Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mä olisin halunnu. Mut mä meen tästä saunaan, sen jälkeen vedän niin saatanan epäterveellistä ruokaa, että ette oo ennen nähnykään. Ja yhden jääkaappikylmän olusen siihen päälle.

Ja ihan normaalisti kurkun sormetus päälle.

Minun pallot on hukassa. Päädyin naapuritaloon viiden äijän kanssa kaljaa juomaan. Katotaan Arskan balettivideoo ja Jallu*** löytyy pöydänreunalta. Huomenna piti töihin...

mulla ja tennispallolla on kohta treffit.

Mulla oli kans seiskasta ysiin treffit tennispallojen kanssa. Vuorotellen kaverin kanssa lyötiin niitä eestaas sellasilla mailoilla.

Sellasen huomion tein ettei kannata treenata jalkoja salilla paria päivää aiemmin..

^Toivottavasti käyttivät vesiliukoisia värejä, muuten voi olla aika hinkkaaminen noissa maaleissa, kun ne haluaa pois.

Mä oon käyttäny kaukalopalloa. Pysyy kovana pidempään.

Joo, noilla mun käyttämillä on kyllä ollut vähän sellasta ongelmaa, että ovat vain puolikovia.

Voi vitun flunssa. Sattuu kaikkialle, nenä on tukossa ja kurkku kipeä :itku: Sinäänsä tosin hyvää aikaan tuli kun nyt olikin tarkoitus lepuuttaa polvea ja rintaa, eli ei salia maanantaina eikä tiistaina. Olisi vituttanut kun nyt olisi levänny ja ensi viikolla olisi tullut flunssa.

Ratto lehden artikkeli vuodelta 1987: munat oli maalattu ja suuhun kustu. Kauko Niirasen aamu.

Mun mielestä Alibin: Velallisen aamuherätys, munat maalattiin ja suuhun kustiin.
Tietty voi olla että 2 tyypille on tehty näin?

Back
Ylös Bottom