Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Facebookkiin tulee näitä tuttujen personaltrainerluokkakuvia, niin ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Pistäis nyt jotain kuntostantardeja noihin.

Samaan kategoriaan kuuluu mun mielestä se, että jos jatkuvasti päivittelee "salille->", "kävinpä mummojumpassa" jne. En ymmärrä mitä tolla mainostamisella haetaan varsinkin kun usein samoilla ihmisillä joka perjantai jotai kännipäivityksiä.

Samaan kategoriaan kuuluu mun mielestä se, että jos jatkuvasti päivittelee "salille->", "kävinpä mummojumpassa" jne. En ymmärrä mitä tolla mainostamisella haetaan varsinkin kun usein samoilla ihmisillä joka perjantai jotai kännipäivityksiä.

Eiköhän kaikilla Facebook-päivityksilla haeta jonkinlaista huomiota. Itse yritän kyllä välttää turhia status-päivityksiä kun niin paljon ärsyttää lukea muiden kommentteja todella monista aiheista.

Itsehän hiihdän monesti löysissä collegehousuissa pitkin kyliä, eikä kiinnosta näyttääkö urpolta.

Sama homma. Eikä edes näytä urpolta. Näyttää ihan tavalliselta olemiselta.

- - - Updated - - -

Että kertokaa te joilla housut kestää mistä ostan tuolle sankarille housut jotka kestää kyykätä ym.

Minkälaiset housut nuo on mitkä repeää?

Itse käytin aiemmin salihousuina intin auk-kurssituulipuvun housuja, mutta ne ratkes perseestä about kuukausi sitten ja sen jälkeen olenkin käyttänyt löysiä collareita salilla. On muuten ihan törkeän paljon paremmat housut salille, suosittelen lämpimästi kaikille.

Itse käytin aiemmin salihousuina intin auk-kurssituulipuvun housuja, mutta ne ratkes perseestä about kuukausi sitten ja sen jälkeen olenkin käyttänyt löysiä collareita salilla. On muuten ihan törkeän paljon paremmat housut salille, suosittelen lämpimästi kaikille.

Komppaan. Samat R-collectionit olleet jalassa jo 6 vuotta. Väri on vaihtunut mustasta harmaaksi ja reikiäkin on jo useampi, mutta mitä sitten :D

Sama homma. Eikä edes näytä urpolta. Näyttää ihan tavalliselta olemiselta.

- - - Updated - - -

Jotkut abaut 5v vanhat adidaksen polven yli menevät shortsit ,jotka revenny 3 kertaa ja toiset jotku samanmalliset halpisshortsit jotka revenny kerran.
Ja EIVÄT ole kireät, en pidä yleensäkään mistään kireistä/ihonmyötäsistä vaatteista ikinä. Läskille sopii löysemmät paremmi:D

Collegehousujahan pidetään aina jalassa, paitsi silloin, kun muija pakottaa edustamaan.

Meillä tuo on toisinpäin isäntä sanoo mulle ylensä kun ollaan johkin menos meinaax tulla noilla???:wtf: ootko ifan oikeesti tulos noil???

- - - Updated - - -

Minkälaiset housut nuo on mitkä repeää?[/QUOTE]

En oo vielä löytönyt sille sellasia housuja jotka ei olis revennyt 2kk sisällä ostosta
Ainoot on noi mun odotusajan adidas-golleget ne kestää. uudet ei ???

Force kysyit: Minkälaiset housut nuo on mitkä repeää?

En oo vielä löytänyt sille sellasia housuja jotka ei olis revennyt 2kk sisällä ostosta
Ainoot on noi mun odotusajan adidas-golleget ne kestää. uudet ei ???

Ja tuo toinenkin osa textistäni on taas kirjotettu ... niin kuin olettaa sopii kun oon kirjoittanut :face:

Tuo on niiiin tuttua. Meillä isäntä "ratkoo"housunsa lähes joka kyykkytreenissä, nyt kyllä 4treeniä housut perseeltä ehjät kun annon sille sellaset vanhat omat housuni ei oo niit rikkonut muutakun toiselta polvelta.

Mutta noita edeltävät treenit 3peräkkäistä kyykkypäivää isäntä on ratkonut ihan kunnolla koko ala sauma pois oon ite nauranut niin etten oo pystynyt enää ite tekeen kunnol kyykkyy. viimisellä noista kerroista oli kaks naapurin miestä myös paikalla isäntä vaan jatkaa treeniä niin kuin ei olis mitään tapahtunut. toinen noista naapureisa pysy ihan pokkana mutta me tuon toisen kanssa tirskuttiin aina välillä kun pokka ei tuossa pidä, jos oliskin ees vaan vähän revenneet....:hyper:

Että kertokaa te joilla housut kestää mistä ostan tuolle sankarille housut jotka kestää kyykätä ym.

Suosittelen ostamaan Gasp:in mesh-kankaasta tehtyjä housuja. Ovat mitoitukseltaan väljät ja muutenkin joustavaa ainetta. Ukkos voi mennä vaikka spagaattiin, niin ei ratkea.

