Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähinnä nyt sillä tuota kysyin, kun viimeset 4kk tahkonnu kyykkyä noilla5-10sarjoilla ja viimesistä kahdesta jalkatreenistä ei ole enää domseja tullut, vaikka sarjat on tehty yhtä kovaa kuin ennenkin. Eilen otin sitten 5x15x110kg ja viimeset sarjat oli tiukkoja, joten arvelin pyrkiä progressioon noilla pidemmillä sarjoilla= aina, kun saa tuon 5x15 tehtyä tankoon 5kg lisää seuraavaan treeniin. Ja kyllä tänä aamuna tiesi jotain tehneensä!
Kokeile koukistaa polvia vähän enemmän eli älä vedä ihan noin suorin jaloin. Selän suoristaminen voi sillon helpottua. Ehkä vähän rauhallisemmin voisit myös koittaa ottaa nostoasennon ennen jokaasta toistoa.
Etukyykyn jäljiltä jäätävä mustelma toisella puolella tossa kohtaa mihin solisluu päättyy lähelle kurkkua. ,taitaa epäsymmetrisyyden vuoks vähän törröttää tuo luu ylempänä toisella puolen tai ainaki nyt on turvotuksen vuoks on huomattavasti enemmän koholla, kun toisen puolen sama kohta :D Ei tuo kipu nyt pahemmin keskittymistä haittaa, mutta onko mulla tanko oikeessa kohtaa? Oon pyrkiny ottaa tangon mahdollisimman kiinni kurkkuun. Hankala spottaa mistään videosta oikeeta paikkaa tangolle, kun jengi sukeltaa videoilla sekunnissa sen tangon pois telineistä. Ite joutuu vielä räpeltää melko kauan alkuasentoa, ennen kun tangon voi nappaa telineistä ja siltikään ei oo täysin varma onko se tanko nyt oikeessa kohassa. Onko muilla samaa, että tanko painaa mustelman/mustelmat tuohon kurkun alle mihin solisluut päättyy?
145?Takakyykky 4x12 100kg
Mave 1x200kg
Arvaa takakyykky max?
Etukyykyn jäljiltä jäätävä mustelma toisella puolella tossa kohtaa mihin solisluu päättyy lähelle kurkkua. ,taitaa epäsymmetrisyyden vuoks vähän törröttää tuo luu ylempänä toisella puolen tai ainaki nyt on turvotuksen vuoks on huomattavasti enemmän koholla, kun toisen puolen sama kohta :D Ei tuo kipu nyt pahemmin keskittymistä haittaa, mutta onko mulla tanko oikeessa kohtaa? Oon pyrkiny ottaa tangon mahdollisimman kiinni kurkkuun. Hankala spottaa mistään videosta oikeeta paikkaa tangolle, kun jengi sukeltaa videoilla sekunnissa sen tangon pois telineistä. Ite joutuu vielä räpeltää melko kauan alkuasentoa, ennen kun tangon voi nappaa telineistä ja siltikään ei oo täysin varma onko se tanko nyt oikeessa kohassa. Onko muilla samaa, että tanko painaa mustelman/mustelmat tuohon kurkun alle mihin solisluut päättyy?
mites onko paljoa eroa Adidas AdiPower ja Adidaksen Powerlift 2:lla muutako että adipowerit on pirusti kalliimmat?
Veikkaan että Adipowerit piekseen powerliftit jämäkkyydellä, tukevuudella ja laadulla. Adipowereissa taitaa olla myös kanta hieman korkeampi.
Tuli tännekkin nyt rekisteröityä, joten pitää heti alkuu kysyy, et miltäs toi etukyykky näyttää ja mitä korjattavaa siinä on?
oon nyt syksyst asti treenannu säännöllisemmin ja enemmän tosissaa. Jalkatreenit on koostunut hackist, prässist ja mavest.
normaalissa kyykyssä on ollu vähä tekniikas ongelmii, joten aattelin oottaa nyt ton etukyykyn mukaan, ku tuntuu jotenkin paremmalta.
https://www.dropbox.com/s/ube24kpxl8ga7ab/etukyykky.wmv
Sataseitenviis... eli 175kg
182.5 +/-2.5kg
Tuli tännekkin nyt rekisteröityä, joten pitää heti alkuu kysyy, et miltäs toi etukyykky näyttää ja mitä korjattavaa siinä on?
oon nyt syksyst asti treenannu säännöllisemmin ja enemmän tosissaa. Jalkatreenit on koostunut hackist, prässist ja mavest.
normaalissa kyykyssä on ollu vähä tekniikas ongelmii, joten aattelin oottaa nyt ton etukyykyn mukaan, ku tuntuu jotenkin paremmalta.
https://www.dropbox.com/s/ube24kpxl8ga7ab/etukyykky.wmv