Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Jotenkin arvasin, että kevyttä vittuilua on luvassa. Mut sunnuntaitreeni aamuviideltä ni tollasta voi sattua... :david:

Su aamuviideltä? Menet seuraavan kerran suosiolla suoraan nukkumaan etkä suuntaa valomerkin jälkeen taksilla salille vaikka kuinka tekis mieli vähän treenailla funktionaalisesti. Toki jos nainen löytyy, funktionaalista treeniä voi harjoitella sen kanssa myös kotona.

Su aamuviideltä? Menet seuraavan kerran suosiolla suoraan nukkumaan etkä suuntaa valomerkin jälkeen taksilla salille vaikka kuinka tekis mieli vähän treenailla funktionaalisesti. Toki jos nainen löytyy, funktionaalista treeniä voi harjoitella sen kanssa myös kotona.

Eikäkö Oranki laitto sen muijan taksilla kotiin ja totes, että nyt on treeniaika... mihinkään turhuuteen hyviä treenitehoja tuhlata :D

Ihme spekulointia. :D En ollut juomassa, mutta kolmen tunnin yöunet niin ajattelin, että sama mennä salille ennenkuin alka väsyttämään.

Näinhän ne miehet aina vaimolle selittää niitä omituisia kotiintuloaikoja..."Salilla olin...aivan funktiona treenasin...eeen oo juonu....eeeen!" :)

Olin suihkussa ja syventynyt omiin syviin mietteisiin siitä miten tuli saatua vietyä treeni hyvällä teholla loppuun vaikka kroppa on kipuillut muutaman päivän ajan. Tuli päästyä oikein sellaiseen harmoniseen olotilaan jonka vain lämmin suihku voi saada aikaiseksi kovan treenin jälkeen yhdistettynä siihen huojentuneeseen tunteeseen, että pian pääsee kotiin oikein kunnolla rötväämään. Sammutin suihkun ja astelin vielä yhtä lailla ajatuksiini uppoutuneena ja sitten tuli oikein kunnolla säpsähdettyä. Erään suihkun kohdalla ukko pursuttaa saippuaa kämmenelleen kunnon "uaarghh!" örinän saattelemana. Saamari kun pelästyin. Nappasin pyyhkeen ja aloin kuivattelemaan "uaargh, aargh, urgh" murinoiden äänekkäästi täyttäen suihkutilan. Sammuttaessaan suihkun kuului vielä jykevä " ugh! "

Ettei vaan olis meijerillä tällainen peto irrallaan. Siellä olen henk.koht törmännyt heppuun joka ääntää tuolla tavoin treenatessa, pukkarissa, suihkussa, saunassa ja vessastakin kantautuu tuo ääni oven läpi. Koko ajan aina ja kaikkialla kauhea ähke ja röhke. Olen meinannut muutaman kerran kysyä että eikö olisi aika hankkia lääke tuohon perkeleelliseen astmaan, vaan en ole kehdannut. Mikäs minä olen häntä neuvomaan, vallankin kun pitää itseään suurena sankarina. Mutta kuvitelkaas jos tätä äijien äijää joskus onnistaa ja hän pääsee naisen päälle? "Uaarghh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh uaargh, aargh, urgh AaaAAaaAaaAaAaAAAAArGHH....lurps..." Neljä sekuntia veltosta velttoon kauhean karjunnan säestyksellä :D

Käväsin vloppuna kylpylän yhteydessä olevalla salilla ja sinne sattu aivan ihana vanhempi naikkonen samaan aikaan kuntoilemaan. Tais olla nautinnollista treenata ku jokaisen sarjan päätteeks siltä tuli suht saaneen kuulone voihkasu+muutamat eroottiset huohotukset.

Omalla salilla käy hupaisa kaveri repimässä. Siis oikeasti repimässä. Touhu näyttää ihan siltä kun sillä sällillä olis ADHD.
Siis painoja ja taljoja revitään ja temmotaan ihan kauheella raivolla ja tosi huonolla tekniikalla.
Ei siinä vielä mitään.. Mutta kun samalla sällillä on pitkä tukka, FARKUT, ja BOOTSIT! Siis kyllä NAHKABOOTSIT!:rock:
Sori jos joku on samoissa kuteissa salilla tai tunnistaan tästä itsensä ja menee tunteisiin mutta itellä ei vaan uppoo ymmärrykseen..

Toisaalta tuo halpa sali on täynnä kaiken näköistä kulkijaa jolle saa hymyillä. Varsinkin nyt Tammikuussa:face:

Tänkin voisi laskea salikomediaksi. Käväisin vkl hieman yökerhossa. Kappaleen jossa lauletaan "girl look at this body, I work out!" soidessa, viereisen seurueen nuoriherra innostui tanssin lomassa nostelemaan paitaansa esitellen vatsalihaksiaan. Tilanteen olisi ehkä tehnyt vähemmän noloksi jos olisi ollut jotain esiteltävää, mutta kun ei:face:

Mutta ehkä tytöt tykkäsi :)

Tänkin voisi laskea salikomediaksi. Käväisin vkl hieman yökerhossa. Kappaleen jossa lauletaan "girl look at this body, I work out!" soidessa, viereisen seurueen nuoriherra innostui tanssin lomassa nostelemaan paitaansa esitellen vatsalihaksiaan. Tilanteen olisi ehkä tehnyt vähemmän noloksi jos olisi ollut jotain esiteltävää, mutta kun ei:face:

Mutta ehkä tytöt tykkäsi :)

Tilanteen olisi tehnyt vielä nolommaksi, jos sillä olisi ollut vatsalihakset. Nyt kaveri oli vain hassuttelija, jos vatsalihakset olisi ollut, olisi hän ollut spede!

