Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai kompromissina esitit että jos ei kolmistaan käy niin sitten elsun kanssa edes kaksistaan?Yritän tässä muijalle suostutella, että otetaan elsu kolmanneksi kimppaan. Ei onnistu :(
Rommeli, miten ois lepopäiville vaikka pitsinnypläys tai sukkien kutominen?

No niin, nyt sä puhut taas kuin hieno nainen, sellaisena sua kuitenkin aina pitänyt esim. viime risteilyn perusteella.
Vaan löytyy silti räväkkäkkin kaira joka ei pitsiä nyplää![]()
Ei nyt ranteet auki, mutta mä en oikein osaa olla paikallaan. Kun ei oo just nyt töitäkään, niin energiaa on liikaa. Ja salin vaihto, treeniohjelman vaihto, dieettaus ym lisää motivaatiota noin 200% päivässä. Se on vaan mukavaa, kun pääsee salille ja saa verta lihaksiin. Kutominen ei oo oikein mun juttu. Pitää ostaa kirjoja, vaikka Simon Singhin Big Bang. Ja uusin Dan Brown. Hitler-kirja pitää kans viimeistellä. Kauhee into olis myös opiskella nyt.En ymmärrä miten se lepopäivän pitäminen on porukalle niin ylitsepääsemättömän vaikea asia? Vai onko se vain minun peruslaiska luonteeni, joka ei juuri nyt jaksa edes välittää vaikka edellisestä treenistä on jo yli viikko? Tai ehkä se on tää kun vaan harrastaa eikä jaksa enää vöyhöttää. Saapi toiset vöyhöttää minun puolestani, mutta aina huvittaa kun porukka on ihan ranteet auki heti kun on lepopäivästä kyse.
Rommeli, miten ois lepopäiville vaikka pitsinnypläys tai sukkien kutominen?
Niin minähän en siis kudo taikka nyplää. En osaa eikä hermo riitä opettelemaan :D Hienoa naista minusta ei saa tekemälläkään, mutta joskus sentään osaan käyttäytyä.