Kyykkysyvyyksistä puhuminen on aina hyvä tapa herättää keskustelua.
Sillä saa aina kaikkein rakentavimmat keskustelut aikaiseksi. :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyykkysyvyyksistä puhuminen on aina hyvä tapa herättää keskustelua.
Lopettakaa nää "90 astetta" jutut. Ne on täysin ääliömäistä paskaa eikä liity kyykkäämiseen mitenkään.
Toinen puhuu reiden yläpinnan ja maanpinnan muodostamasta kulmasta
0 astetta?
Sori, mä ihan oikeesti yritän lopettaa! ;)

Itsellä sellainen tilanne, että polvi kipuilee kyykätessä. Oikeastaan se kipuilee kun jalassa on kulmaa tietty määrä, ja painon lisääminen myös lisää kipua. Toiveissa on, että se paranee ajan kanssa. Kyykkyä ei pysty tekemään, mutta mitä apuliikkeitä sille kannattaisi tehdä, jotta kuntoutusaika ei menisi täysin harakoille? Oman tulkinnan mukaan tuo kipu on vahvasti etureiteen liittyvä, eli sitä ei pysty rasittamaan.
Yks vaihtoehto on myös sormilukolla vetäminen. Pitemmissä sarjoissa tuntuu kyllä (ainakin näin tottumattomalle) aika helvetin pahalta, mutta jos pientä kipua kestää niin varmasti pitää ote.
katso liitettä 110438
Mul on nyt pieni ongelma. Oon alkanut vihdoin tekemään mavea, mutta forkuissa ei ole tarpeeksi voimaa, että tanko pysyisi näpeissä. Oon tehnyt 5x5:llä ja suhteellisen paljon tehoa katoaa siihen, että ote alkaa lipsumaan. Pitäisikö mun vaan jatkaa samaa linjaa ja toivoa, että grippi paranee, vai hankkia ne paljon parjatut vetoremmit?
Mulla on niin nakkisormet, että perus myötäote pitää paremmin kuin sormilukko. :(
Kai olet kokeillut magnesiumin kanssa, jos peukku ja muut sormet nimittäin luistavat hikisinä keskenään niin sormilukko ei pidä paljoa mitään? Harvalla on niin nakkisormet ettei sormilukkoa saisi aikaan, vaikka se opettelun takana onkin. Kannattaa myös valita mahdollisimman ohut tanko, jos salilla on valinnanvaraa.
Ainakin oman salin tangoilla, tiedä sitten, jos jossakin olisi ohuempia tankoja niin meikäläisenki nakit taittuisi paremmin ympärille.Melkeen kyllä väittäisin että teet jotain väärin, meinaan sormilukolla pitäis olla ihan helvetisti pitoa, käytännössä niin paljon kun pystyt/kestät nostaa. Eihän siinä sormien pitäis päästä luistamaan mitenkään kunhan ei irrota otetta.