Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako siitä paljon sitä rahaa?
Ephee ei oo tänä vuonna täällä näkyny... Pitäskö tässä huolestua.
Eiköhän tämä ollut minun osaltani ainakin toistaiseksi tässä. MÖYKKYNEN kiittää ja kumartaa. Voitte kuvitella minun ajavan kohti auringonlaskua HUIPPUKALLIILLA BMW X6 SUV:lläni miettien Kallen perseraiskauksen dilemmaa Mailiksen Wrecking Ballia kuunnellen.
.Aina on päivä pilalla jos joutuu olemaan suorassa kontaktissa asiakkaaseen. Onneks ei ole viikkoihin tarvinnut.
Eiköhän Möykkis vielä palaa, se on vaan niin rrrrrrrrrrakastunu.
Viikonloppuja.
Millonkas sä saat talliin sun superdukenukemin? Kyllä sitä jo pikkuhiljaa pitäis päästä vähän päälle istumaan ja pärisemään. Sisäänajovaihe on varmaan vaikea. Joutuu pitämään kynttilää vakan alla.
- - - Updated - - -
Nyt on valintojen maailma avoinna kun on niin paljon aikaa seuraavaan palaveriin, ettei tiedä missä sitä oikein söisi.
Löydän itseni varmaan Raxista kun en tajua paremmista ravintoloista mitään.
Ehdottaisin subwayta. Teriyakikana patonki kiitos. Juu paahda vaan. Laita kaikki. Ei. Kiitos. Hunajasipuli ja valkosipuli. No vaikka pippuri. Laita ny sitäki. Täällä. Kahvi ja vissy. Pankille. Kiitos.
- - - Updated - - -
Mitäs sä teet illalla?
- - - Updated - - -
Ai ukkos kanssa?
- - - Updated - - -
Ok.. kunhan kysyin.
Millonkas sä saat talliin sun superdukenukemin? Kyllä sitä jo pikkuhiljaa pitäis päästä vähän päälle istumaan ja pärisemään. Sisäänajovaihe on varmaan vaikea. Joutuu pitämään kynttilää vakan alla.

No hyvä.
Mulla alkaa viikonloppu alle kahen tunnin päästä![]()
Naapurin iäkäs rouva alkanut pudottelemaan lääkkeitä minun postiluukusta. What?
Naapurin iäkäs rouva alkanut pudottelemaan lääkkeitä minun postiluukusta. What?