Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitvit? Mä nukuin 10 tuntia :D

Vissiin se tennis noin myöhää pisti vähä väsyttämään.. Ihmetelly monta viikonloppua nyt että miks en osaa enää nukkua pitkään vaikka arkisin luulen univelkaa kertyvän edelleen samaan malliin kuin aiemmin.

Mitvit? Mä nukuin 10 tuntia :D

Vissiin se tennis noin myöhää pisti vähä väsyttämään.. Ihmetelly monta viikonloppua nyt että miks en osaa enää nukkua pitkään vaikka arkisin luulen univelkaa kertyvän edelleen samaan malliin kuin aiemmin.

Mulla sama juttu ja oon muutenki ihmeen hyvin nukkunu viime yön. Ei yhtään heräämistä tai kummallisia unia, näitä lisää! :)

Pitäskö mennä Starvucksiin juomaan suodatinkahvia. Tuleeko juntti olo lattekansan joukossa?

Pieru on perseestä!

Edit. Paitsi siinä tapauksessa jos se syntyy hydraulisen liikkeen johdosta siten, että märkään ja joustavaan sylinteriin muodostuu ilmatasku, jolloin mäntä painaa ilman väkivaltaisesti ulos.

Kaikilla on köntsät housuissa. Ei sillon nappaa jutella.

Back
Ylös Bottom