Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Mun yksi supervoimista on aina ollut, että krapulaa ei vaan tule. Noh, pikku hiljaa alkaa tämäkin kyky rapistumaan, sillä tänään oli ryyppyillan jälkeen heikko olo ja lievä päänsärky. Toisaalta tuli vedettyä suhteellisen kovat kännit, mutta lähtee kyllä fiilikset tähänkin hommaan, jos joutuu tulevaisuudessa kieriskelemään seuraavat kaksi päivää paskassa olossa.

Ensimmäisiä merkkejä vanhuudesta. :(

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kyllä ehdottomasti, mäkin oon menos, enkä oo ees harrastanu seksii tai fäpänny noin viikkoo, ni ties millasen kissan sielt kaljakiikareis löytää :D ps. En käytä normaalisti ikinä naisista termiä kissa, mut tuntu et tähä se sopis. :D
Oikein! Minäkää en oo tänään fäpännyt!

Piti viettää bodylaiffia ens kevääseen asti ja kasvattaa lihakset. Se tais nyt jäädä!

Oikein! Minäkää en oo tänään fäpännyt!

Piti viettää bodylaiffia ens kevääseen asti ja kasvattaa lihakset. Se tais nyt jäädä!
Juu se on se fäppäämine ja kaljottelu nii ristiriidas bodylaiffi kaa et sekasinha sii pää menee ku yrittää saada kaikenlaisii gainssei mut silti panetus ajaa ryyppää. XD

Tänään toista päivää :kippis1: Meinasin mennä Night Visionsiin katsomaan Arskan ja Stallonen Escape Planin muttei jaksanutkaan.

Retorinen kysymys ylempänä mainittuun "supervoimaan" viitaten: jos maksa on kovan harjoittelun ansiosta niin tehokas, ettei juomalla pääse kuin pöhnään ja krapulaa ei tule, niin onko silloin supersankarin sijaan.. superluuseri? Ja mikä olisi supersankari(/luuseri)nimi? Maksamies? Alkoholimies? Viinamäen mies? :D Näen jo silmissäni Viinamäen miehen laahustamassa baaritiskille, ryppyinen viitta hulmuten. Rinnassa VM. :D

Mie oon tännää vionamäen mies. 2013-10-31 19.54.58.webp
Alkaa olla jo pöhnä päällä!

Retorinen kysymys ylempänä mainittuun "supervoimaan" viitaten: jos maksa on kovan harjoittelun ansiosta niin tehokas, ettei juomalla pääse kuin pöhnään ja krapulaa ei tule, niin onko silloin supersankarin sijaan.. superluuseri? :D

Otin tossa pari tölkki GT:tä että saan kirjoittaa triidiin. Lapsi on saatu nukkumaan, ja vedin noi geeteet sillee jopa iteltänikin salaa että eukko ei huomannu. Tai sit se huomas mutta teeskentelee että ei, koska kulissit ennen kaikkee. Vittu että motivoitunu voi olla nopee!! Setämies hei - keskushermosto on geneettinen ja alkoholi vaikuttaa keskushermostoon, eli yksilölliseen geenipooliin. Jokainen ihminen reagoi eri tavalla keskushermostoon vaikuttaviin päihteisiin, kuten mm. alkoholiin. Sun ei tarvitse sitä uskoa, mutta tutkitusti noin 15% väestöstä oikeasti elää siinä siunatussa tilassa että he eivät kärsi krapulasta siinä muodossa kuin sinä ja minä sen tunnemme. He ovat "krapulassa" koska ovat valvoneet koko yön. Kun aineenvaihdunta hidastuu ikääntymisen myötä he sitten saavat "krapulan", mutta sekään ei ole oikeita viekkareita, vaan enemmänkin siitä johtuvaa mähmäisyyttä että eivät ole muistaneet juoda riittävästi vettä illan aikana. Haluaisin ampua noita kaikkia haulikolla naamaan, kun on niin saatanan epäreilua että toinen on rairai-illan jälkeen "vähän väsynyt ja ehkä pikkusen masis" kun itse pelkää kuolevansa, saa rytmäreitä, hikoo- palelee- vapisee jne...

Pitäiskö iteki laittaa omasta kaljamahasta huomenna känninen kuva tänne...

Mielummin rekkiksestä ko se on komeempi sit ku on sammunu johki lattialle eikä housut meinaa mahtua päälle koska ikuinen olutpöhö. Örgh

Mielummin rekkiksestä ko se on komeempi sit ku on sammunu johki lattialle eikä housut meinaa mahtua päälle koska ikuinen olutpöhö. Örgh

Tai jos asettais jonku kameran kattoo kuvaamaa 30sec välein ni sais hyvää kuvaa sit ku makaa munasillaa äks-asennossa.
Livestreamina vielä johonki pakkikselle sellanen aiheuttamaa myötähäpeää kaikille fitnesskissoille. hih

Vähä meinaa heikottaa. Rahaa meni ihan kiitettävästi, olin kuulemma kolmen promillen humalassa lupautunut lähteä maanantaina Prahaan :D

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kuulemma huomenna on kaikilla bodareilla vapaapäivä treenaamisesta Halloweenin kunniaksi, joten heitän itsekin viihteelle pitkästä aikaa. Hirvilimua kera Red Bullin sekä pari siideriä kävelymatkalle baariin.

Kilo oscar foxtrott foxtrott eli kalle oskari faarao faarao

Kilo oscar foxtrott foxtrott eli kalle oskari faarao faarao

Mitä vittua olen taas kirjoittanna?! Kalle otto...

Olin pari viikkoa tuossa lomalla, niin saldona oli 3x Pirkka-lager 24 ja 1xKarhu 8-pack, 3l Frontera ja melkein 3l Kangaroo Ridge punaviini. Yhtenä iltana vedettiin kaverin kanssa täydet satsit, siis ihan täydet pleksit, jopa käsittämättömät, ja silloin imastiin lisäksi vielä 0,7 litraa konjakkia. No hyvää teki. Meni ihan reippaasti metätyksen ja pikkutissuttelun kanssa päiviä ettei vituttanut, ei edes harmittanut. En mie ryyppäämällä juonut, iltaisin aina pikku tietokonekännit kun muut nukkui ja metässä aina päivän aikana janojuomaksi keppanaa jotain 1-7 tölkkiä, silleen rajotinta vastaan, että pystyi kevyesti ajelemaan. Mainitaan vielä, että lasten kanssa en ole koskaan, KOSKAAN, humalassa, enkä näyttäydy niille kännissä.

Kun olissiin. Ois tuolla tilannekeskuksessa kolme vuotta sitten korkattu Soerlie XO-lekkeri, joka maistui aikanaan ihan paskalta. Miltähän se maistuisi nyt, kun on kolmisen vuotta lasittunna?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom