Moi!
Ihan uteliaisuuttani haluaisin muiltakin voimailua harrastavilta naisilta (pieniltä ;)) kysellä vähän treeniohjelmia, enkkoja ja kisakokemuksia jos löytyy!
Ite oon 50kg ja tappi, mutta voimaa tuntuu olevan ja kilpailuista haaveilen, jos siellä joskus sattuisi vaikka pärjäämään:dance:
tässä mun tän hetkisiä ykkösenkkoja
pena 70kg
mave 120kg
kyykky 75kg
- - - Updated - - -
niin joo ja klassisella tyylillä mennään
Ihan uteliaisuuttani haluaisin muiltakin voimailua harrastavilta naisilta (pieniltä ;)) kysellä vähän treeniohjelmia, enkkoja ja kisakokemuksia jos löytyy!
Ite oon 50kg ja tappi, mutta voimaa tuntuu olevan ja kilpailuista haaveilen, jos siellä joskus sattuisi vaikka pärjäämään:dance:
tässä mun tän hetkisiä ykkösenkkoja
pena 70kg
mave 120kg
kyykky 75kg
- - - Updated - - -
niin joo ja klassisella tyylillä mennään

Itsehän olen 170cm ja päälle 70kg, joten meistä ei varmaan voi puhua edes samassa lauseessa :D Voimanostotreeniä oon harjoittanut vasta huhtikuusta alkaen, mutta takana on jo kolmet kisat ja ihan hyvin olen pärjännyt vaikka tulokset ei nyt mitään kummoisia ole (kyykky 90kg, veto 115kg ja penkki 52.5kg).
tai no joskus aikaa ennen lapsia, siis tyyliin 8 vuotta sitten, harrastelin kyllä perus kuntosalia, mutta tää on ihan uusi aluevaltaus!! Ja vienyt kyllä ihan mennessään!!!