Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kengät. Niillon isot kengät.
Lampaatkin välillä leikillään laittavat takajalkansa niihin buutseihin, kun nekin ymmärtävät isojen kenkien huumoriarvon.

- - - Updated - - -

Juu, täällä lapissa oon tällä viikolla huomannut, että myös poromiehillä on isommat saappaat. Samasta syystä varmasti, kuin lammasfarmareilla!
Poromiehet pitää viinapulloa siellä kengässä piilossa, ettei pahapäiset akat lyö niitä kivijalkaan kun ukko tulee kotiin tyhjäntoimituksen jälkeen.

Lampaatkin välillä leikillään laittavat takajalkansa niihin buutseihin, kun nekin ymmärtävät isojen kenkien huumoriarvon.

- - - Updated - - -

Poromiehet pitää viinapulloa siellä kengässä piilossa, ettei pahapäiset akat lyö niitä kivijalkaan kun ukko tulee kotiin tyhjäntoimituksen jälkeen.

Ei tämä kyllä nyt näin mene. Kuulemma poro pysyy paremmin paikallaan, kun lyö takajalat samoihin saappaisiin! Lampaissa varmaan sama kaava.

Täällä minun kotiseudulla asuu mies josta puhuttaessa mainitaan että "se joka nussi sitä lehmää". Aika mukava juttu että tulee määritellyksi eläimen kautta jonka kanssa on harrastanut seksiä.

- - - Updated - - -

Vai pitäisikö sanoa että rakastellut?

Täällä minun kotiseudulla asuu mies josta puhuttaessa mainitaan että "se joka nussi sitä lehmää". Aika mukava juttu että tulee määritellyksi eläimen kautta jonka kanssa on harrastanut seksiä.

- - - Updated - - -

Vai pitäisikö sanoa että rakastellut?

No eikös kaikki heteromiehet (väristä välittämättä) ainakin kerran uransa aikana rakastele lehmän kanssa. Toki sekin on jo joillekin enemmän kuin toisille.

Jumalauta. Nythän mä sen keksin. Virallisena esimerkkien keksimättömyys -skilssin keisarina kysynkin nyt internetiltä:

Mitä hyvää herkkuruokaa mä voisin valmistaa viikonloppuna? Ruoanlaittoskilssit on vielä kovemmat kuin edellämainitut!

Joku äärimmäisen loistava naudanlihapihvi, itsetehtyä herkullista maustevoita, joka laitetaan sulamaan uunikasvisten päälle. Kylkeen sopisi kivasti itsetehdyt lankkuperunat. Mutta se pihvi. Se on se pointti, hyvä suola ja kevyt pippuri. :kuola:

Noni. Tästä onkin hyvä mennä vetään lounasravintelin kuivat tortillokset... Mutta hyvä vaihtoehto, ehkä jopaa kiilaa kisassa kärkipaikalle, luonnollisesti.

No niin työpisteellä takaisin. Jos eväslounaat söisi tähän väliin. Ei nyt mitään tuommosia makuaistin kautta tajunnan räjäyttäviä, vaan Jorgoksen spesiaalilihamureketta (=feta-sipulitäytteistä).

No eikös kaikki heteromiehet (väristä välittämättä) ainakin kerran uransa aikana rakastele lehmän kanssa. Toki sekin on jo joillekin enemmän kuin toisille.

Uskoisin että tämä pitää paikkansa.

Viikonloppugurmeereseptiksi tarjoan lihapiirakkaa neljällä nakilla, pihvillä, munalla, ananaksella ja juustolla. Odotellessa pätkä mustaa.

- - - Updated - - -

Mä kysyn että millä tämä nuha lähtee? Odotan omaperäistä vastausta.

- - - Updated - - -

Joku äärimmäisen loistava naudanlihapihvi, itsetehtyä herkullista maustevoita, joka laitetaan sulamaan uunikasvisten päälle. Kylkeen sopisi kivasti itsetehdyt lankkuperunat. Mutta se pihvi. Se on se pointti, hyvä suola ja kevyt pippuri. :kuola:

Tää oli itseasiassa aika kova. Maustevoinapit voi tosin syödä ihan au naturelle suoraan suuhun.

- - - Updated - - -

Ei sittenkään piirakkaa vaan lihaa lihapedillä. Lisukkeeksi lihaa. Kylmänä alkuruokana liha. Lihamuki juomaksi.

Jep, ostat kunnon piffiainesta ja siitä reilu paksu siivua. Pyydät vaikka lihamestaria tiskillä leikkaamaan, niin ei tarvi kotona sitä vaihetta tehdä.

Pihvi pöydälle lämpiään puolestatunnista tuntiin. Sipaset päälle reilusti oliiviöljyä kummallekin puolelle, sen jälkeen myllystä reilusti suolaa ja toisesta mustapippuria. Paistaminen kuumalla pannulla ja avot, kun ei vaan voi epäonnistua. Ellet nauti lihaasi GILF-mallisena, eli kypsänä.

No en ronklaa lihan suhteen, paitsi jos on liian raakaa, se ei maistu.

Johnylle vinkkinä nuhaoireisiin: työnnä Tampaxit nenään, niillä naruilla voit harjotella pannunnuolemisskilssejä. Tai vaihtoehtoisesti voit alkaa ihmis-narunvetokoneeks, hintaa vitosen laaki.

Mä teen mitä vaan jos saan vitosen laaki.

- - - Updated - - -

Taidan lähteä apteekkiin hakemaan lounasta.

- - - Updated - - -

Tulikin mieleen yksi (entinen) huonoihoinen työkaveri joka sanoi sytyttävänsä aamiaisen.

- - - Updated - - -

Sama mies muuten piti kovasti alkoholin nauttimisesta.

- - - Updated - - -

Se vaan tykkäs siitä..

- - - Updated - - -

Kohta saan lihapullaa kuntit!

Viulisti Vanessa Mae edusti Thaimaata suurpuikassa. Monilahjakkuus!

- - - Updated - - -

Eiku sehän olikin ihan umpipaska laskija. Se siitä.

- - - Updated - - -

Nyt --> lihapullaa suuhun

Kyyyyllllä se paras tunne tulee siitä, kun olis liikaa tekemistä ja mielenkiintoo vähän vähemmän. Voisin myös olla kotisohvalla kädet kepeksissä. Ja asiaankuuluvasti välillä sormia haistellen!

Raportoisin täältä toimistostani:

maha täynnä
semikova kakkahätä
finrexin lasissa
ei tampaxeja nenässä
pelkotilat (asteikolla 1 - 10) 6,5

Arvelin että halusitte tietää, kiitos!

No kyllä mä vähän jäin miettiin sun vuotavia nenänreikiä. Kiitos inffosta.

Mutta mitäs me ammattilaiset nyt inspiroitais tähän suoraan tiistai-iltapäivään. Osimoilleen ite meen kohta tyhjennysoperaation suorittamaan ja siitä sujuvasti kahville!

Mä taidan synkronoida tarpeet loogisesti seuraavaan järjestykseen: parasetamolikakki n klo 13.51 jonka jälkeen suoraan kahvihuoneeseen kepoisin mielin. Osimmoilleen näin!

- - - Updated - - -

Edit. aikataulua pakko kiristää

Back
Ylös Bottom