Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höh, ja ei mennyt kuin vartti, niin tämäkin keskustelu on käännetty perseisiin.

Oon tänään useesti miettinyt, että Kari Peitsamo on kyllä semmonen artisti kenestä en tykkää yhtään. Ja se on kyllä levyttänyt ihan liian monta levyä. Enkä tiedä miksi tuokin on pyörinyt mielessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä, mutta aidon homolordin arvonimen saadaksesi sinun on tehtävä vielä paljon työtä.

Hups, olen tainnut kutsua sitä jo homolordiksi jonkun kerran..

Viis oppilasta parahti itkemään hyvästellessä. Yks rutisti munuaiset nurin. Vähän kävi joku roskanpätkä itelläkin silmässä...

Aika huolestuttavaa tämä nykyajan oppilasmateriaalin henkinen rapautuminen. Halataan opettajia jne. :wtf:

Toisaalta, eipä mulla koskaan tainnut hyvännäköistä opettajaa ollakaan, joten mistäs minä tietäisin...

:D

Kyllä takarivissä meillä punotti korvat lukioaikaan, kun biologiaa opettava hyvännäköinen milffi kertoi tunnilla geishakuulista.

Meilläpä oli yläasteella yhden vuoden ajan kieltenopettajana jymylolloinen blondi, jonka paidoissa oli usein hyvin anteliaita kaula-aukkoja. Ja se tuli aina neuvomaan tehtävien teossa ja kumartui pulpetin yläpuolelle... :kuola:

Meilläpä oli yläasteella yhden vuoden ajan kieltenopettajana jymylolloinen blondi, jonka paidoissa oli usein hyvin anteliaita kaula-aukkoja. Ja se tuli aina neuvomaan tehtävien teossa ja kumartui pulpetin yläpuolelle... :kuola:

Lukiossa oli samantyylinen matikan opettaja, juuri valmistunut joten ei edes niin hirveästi vanhempi. Näkyi pariin kertaan baarissakin kolmantena vuotena. Sitten joku sika sai sen raskaaksi ja vei meiltä sisällön matikan tunneilta :(

Ruotsin opettaja lukiossa. Ainoa syy käydä käydä niillä tunneille. Semmoinen kolmekymppinen blondi stereotypisen Ruotsalaisen näköinen :kuola:
Harvemmin oli kyllä mitää tosi hyviä opettajia omalle opintaipaleelle osunut.

Meillä oli kerran todella kuuma blondi (ehkä reilu parikymppinen) FyKe:n sijaisena parin kuukauden ajan yläasteella. Eräs kouluavustajana toimiva sivari yritti useammin kuin kerran iskeä tätä sijaista kesken oppitunnin :D

Mitä helkkaria, mun patterit on ihan kylmät?!

Mulla oli yläasteella opettaja, ehkä sellanen n. 40-45-vee nainen, jolla oli tapana kumartua poikien pulpetille hyvin antavassa kaula-aukossa ja jos ei tämä ollut mahdollista, hän tyrkytti persettään poikain suuntaan. Toisinaan näkyi aika kiusaantuneita ilmeitä nuorilla herroilla, sillä opettajatar oli yhden meidän rinnakkaisluokkalaisen pojan äiti.

Back
Ylös Bottom