Moikka,
En tiedä meneekö kysymys nyt oikeaan paikkaan mut kokeillaan.
Tarkotus olis puottaa 6kg pois ollakseni "normaali-painoinen", toisinsanoen siis tarkoituksenani möhömaha ja perseläskiä pois

Oon jo ottanu sen verran selvää et vaa'an sijaan kannattaa kytätä peiliä.
Mutta siis, aina laiskana ihmisenä olleenani nyt on musta tullu neuvoton ja aloitteleva urheiluhullu ja vähän epävarmuutta tässä projektissani nyt on.
Lähinnä kaipaan siis viikkoaktiviteeteilleni joltain vanhemmalta konkarilta hyväksynnän... Mulla on koira, jonka kanssa päivän aikana lenkkeilen vähintään 3km/30min, satoi tai paisto, halusin tahi en. Mutta, katsokaas
Joka ikinen aamu siis 3km/30min reipasta kävelyä koira kanssa, lisäksi;
MA - illalla sali -> "kroppaa" ts. vatsoja, selkiä, vinoja ym.
TI - illalla 6-7km/1h reipasta kävelyä/hölkkää ei ihan tukehtumiseen asti vaan silleen sopivasti ;D
KE - illalla työväenopiston järjestämää kiinteytys-jumppaa 1h sis. 10-15min loppuvenyttelyn (tää on muuten ihan tajutonta rääkiä aerobista sekä lihaskuntoa)
TO - illalla sali -> jalat
PE - taas illalla se samainen 6-7km/1h reipasta kävelyä + hölkkää
LA - sali -> kädet
SU - kuntoilulta jääneiden tv-sarja tallenteiden katselua :D
Kävin joskus aikaisemmin hakemassa kuntosali ohjelman ja se meni tolleen et 3krt/vkk eri lihasryhmät kerrallaan niin sen unohdetun ohjelman ja muistamiseni pohjalta se treeni ohjelma sitten on... painoa sen mukaan että viimeinen sarja tuntuu suhteellisen pahalta ja painoa lisätään kun viimeinen sarja menee ilman vapinoita. 3 sarjaa joka lihakselle 12 toistolla, tukilihaksille 15 toistolla. Sinne mennessäni olen ennen sekä jälkeen itse lihaskuntoharjoituksen ollut 20min crosstrainerissa/kuntopyöräillyt rasvanpolttosykkeellä.
Tuolla tahdilla menty nyt se 3 viikkoa ja vielä mukamas jaksaa ja joutaa, ei vielä ainakaan oo palanu ihan loppuun...
Mut miltäs kuullostaa? Pääseekö tällä kesäkuntoon?
Ruokapuoli hyvällä mallilla ravintoaineiden suhteen, n. 500kcal vajeessa yritän kuitenkin elää että tapahtuisi sitä laihtumista... Oonko ihan hukassa?
Kiitos kaikille jo etukäteen.