman housuja ja kumisaappaat jalassa kunnon myrskyssä, joka kastelee myös kanjonista ne sisimmät karvat. Ryijy on kammattu keskeltä jakaukselle, jotta rintavako näyttäisi selkeämmältä, viixxet on vahattu, lompsa on on tarkistettu, että se yläasteella saadun spärdärin suojamuovi on noin suunnilleen ehjä. Sitten aamuyöstä viimeisillä voimillaan itkunsekainen nopea hanska takkatulen ääressä kotona ennen nukahtamista.

Tuommonen tappiomieliala pitää kitkeä jo nuorena, ettei se saatana vahingossa leviä! Nyt Pernod leuka rintaan ja meisschelsson pystyyn ja tonnikalan pyyntiin!

Ei kuulosta kovin suomalaiselta.

Kyllä oikea suomalainen mies lähtee ilman oikeita mahdollisuuksia villapaidassaan toucheonin metsästykseen ilman housuja ja kumisaappaat jalassa kunnon myrskyssä, joka kastelee myös kanjonista ne sisimmät karvat. Ryijy on kammattu keskeltä jakaukselle, jotta rintavako näyttäisi selkeämmältä, viixxet on vahattu, lompsa on on tarkistettu, että se yläasteella saadun spärdärin suojamuovi on noin suunnilleen ehjä. Sitten aamuyöstä viimeisillä voimillaan itkunsekainen nopea hanska takkatulen ääressä kotona ennen nukahtamista.

Tuommonen tappiomieliala pitää kitkeä jo nuorena, ettei se saatana vahingossa leviä! Nyt Pernod leuka rintaan ja meisschelsson pystyyn ja tonnikalan pyyntiin!

Eihän täällä kukaan muu miehenä pidäkään. Enhän viinaankaan koske. Enkä penkkaa satkua.

No älä ny tommoseen ala. Jos sulla on kikkeli niin olet mies. Viina on munkin mielestä pahaa, mutta juon sitä silti. Kertoo ehkä enemmän aivohalvauksen asteesta kuin sukupuolesta.

Satasen ny penkkaa ku vähän yrittää. Eikä naisia kiinnosta mikään penkkitulos. Vain pitkä kikkeli ja pankkitilin saldo kiinnostaa.

No älä ny tommoseen ala. Jos sulla on kikkeli niin olet mies. Viina on munkin mielestä pahaa, mutta juon sitä silti. Kertoo ehkä enemmän aivohalvauksen asteesta kuin sukupuolesta.

Satasen ny penkkaa ku vähän yrittää. Eikä naisia kiinnosta mikään penkkitulos. Vain pitkä kikkeli ja pankkitilin saldo kiinnostaa.

No tuo viimeinen lause selittää sen miksei naiset minusta innostu :jahas:

- - - Updated - - -

Tuu tänne niin tehdään susta Mies. ( * ) c==B

Mää en kyllä lähre vieraitten miesten seuraan :D

Satkun penkkaa väkisin, vaikkei voimaa oliskaa

En sais edes telineiltä ylös, olen heikkopeikko.

- - - Updated - - -

No kyllä sä rahaa jostain saat, eikä sitä saldoa oo pakko näyttää ensimmäisillä treffeillä :dance2:

No siinä mielessä kuitenkin hyvä homma että tuon saldon suhteen voin sentään tehdä jotain. Kyllähän tässä pikkuhiljaa haaveilee sijoituskämpästäkin ettei tässä nyt kuitenkaan perseauki olla, vaikka gonzaless "sitä" toivoisikin :D

Mä oon varmaan vähän semmonen romanttinen höppänä mutta en voi millään ihan nielaista tota sun juttua. Ihan varmaan paksuudellakin on merkitystä. Satasesta olen samaa mieltä. Nyt otetaan poikaporukalla vähän sitä kalimotso-teetä ja pidetään pernoolle penkkikoulu.

PERNOON PENKKIKOULU: SATKU YLÖS ILMAN VOIMAA KALIMOTSOT KONEESSA

- - - Updated - - -

Mulla on tunnin päästä paltsu, siellä on mukana hoitoalan ihmisiä. Toivon että olis jotain semmosta vähän kuumempaa frikadelliosastoa. Mutta ei missään nimessä siis mitään seksistisiä munanlutkuttajia yäk vaan sofistikoituneita bisnesnaisia kiitos.

Satasesta olen samaa mieltä. Nyt otetaan poikaporukalla vähän sitä kalimotso-teetä ja pidetään pernoolle penkkikoulu.

PERNOON PENKKIKOULU: SATKU YLÖS ILMAN VOIMAA KALIMOTSOT KONEESSA

Mä en edes tiedä mikä kalimotso on, enkä uskalla kyllä googlettaakaan :D

Mää olisin ihan tyytyväinen jos joskus saan oman painoni penkistä, siitä on reilusti yli 10v (ja melkein parikymmentä kiloa sitten) kun viimeksi sellaisen määrän nostin.

Se kalimotso on joku Kontsan erikoisliemi jonka voimalla heterot pussailevat keskenään ja penkkiin saa lastata ihan tautisen määrän romua.

Kyseessä on oltava invaliidia tietoa, koska en tunnista kuvasta McGyveria, Rider Knightiä enkä Matlockin Beniä.

Tuonne oli postattu joku hitonmoinen lahna!

Yksi unohtui tuosta televisiosarjahistorialistasta:
WalkerTitle.webp

1000x1000.webp

Liitteet

• Jessica+and+the+Kawasaki+Z1000_wallpaper-gallery-pictures-poster-beautiful-sexy-cool-pretty-h...webp
    Jessica+and+the+Kawasaki+Z1000_wallpaper-gallery-pictures-poster-beautiful-sexy-cool-pretty-h...webp
    83,6 KB · Katsottu: 249
Back
Ylös Bottom