Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaah sulla on tauti päällä.. no mä voin nyt sitten lohduttaa että siitä kun selviää niin kaikki tuntuukin taas hyvältä ja kauniilta.
Seksi sujuu sportti sujuu rahaa tulee seksi sujuu sportti sujuu rahaa tulee

- - - Updated - - -

Mitäs jos me oikein Miehissä Johnyn ja Vokotin kans annettais sulle halihyvää, väkisin jos ei muuten maistu! Paskanmakukin lasketaan.

On se kumma jumalauta kun ei tämmöset hulkkoset kelpaa.. Irman täytyy halailla sitä astianpesukonetta.

Mut hei, businesshoivanaiset ovat kohta täällä, mun täytyy valmistautua paltsuun. Ihan se normaali protokolla eli alapesu, uutta dödöä kainaloon, geeliä tukkaan ja muutama punnerrus. Varo hikeä!

No teidän ryhmähalailua odotellessa, mä lämmittelen itseäni astianpesukoneen kanssa. Ne asennusmiehet muuten valitti koko ajan jostain. Joko tuli ylimäärästä hommaa ku ei ollukkaa reikä oikeessa paikassa tai sitten tuli liian hiki siinä puuhastellessa ja kun vielä piti yrittää näppituntumalla löytää oikeat paikat. Eihän se tietenkään helppoa ole, mutta mun mielestä tuolla hinnalla olisivat ite saaneet hoitaa imuri-hommat, jotka jäi mun tehtäväksi.

- - - Updated - - -

Vastahan sä sait sen astianpesukoneen. Ei nyt voi koko ajan olla vaatimassa sitä ja tätä ja tuota.

No joo. Anteeksi, mä lopetan nää mun kohtuuttomat vaatimukset.

Ne asennusmiehet muuten valitti koko ajan jostain. Joko tuli ylimäärästä hommaa ku ei ollukkaa reikä oikeessa paikassa tai sitten tuli liian hiki siinä puuhastellessa ja kun vielä piti yrittää näppituntumalla löytää oikeat paikat. Eihän se tietenkään helppoa ole, mutta mun mielestä tuolla hinnalla olisivat ite saaneet hoitaa imuri-hommat, jotka jäi mun tehtäväksi.

Kihihihhihi, mä en ees tiedä mistä alottaa... BÖHÖHÖHHÖHAHAHAHahahah... Nyt mun on pakko mennä vessaan jatkaan tätä hervotonta nauramista, V-PENikset tekee muuten inhottavan jäynän mun kalsareille!

Edit. Kyllä mä sittenkin osaan ajatella lähes kaksimielisesti, vaikka sitä aiemmin epäilinkin.

Viimeksi muokattu:
Se on kuulkaas kaksi tyynyä jenkkiä takahampaissa.

Uu jeah. Kohta vähän riisiä ja jauhelihaa naamariin ja sitten rinta-haba -junttipuntille. Työilta 7/7 ja sitten parin päivän vapaat. Huomenna landelle esittelemään uutta emäntää kotiväelle.

Mikä neuvoksi ku tylsyys taas koettelee rankalla kädellä?

LAR_86113.webp

Siirrä rankka käsi mielenkiintoisempaan paikkaan.

Mulla ei oo kyllä tylsyydestä tietoakaan. Joutuu oikein jarruttamalla jarrutteleen ja surffaileen välillä täälä, ettei mee ihan pelkäks työntekemiseks taas.

Meni tämä aamu ja eilinen päivä niin vahvasti ahkeroinnin puolelle, että nyt se virta loppu. Enää ei huvita. Ainakaa tänään.

Töihin lähtö on vasta suunnitteilla. Tällä viikolla taitaa olla myös se päivä kun työnantaja on maksavinaan palkkaa.

displayimage.php

Taitaa olla blackmetallin ystävä hän.

- - - Updated - - -

Voiko muuten V-PENis -kuurilla harrastaa makuukammarin ulkopuolisia fyysisiä liikuntasuorituksia?

En tiedä. Ainoat muistikuvat omalta penis kuuriltani ovat ne että en mä tainnu tehdä muuta ku käydä töis ja nukkua ku ramaisi niin ankarasti.

Back
Ylös Bottom