Omasta salkusta sen verta, että myin puolet Saga Fursista pois, koska sen paino oli kurssinousun myötä noussut salkussani 20 % -> 40 %. Rahoilla lisäsin Revenio Groupia, Elektrobittia ja Biohittia. Nyt on salkkuni painotukset jaettu silleensä, että jokaiselle viidestä lapustani on painona n. 20 %. Salkun tuotto tältä vuodelta on melkoisen komia, mutta menneisyys ei ole tae tulevasta ja katsotaan mitä loppuvuosi ja vuosi 2014 tuovat tullessaan. Mulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin toimia näkemykseni mukaan.
Huuiiih ... ja ehtoota.

Olen aina arvostanut ihmisen omia näkemyksiä, en niinkään joo-joo-miehiä.
Joku kirjoitti jossain että Sagan kanssa ei onnistu salkun tasapainotus mitenkään vaikka myy pää hiessä pois, ain on 50 % salkussa : )
Minulla on näkemys että kuuden euron EPS;iä tullaan takomaan ainakin lähivuosina ilman Q5;stakin ?
Sitten kun ajatellaan Suomen tuleva kurjistuminen lähitulevaisuudessa, tämäkin omasta mielestäni puoltaa Sagan pitämistä salkussa.
Nimittäin, vanhan sanonnan mukaan "humpuuki se on joka kannattaa". Nooh, vähän rohkeasti sanottu että turkikset ovat humpuukia, mutta turkiksia ei nyt ihan tarpeeseen aina osteta. Paitsi ehkä pim...ntarpeeseen. Mutta silloin ei hintaa kysellä :haart: