Mulla oli eilen tällänen
Missä kahvallinen litran tuoppi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli eilen tällänen
Missä kahvallinen litran tuoppi?
Ei vittu, väitäksää että mä joudun tänä talvena vielä kahteen kertaan murtautuun takapenkin kautta takapaksin vararengaskoteloon, missä kaapelit oli jemmassa. Niin tosiaan, se takarontin luukku oli asiaankuuluvasti jäätyny kii. HPK:n entinen hyökkääjälekenda Jyrki Louhikin kävi siinä ihmettelemässä, mut en kelpuuttanu apua kun olin jo kaverin kerenny hälyyttään paikalle.
No olishan se kiva :lol2:
Muista tulla sitte tänne avautumaa, ku seuraavan kerran näin tapahtuu :D
kauppaanki tarttis mennä, mutkun ei osaa päättää mitä mä söisin... Täytetyt kesäkurpitsat, tai uunilohta+ kasviksia hmmm. Ja jälkkärikin hakusessa.
Miehet ei käytä pipoo
Amatööri. Korvaa "tai" ja-sanalla, problem solved. Jälkkäriäkin samantien useampaa sorttia.kauppaanki tarttis mennä, mutkun ei osaa päättää mitä mä söisin... täytetyt kesäkurpitsat, tai uunilohta+ kasviksia hmmm. ja jälkkärikin hakusessa.
Miehet ei käytä pipoo
Minust on ihana ku on pakkasta. Kertaakaan ei oo vielä varpaat jäätyny tai kylmä vaivannut. Toki täällä on ollu keskimäärin 14-17 astetta miinuksella, että eihän silloin nyt oikeastaan pidäkään vielä olla ongelmia pysyä lämpimänä. Ja on posketkin niin ilosen punaset kun sisälle pääsee![]()
Mulla oli edellisessä autossa kaks avainta joista toisessa vaan oli keskuslukituksen kaukosäädin. No se oli yks aamu hukassa ja piti ottaa se vara-avain käyttöön. Ovet oli lukossa enkä pystynyt napsauttamaan niitä auki. Johtamiskoulutuksen saaneena ihmisenä en hämmästynyt tästä vaan avasin takakontin ja ryömin sieltä hattuhyllyn kautta kuskin penkille. Siihen päästyäni tajusin että olisin voinut avata yhtä hyvin kuljettajan oven sillä avaimella siinä missä takakontinkin. Mikä logiikka!!?