Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:haart:
---
Gourmet: Makaronia, hk lihapullia, raejuustoa ja munakasta sekaisin. Suutuntuma ok, komponenttien vivahteet tulevat hyvin esiin.
Maistuis...:haart:
Hah, makia ku oli pyykkituvasta hajonnut rahastuslaite ja saa pestä toistaiseksi ilmaiseksi pyykkiä. :lol2:
Gourmet: Makaronia, hk lihapullia, raejuustoa ja munakasta sekaisin. Suutuntuma ok, komponenttien vivahteet tulevat hyvin esiin.
Varmaankin joskus maalis-huhtikuun vaihteessa. Riippuu ihan siitä milloin käyn sen noutamassa. Ja se ajankohta riippuu siitä miten se kevät päättää tulla.
Huomenna tod näk näen vastaavan laitteen ekaa kertaa livenä, tajusin yks päivä että mullahan on se KTM-alennuskuponki käyttämättä. Shoppaileen---->
Ja asiasta toiseen. Onhan tämä talvi ihanan kaunista aikaa - Ainakin silloin, kun aurinko paistaa ja lumi ja huurre hohtaa valkoisenaan luonnossa <3
Tulin, näin, rakastuin. Vittu hyvää joulua. Ristus se huusi mun nimeä. Ja oranssikin oli yllättävän pähee livenä. Joko huomenna on kesä mitä häh.
Tulin, näin, rakastuin. Vittu hyvää joulua. Ristus se huusi mun nimeä. Ja oranssikin oli yllättävän pähee livenä. Joko huomenna on kesä mitä häh.
Oon jotenkin jo luovuttanu tuon talven suhteen. Mut tulis nyt edes sen verran lunta että pääsis vähän koettaan, vehkeet tykkää kun niillä ajetaan.Johan se sinäkin oot tullu vihdoin järkiis kö toivot kesää ekkä talvea! Okei, ei se ole yhtään huono olo olla rakastunutkaan, tosin kantsii sitä kohdetta viä miettiä ;)
Kattelin porkkanoita mut päädyin sitten kuitenkin mustaan sovituksen ja peilailun jälkeen.Käviksää lanttukaupas ja ihastuitkin porkkanoihin?
Näkikö Vokotti ykssarvisia?