Suosittelen ostamaan Gasp:in mesh-kankaasta tehtyjä housuja. .

Kyllä! Kokemuksen mukaan perus-urheiluhousut ja colleget kestävät jotain parin kyykkytreenin ja parin kuukauden väliltä ja kesällä huomasin, että yhdet joskus heräteostoksena ostamani Gaspin sortsit ovat käytössä jo kolmatta vuotta ehjinä. Tämän tajuttuani tilasin heti pari mesh-sortsit lisää ja nyt puolessa vuodessa nekään eivät ole menneet miksikään. Jos nämä joskus hajoavat, niin ostan samaa sarjaa. Hyvä mitoitus, mukavat päällä ja kestävät pidempään kuin nippu halpiksia samaan hintaan.

Kyllä! Kokemuksen mukaan perus-urheiluhousut ja colleget kestävät jotain parin kyykkytreenin ja parin kuukauden väliltä ja kesällä huomasin, että yhdet joskus heräteostoksena ostamani Gaspin sortsit ovat käytössä jo kolmatta vuotta ehjinä. Tämän tajuttuani tilasin heti pari mesh-sortsit lisää ja nyt puolessa vuodessa nekään eivät ole menneet miksikään. Jos nämä joskus hajoavat, niin ostan samaa sarjaa. Hyvä mitoitus, mukavat päällä ja kestävät pidempään kuin nippu halpiksia samaan hintaan.

Mulla on sortsien käyttökielto, niin ei ole niistä niin kokemusta. Pitkälahkeisia Gaspin mesh-housuja olen ostanut useita. Maksaa jonkin verran, mutta kestää tosiaan toista vuotta ja käytössä kuitenkin 4-5 treenissä/viikko + konepesut.

Mulla on sortsien käyttökielto, niin ei ole niistä niin kokemusta.

Miksi, luikerteleeko käärme niin lyhyistä lahkeista muiden treenaajien ihailtavaksi? Anyway, materiaali on sama ja rakenne varmaan muutenkin, joten sortsit vs. pitkät housut on sitten makuasia. Mukavaa ja kestävää laatua joka tapauksessa.

Mesh-kankaisten etuna on myös ettei vakovissy näy ikävällä tavalla, toisin kuin collegeista.

Mulla on sortsien käyttökielto, niin ei ole niistä niin kokemusta. Pitkälahkeisia Gaspin mesh-housuja olen ostanut useita. Maksaa jonkin verran, mutta kestää tosiaan toista vuotta ja käytössä kuitenkin 4-5 treenissä/viikko + konepesut.

toista vuotta..mulla on gaspin ja better bodiesin mesh verkkareita joita pidän kotonakin vapaa-ajalla,3-4 vuotta vanhoja ja hyvältä näyttää edelleen.maksaakin sitten 60-70€/kpl kun kollegeja saa vissiin samaan hintaan viidet,tosin ne viidet kestää yhteensä vuoden kunnes pussipolvet ja perseet on pysyvästi tosiasia

Edelleen kysyn että onko jotenkin kirjoittamaton laki että onnellisuutta ei sallita minulle enää. Tässä olen jo kohta 8 viikkoa elänyt stressissä isän sairauden takia. Siihen päälle viellä työn vaihto kuviot ja nyt viellä sitten alkoi koiraa aristamaan toista tassua. Eilen oli ehkä tähän mainittuun 8viikkoon hieman parempi päivä kun muutama asia meni ok mutta tänään kun kävin katsomassa isää niin pitää alkaa hyväksymään tosiasia että hän ei varmaan enää koskaan tule henkisesti olemaan kunnolla läsnä tai edes pääsisi kotiin. Sitten kun tulin sieltä syntyjä syviä miettien kotia niin toinen koira oli ovella iloisena mutta ei varaa kuitenkaan kunnolla tassulleen. Vikaa ei tunnu kuitenkaan merkkaavan joten annoin särkylääkettä ja seuraan huomiseen mutta stressi tässä on aika hyvin päällä ja VITUTUS!
Voin vaan kuvitella mitä tulee eniten vihaamani juhlapyhä eli joulu olemaan. Mietin ja suren isääni sairaalassa ja varmaan sytytän kynttilän koiralle.... voi vittu että vituttaa jo etukäteen kaikki. Ja huomenna viellä töihin kuuntelemaan että miten pienestä asiakkailla on asiat kiinni. Voi vittu ja vittu viellä kerran

Eilen oli semmonen mummeli treenailemassa selkää. Ylätaljaa tehdessä se valitteli yhdelle naiselle siinä sitä kun nämä laitteet on tehty isommille ihmisille kun hän ei istualtaan ylety ottamaan sitä tankoa sieltä ylhäältä :) Tällä samaisella mummelilla oli myös hieno tyyli tehdä alataljaa. Voi olla etten vaan itse ole ennen nähnyt tätä tyyliä ja on joku pakkislaisten hifistelytyyli, mutta jokatapauksessa se veteli alataljaa polvet siinä missä jalkapohjat pidetään. Voi olla notkeuskysymys, mutta hassun näköistä oli :D

Back
Ylös Bottom