Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta Suomi. Vielä pitäisi viitenätoista aamuna herätä Kiinasta, mutta sitten se on siinä :)

Kyllä ne vielä sulle soittaa ja ilmoittaa extra kuukaudesta tai kahdesta. Älä huoli.

- - - Updated - - -

No mutta sittenhän nuo tulevat tarpeeseen. Saat käsinkirjoitushetkiin vähän paremman näppituntuman.

edit. mittayksikkönä tunkattu rusina on melko vaihteleva, perinteisesti länsimaiksi mielletyissä maissa kirjo onkin erityisen laaja; skaala vaihtelee pohjois-etelä-suunnassa aina pikkasesta kahvista semmoseen surkeen töihinottajan saaviin.
Itämaissa se on tasan kaksi.

Paska lahja.

Toi tunkattu rusina on aika vähän, eihän tuollainen määrä saa SantsiPantsia edes kikatteleen. Mää toivoin että se olisi ollut niin paljon että hää olisi ne juotuaan ollu niin huppelissa että olisi ollut myöntyväinen konekirjoituksiin. Tämäkään ei siis asiaa pelastanut.

Paska lahja.

Toi tunkattu rusina on aika vähän, eihän tuollainen määrä saa SantsiPantsia edes kikatteleen. Mää toivoin että se olisi ollut niin paljon että hää olisi ne juotuaan ollu niin huppelissa että olisi ollut myöntyväinen konekirjoituksiin. Tämäkään ei siis asiaa pelastanut.

Hyi hyi, pieni pyöreä nalle. Mua kutsuit TÖRKEEKS, mutta ite käytät hyväkses tajuttomassa tilassa olevia konekirjoitustaitoja. Eikä Santzse tartte mitään Jalluja pikku kikatteluihin.

Hyi hyi, pieni pyöreä nalle. Mua kutsuit TÖRKEEKS, mutta ite käytät hyväkses tajuttomassa tilassa olevia konekirjoitustaitoja. Eikä Santzse tartte mitään Jalluja pikku kikatteluihin.

Sellaista kikattelua jota tässä haettiin että olisi edes teoriassa pieni mahdollisuus moisiin juttuihin joihin olet minua ohjaamassa ei taida olla edes olemassa. Santsi kikattelee ja konekirjoittelee ihan muiden tyyppien kanssa.

Jaa lähtiskö sitä nilkuttaa töihin, puolelta alkais palaveri ja matkaan menee todennäköisesti kauemmin kuin normaalisti. Mä en tiedä mikä mun sääreen on tullu..?

Huomenta! Nyt lähtee viikko kunnolla käyntiin. Sain eilen setin kunnon Genmaicha -teetä. Tätä kun lipittelee niin konekirjoitustaidot palautuu. Ja sekös toimiston litrakahviapäivässäplusröökit -tyyppejä vituttaa.

Mä veikkaan että V-Penis megat saa turbiinin toimimaan viimeistään iltapäivällä. Mulla ainakin vaan tilanne pahenee (paranee?). Käyn tänään ostamassa sordiinon musiikkiliikkeestä.

ps Genmaicha-tee saa mulla gaydar hälyttimet vinkumaan punasena

pps Genmaicha-teen kanssa sopii erittäin hyvin 4,5 metriä pitkä kaulaliina kaulaan, sisälläkin ja koko päivän päällä. Ja isosta teekupista ote kaksin käsin, vrt pesukarhu (lat. omo colorimus)

- - - Updated - - -

AAMUN MIELITEOT

-pylly
-näpäkät kiinalaiset konekirjoitustaidot

Emmätiiä voi olla että muistan väärin mutta eikös sitä oo tutkittu että toi kenmaitsa-tee saa arabit rakastelemaan heterohengessä miesporukalla? Ja juuri kun se kaunein on tapahtunut niin he varastavat rituaalin omaisesti partnerinsa kellon. Vai muistanko väärin?

- - - Updated - - -

Onneks ei tuu sitä Ilkka Vainion "hyppään nuppi edeltä asfalttiin" eikun siis "ystävänristi"- biisiä.

No sitä ne toimiston keltahampaiset kahvialitrapäivässäplusrööki -tyypit väitti kans. Läpsäytin kaikkia leikkisästi pepulle ja otin käsilaukusta huulirasvan, sanoin et "kuulkaas poitsut, jos joku on homssuinen niin minä en myönnä."

- - - Updated - - -

Lisäksi, soittivat minulle ja haukkuivat homoksi. Vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselle tarvitse kertoa!

Tuohon homotteluun tepsii oman kokemuksen mukaan semmonen piukka puoliveltolla läpsäsy molemmille persposkille, ja ukaasi perään "jos toi homottelu ei kohta lopu niin saat tietää miltä tuntuu KYRVÄS perseen juuressa.." Pohjalaasittain lausuttuna notta.

Back
Ylös Bottom