Menin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...

Menin jonkun miehen viereen laitteeseen. Yhtäkkiä karmea lemu levisi sieraimiini, herra oli päästänyt oikein mojoavan kananmunapierun. Mies kipaisi nopeasti tiehensä. Siinä vaiheessa vielä nauratti, vaikkakin haju oli hirveä. Samantien viereeni tulee toinen jäbä, söpö tapaus, jota aina vähän vilkuilen. Sankka ruskea pilvi leijui yhä ympärilläni ja valitettavasti näin hänen nuuhkivan ilmaa ja katsovan sitten minua...

Olisit kysynyt vain että "aika hyvä vai mitä?"

Herranjumala mikä liike! Vaikka Hulmi tossa näyttääkin olevan, niin ite en kyllä uskaltaisi edes yrittää, kun tanko ei pääse liikkumaan kuin ylös ja alas. Varmana vääntyisi polvet ja kaikki muutkin paikat väärään kulmaan. Eikö sulla oo mahista tehdä vapaalla tangolla, jolloin liikerata olisi luonnollisempi? Sori OT

Toi on todella hyvä liike. Ei väänny mikään väärään kulmaan kun sen tekee oikein. Ja vaikka tekis väärinkin niin ei tossa oo riskinä juuri muuta kuin ihan normaalissa kyykyssäkin oleva selän pyöristyminen. Tossa tosiaan on pointtina pitää ne jalat selkeesti keskilinjan edessä ja se liikerata on hyvin samankaltainen kuin hackissa. Ite teen ton niin että meen vielä ronskisti syvemmälle, perse lattiaan kiinni. Erona normikyykkyyn toi ei ota takareisille nimekskään vaan painottaa sen etureidelle ja perseelle.

Yksi kaveri oli aikeissa tehdä vaakaprässiä, johon oli laitettu helvetin iso lappu, jossa luki "odottaa huoltoa". No eipä tämä kaveri sitä nähnyt, vaan istui tämän lapun päälle ja ihmetteli kun laite ei jostain kumman syystä toimi. No ei tämäkään häntä haitannut, vaan jatkoi vaakaprässin tekoa kovasti puhkuen, mutta ilman painoja (vaijeri oli poikki).

Eilen oli salilla joku nuori jamppa jonka neuroottisuus hieman huvitti.
Istuin pukuhuoneessa ja hörpin palautusjuomaa tuon veljen ollessa suihkussa.

Jamppa tuli suihkusta enkä millään lailla seurannut mitä hän puuhaa, hetken päästä joku läpsyntä kuitenkin kiinnitti huomioni. Vilkaisin, että läpsytteleekö se vatsalihaksiaan, no tavallaan. Kaveri näpsytteli boxereiden resoria vatsaansa vasten, eli venytti resorin ja päästi sen sitten vatsaansa vasten. Tätä hän duunasi noin 15-20 kertaa. En tiedä mikä oli ideana..

Nyt kun olin huomannut ensimmäisen omituisuuden, niin kiinnitin tottakai huomiota kaikkeen erikoiseen :) Toinen erikoisuus oli se, että kaveri kuivasi kasvojaan taputellen pyyhkeellä todella pitkään. Eli hän taputteli pyyhkeellä kasvojaan kuten joku hienostorouva servetillä suupieliään..

Kolmas erikoisuus oli, että kaveri levitti pyyhkeen lattialle ja kuivasi siinä jalkapohjansa. Tätä kummelista tuttua "Tamppausta" jatkui noin 30 sek. mikä sekin oli mielestäni erikoista.

Noh, itse olin saanut kamani jo tässä vaiheessa kasaan ja jätin tuon Tampoonin jatkamaan harjoituksiaan yksin.

Suattoipi vaikka ollakin neuroottista... Kai se naurattaa joitain.

Millekään ei saa enää nauraa. Jollakin voi olla vaikka neuroottinen. Ja sit sä naurat siinä! Mietipä omalle kohalles: sulla on iihan tosi kova ja moinen tarve tampata pyyhettä ja paukutella boxereita ja sit joku kirjoittaa siitä jonnekin nettifoorumille. Nyt koko Suomi tietää asiasta, koska sun nimi on mainittu vaikka sitä ei mainittu. Kaikki tietää nyt, että sulla on neuroottinen. Bussissa nauravat, myyjätkin vittuilee, sukulaiset lopettaa joulukorttien lähettämisen.

Back
Ylös Bottom