Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritän tässä muijalle suostutella, että otetaan elsu kolmanneksi kimppaan. Ei onnistu :(
Kai kompromissina esitit että jos ei kolmistaan käy niin sitten elsun kanssa edes kaksistaan?

Toisille ei kans mikään kelpaa...

Empiirisen tutkimuksen tuloksina on pari asiaa, mitä tänä iltana huomasin:

1) Aika hyvä ehkäisykeino on sanoa puumaikäiselle naiselle, että on yöpymässä vanhempien luona. Ainakaan minun taidot eivät riitä pelastamaan keskustelua enää siitä.

2) Äidit ajattelevat asiat erittäin pitkälle. Minulle oli sytytetty ainoastaan ne valot, joita tarvitsen oikean ulko-oven löytämiseen ja ruuan saamiseen. Lähdin kuitenkin noin 10 tuntia sitten kotoa.

Allekirjoittanut on kuitenkin aikuinen mies, joka näkee vanhempiaan kerran 3 kuukaudessa.

vittuku on menny jouluna uni rytmi sekasin, eilen menin nukkumaan aamulla klo 7 ja varmaan sama tännään..

Jos sitä kävis perinteisesti näin Tapaninpäivänä vähän ampumassa. Englanniksi Boxing Day, mulle yleensä Shooting Day. Tie radalle on varmaan ihan hirveässä kunnossa...

1510678_584337394954435_522899639_n.webp

voi miten söötti..

Tänään en treenaa. Pakko pitää lepopäiviä, muuten alkaa dieetin lopussa työmäärä olemaan jo naurettava eikä palautuminenkaan ole samalla tasolla kuin plussilla. Pitäis keksiä lepopäiville joku toinen harrastus, vaikka tractor pulling.

En ymmärrä miten se lepopäivän pitäminen on porukalle niin ylitsepääsemättömän vaikea asia? Vai onko se vain minun peruslaiska luonteeni, joka ei juuri nyt jaksa edes välittää vaikka edellisestä treenistä on jo yli viikko? Tai ehkä se on tää kun vaan harrastaa eikä jaksa enää vöyhöttää. Saapi toiset vöyhöttää minun puolestani, mutta aina huvittaa kun porukka on ihan ranteet auki heti kun on lepopäivästä kyse.

Rommeli, miten ois lepopäiville vaikka pitsinnypläys tai sukkien kutominen?

No niin, nyt sä puhut taas kuin hieno nainen, sellaisena sua kuitenkin aina pitänyt esim. viime risteilyn perusteella.
Vaan löytyy silti räväkkäkkin kaira joka ei pitsiä nyplää:puntti:

No niin, nyt sä puhut taas kuin hieno nainen, sellaisena sua kuitenkin aina pitänyt esim. viime risteilyn perusteella.
Vaan löytyy silti räväkkäkkin kaira joka ei pitsiä nyplää:puntti:

Niin minähän en siis kudo taikka nyplää. En osaa eikä hermo riitä opettelemaan :D Hienoa naista minusta ei saa tekemälläkään, mutta joskus sentään osaan käyttäytyä.

En ymmärrä miten se lepopäivän pitäminen on porukalle niin ylitsepääsemättömän vaikea asia? Vai onko se vain minun peruslaiska luonteeni, joka ei juuri nyt jaksa edes välittää vaikka edellisestä treenistä on jo yli viikko? Tai ehkä se on tää kun vaan harrastaa eikä jaksa enää vöyhöttää. Saapi toiset vöyhöttää minun puolestani, mutta aina huvittaa kun porukka on ihan ranteet auki heti kun on lepopäivästä kyse.

Ei nyt ranteet auki, mutta mä en oikein osaa olla paikallaan. Kun ei oo just nyt töitäkään, niin energiaa on liikaa. Ja salin vaihto, treeniohjelman vaihto, dieettaus ym lisää motivaatiota noin 200% päivässä. Se on vaan mukavaa, kun pääsee salille ja saa verta lihaksiin. Kutominen ei oo oikein mun juttu. Pitää ostaa kirjoja, vaikka Simon Singhin Big Bang. Ja uusin Dan Brown. Hitler-kirja pitää kans viimeistellä. Kauhee into olis myös opiskella nyt.

Niin minähän en siis kudo taikka nyplää. En osaa eikä hermo riitä opettelemaan :D Hienoa naista minusta ei saa tekemälläkään, mutta joskus sentään osaan käyttäytyä.

Niin esim. puolisona olisit kyllä aika paha akka kun voisi tulla kuulaa etkä varmaan ampuisi ohi:D

Mutta nyt toiseen mummolaan, tulee vähän raskas reissu kun mummo on sen verran sekaisin, HUH!

Kyllä siinä miesehdokkaat juoksee mutkitellen karkuun kun nainen kertoo harrastavansa ampumista..

Back
Ylös Bottom