Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota olen tässä huomannut että ojentajat ovat jääneet jälkeen hauiksista. Kannattaisiko minun vaihtaa ojentaja treenin paikkaa hauiksen paikalle kun tuntuu ettei ykköspäivänä jaksa tehdä ojentajia kunnolla enään.
Eli treenaan siis 2 jakoisella ohjelmalla, 1: Rinta/Olkapää/Ojentaja 2:Selkä/ Hauis.
Eli jos vaihtaisin rinta/olkapää/hauis toimisikohan se?
olen 17v, 173cm, 66kg ja juuri aloittanut salilla käymisen. Tarkoitus olisi päästä jonkinlaiseen rantakuntoon. Luin jostain että kannattaisi nyt huhtikuun loppuun asti mennä bulkilla ja sit kesään asti joku dietti jolla rasvaprosenttia alaspäin? Kannattaako?
Voin ihan hyvin uskoa ton. Oo alkanu itekki miettiin, että saisko vähemmällä yhtä paljon tulosta. Jääny vaan tavaks tehä aina tehä treenit ''loppuun''.
olen 17v, 173cm, 66kg ja juuri aloittanut salilla käymisen. Tarkoitus olisi päästä jonkinlaiseen rantakuntoon. Luin jostain että kannattaisi nyt huhtikuun loppuun asti mennä bulkilla ja sit kesään asti joku dietti jolla rasvaprosenttia alaspäin? Kannattaako?
Ei kannata vaihtaa. Mieluummin keskittyisin siihen, kuinka paljon jalat on jäljessä yläkroppaa... :face:
Morjesta taas.
Nyt olisi pieni, perinteinen salijannun ongelma. Penkki junnaa, enkä tiedä missä syy. Mitat ovat 183/78kg, plussakaloreilla mennään & penkin sarjapainot/maksimi ei kasva. Maksimi tällä hetkellä 80kg, sarjapainojen ollessa siinä 60-62.5kg tienoilla.
Treenaan fiksulla nelijakoisella (vol2), eli rinta hauis, etureidet, lepo, olkapää ojentaja, selkä takareidet, lepo. Ja alusta.. Rintapäivänä on aina mukana peruspenkki, ja jokin variaatio vinopenkistä. Loput liikkeet vaihtelevat fiiliksen mukaan. Olkapää ojentaja päivämä mukana myös pystypunnerrus sekä vaihdellen fiiliksen mukaan kapea penkki/dipit.
Kokeilin Miken 2x6.. Mutta jostain syystä tuntuu että jos jo ekalla yrittämällä se kuusi toistoa tuntuu raskaalta,jätän yleensä leikin kesken ja laskem painoa hieman ja teen loppuun. Tiedän tekeväni tässä virheen.. Pitäisikö vain tehdä kyseisellä 2x6 metodilla ilman omia säätöjä? Olen siis naturaalireenailija. Ja jos tällä 2x6 mennään rintapäiväkin, niin kannattaako sitten apuliikkeet tehdä raskaammin mikäli ei 2x6 mene? Tulee vain jotenkin sellainen fiilis että jäisi älyttömästi varastoon.
Kiitokset jo etukäteen vastaajille!
Ravinnosta yks kysymys, onko iha hyvä jos syön päivässä 130g prot, 260g hiilareita, 65g rasvaa. Tuntuu jotenkin pieneltä toi proteiini määrä, mutta jostain luin, että n. 2g/kg kannattais syödä ja hiilareita 4g/kg. Pituutta 179cm ja painoa n.65kg. Tarkotuksena siis näin alkuvaiheessa kasvattaa pelkkää lihasta ainakin ensimmäinen vuosi.
Tällästä kyselisin kun tarkoitus olisi vaihtaa 3 jakoisesta, 2- jakoiseen. Reenipäiviä tulee 3 viikossa ja ne on yleensä ti,ke ja viikonloppuna yksi reeni, onko tästä haittaa?