Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Tänään narahtaa korkki ku muija on reissussa viel pari päivää. Otan kaikki takaisin mitä oon menettäny viimesen kuuden vuoden aikana. Ohjelmassa on ainakin pokeria, valioliigafutista ja vitusti juomista sekä vieraiden naisten kähmintää. Fiilis on sama kuin pikku poikana jouluaamuna, heräsin jo kuudelta into piukeena mut ei viel viittiny narauttaa ettei nukkumatti korjaa jo alkuillasta.

Tuttu tunne...

Tänään on taas hyvä päivä.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Voi kyllä! Hieman jäykkää ja koht yötä. Ei oo hetkeen tullu taas missään yössä pyörähdettyä.

Huomenna taas olot varmaan sen mukaiset...

Jaa. Ei tässä tullukkaan sitten mihinkään lähdetyä vaikka hyvät pohjat oli jo alla ja kaulupaidait päällä.

Voi koittaa vaikka kalsreita sitten, kun ei muutakaan saa aikaseks.

Ka kun ei ramppaa menojen perässä, ei tule pettymyksiä. Pihassaan kun tahollaan tinovaa, niin hyvin mennee! Mie jos pyörähän tuolla huoltoasemalla 10 km päässä, niin tiiän varsin, mitenkä rouheeta se meno on. Ja aika harvoin pyörähän, ei paljon kyydit kule.

Voisiko jo kertoa minulle miten pääsee delirium tilaan? Sen tiedän et ryyppyputken jälkeen, mut miten pitkän? Ja pitääkö ryypätä aamusta iltaan vai riittaako vaikka et iltaisin kovat kännit?

Jos vetää vain illalla... se ei tee sitä. Jos haluaa kunnon jumit, niin heti kun herää, eka nestettä kehoon ja sapuskaa ja sit alkoholia... Tosin itestä ei tule ikinä alkoholistia, vaikka yrittäisin. Seuraavana päivä nukahdan heti jo 10oluen jälkeen, leiki siinä nyt alkoholistia kun ei pysy edes hereillä :)

Voisiko jo kertoa minulle miten pääsee delirium tilaan? Sen tiedän et ryyppyputken jälkeen, mut miten pitkän? Ja pitääkö ryypätä aamusta iltaan vai riittaako vaikka et iltaisin kovat kännit?

Juoppohulluus :: Terveyskirjasto

Ylläolevasta linkistä sinulle hyvää lisätietoa tuosta, hilpeästä olotilasta.
Ei siinä tietenkään sanota, että kuinka kauan pitää dokata, sillä se riippuu tietenkin "tekijämiehestä" itsestään.

Joo, mielestäni oli ihan normaali baari-ilta, mut takki jäi baariin ja nukuin 19 tuntia putkeen... Onkohan joku heittäny jotain kikka kolmosta mun juomaan.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tänään narahtaa korkki ku muija on reissussa viel pari päivää. Otan kaikki takaisin mitä oon menettäny viimesen kuuden vuoden aikana. Ohjelmassa on ainakin pokeria, valioliigafutista ja vitusti juomista sekä vieraiden naisten kähmintää. Fiilis on sama kuin pikku poikana jouluaamuna, heräsin jo kuudelta into piukeena mut ei viel viittiny narauttaa ettei nukkumatti korjaa jo alkuillasta.
..tähän on pakko saada kyllä jonkinnäköistä jälkiraporttia!

Et halua kokea sitä. Mulle riitti mökkireissu. Perjantaina 19-05 kaljaa ja kossua. Lauantaina 12-05 kaljaa ja viinaa. Sunnuntaina 5 loiventavaa. Kun pääsin kotiin, en uskaltanut avata konetta, koska "joku" seisoi takana ja tuijotti. Tv:n pistin päälle tuijottajaa etsien. Vartin tärinän ja kuoleman kielissä taistelun jälkeen päätin mennä sänkyyn. Sänky oli täynnä hämähäkkejä, torakoita ja sisiliskoja. Sama mies tuijotti edelleen jossain ja hönki niskaan. Se oli niin hirveetä, että ei sitä pysty sanoin kuvaamaan.

Joo ei enää ikinä. Nää kahen päivän krapulat saa riittää mun osalta. Jos sitten seuraavan kerran joskus jouluna joisi. Vakioveikkauksessa jäi 13 oikein yhden kohteen päähän, paikallisen räkälän pokeripöytään mua ei edes päästetty kun ei ollut takeita, että se oluttuoppi ei kaatuisi pitkin pöytää. Ne vieraat naiset...lähentymisyrityksiin tuli vastauksena lähinnä vittuilua ja sääliviä katseita, en mä mitään ois kuitenkaan tehny vaikka joku olisi lämmennytkin. Aamulla rullakebabin jämät löyty takin taskusta, että sillee :face:. 250 € on tiliotteen mukaan pistetty lauantaina haisemaan, joten oli mulla vissiin hauskaakin.

Vittu että nii. Kaljaa ostamassa. Onko merkillä väliä? En oo ikinä ennen juonu kaljaa ni pitää kysyy

Kävelet rinta retongilla kaljakuppilaan ja lausut kuuluvaan äänen henkkilölkunnalle "kalja". Noin sitä saa, eikä tarvii ruveta arpomaan merkkiä. Helppoa.

Kävelet rinta retongilla kaljakuppilaan ja lausut kuuluvaan äänen henkkilölkunnalle "kalja". Noin sitä saa, eikä tarvii ruveta arpomaan merkkiä. Helppoa.
En kävelly. Autolla ja liukuportailla menin kauppaan. Ostin punasen paketin enkä puhunu mitää.

Aun ehdotuksen mukaa tein viime vkl. Eiköhä se riitä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom