^ Niillä on pirun isot varpaat.
Kengät. Niillon isot kengät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Niillä on pirun isot varpaat.
Juu, täällä lapissa oon tällä viikolla huomannut, että myös poromiehillä on isommat saappaat. Samasta syystä varmasti, kuin lammasfarmareilla!Tunsin aikanaan miehen joka kasvatti kalkkunoita. Lammasfarmarinkin tunnen, niillä on isommat saappaat.
Lampaatkin välillä leikillään laittavat takajalkansa niihin buutseihin, kun nekin ymmärtävät isojen kenkien huumoriarvon.Kengät. Niillon isot kengät.
Poromiehet pitää viinapulloa siellä kengässä piilossa, ettei pahapäiset akat lyö niitä kivijalkaan kun ukko tulee kotiin tyhjäntoimituksen jälkeen.Juu, täällä lapissa oon tällä viikolla huomannut, että myös poromiehillä on isommat saappaat. Samasta syystä varmasti, kuin lammasfarmareilla!
Lampaatkin välillä leikillään laittavat takajalkansa niihin buutseihin, kun nekin ymmärtävät isojen kenkien huumoriarvon.
- - - Updated - - -
Poromiehet pitää viinapulloa siellä kengässä piilossa, ettei pahapäiset akat lyö niitä kivijalkaan kun ukko tulee kotiin tyhjäntoimituksen jälkeen.
Täällä minun kotiseudulla asuu mies josta puhuttaessa mainitaan että "se joka nussi sitä lehmää". Aika mukava juttu että tulee määritellyksi eläimen kautta jonka kanssa on harrastanut seksiä.
- - - Updated - - -
Vai pitäisikö sanoa että rakastellut?
No eikös kaikki heteromiehet (väristä välittämättä) ainakin kerran uransa aikana rakastele lehmän kanssa. Toki sekin on jo joillekin enemmän kuin toisille.
Joku äärimmäisen loistava naudanlihapihvi, itsetehtyä herkullista maustevoita, joka laitetaan sulamaan uunikasvisten päälle. Kylkeen sopisi kivasti itsetehdyt lankkuperunat. Mutta se pihvi. Se on se pointti, hyvä suola ja kevyt pippuri.![]()