Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Kukaa messis? Pient tissuttelua ku saa olla ilman muijaa

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Huh ku tuli hyvä. Mut päivän eka ja vika.
2013-10-25 18.41.19 (Small).webp

vai oisko se tänne...meukowia ja maksullisia,,, ja kohta duuniin, kääk sanoi a ankka.

Jes!

pirkka45.webp

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Nyt oli tasan tarkkaan viiminen baarireissu ennen joulukuun jo sovittua rellestysreissua. Ei vittu näitä krapuloita. En mä ole kun kohta 28 mut voi saatana tää on erilaista kun vertaa siihen mitä se oli 20v. Vieläkin aivan karsee olo ja pitää juosta oksentamassa. Vittu mitä paskaa.

Nyt oli tasan tarkkaan viiminen baarireissu ennen joulukuun jo sovittua rellestysreissua. Ei vittu näitä krapuloita. En mä ole kun kohta 28 mut voi saatana tää on erilaista kun vertaa siihen mitä se oli 20v. Vieläkin aivan karsee olo ja pitää juosta oksentamassa. Vittu mitä paskaa.

Harjotuksen puutetta. Joka viikonloppu ku juo niin krapula on paljon hellempi. :)

Voi jumalauta mikä krapula ollu tänään. 5/5

Harjotuksen puutetta. Joka viikonloppu ku juo niin krapula on paljon hellempi. :)

Ja kun juo joka päivä, niin ei ole krapulaa ollenkaan. Ei tosin ole nousuhumalaakaan. On vaan sellanen ihme pöhnä aamusta iltaan.

Näistä kännireissuista tuli mieleen eräs tammikuinen yö kun olin kömpimässä kotiin aamuyöstä ja avaimet oli jäänyt kotiin. Emännällä oli puhelin kiinni ja summerit ei enää tohon aikaan toimineet ja pakkasta oli se -10. Oli sellanen "mitäs vittua nyt" olo. Nokkelana poikana tuumasin et "hei, toi poliisilaitoshan on tossa vieres, ne ottaa mut varmaa sisään lämmitellemään" siitä sitten valkosipukebabit kantoon ja kyttiksen portille huhuilemaan, kukaan ei tullut avaamaan joten soitin hätäkeskukseen "nahkasäkki täs terve, oon täs poliisilaitoksen edes ja pitäs päästä sisään kylmää pakoon ku en kotia pääse". Hätäkeskukselta otettiin sitten yhteyttä poliiseihin jotka tuli siihen portille "mikäs herralla on hätänä" selitin sit asiani ja poliisit kehoittivat palaamaan takas kotiovelle ja soittamaan huoltomiehelle mut eihän siel kukaan vastannu.

Takasin palattuani poliisit ottivat mut sitten tutkintavakien putkaan yöksi etten sinne hankeen palellu. Aamu sitten valkeni putkassa ja voi sitä vittuilun määrää "oot ensimmäinen vuoteen kuka on vapaaehtoisesti täällä majoittunu" ja sitä rataa. Kotiin palattuani oli melkonen selittäminen hallitukselle et missä yö on vietetty, enhä mä siel putkassa mitään tekstaria voinu kotiin laittaa ku puhelin oli kepappien kanssa respassa säilössä.

Maanantaita kaikille krapulamölliköille.

Lähteäkkö Halloweenbileisiin vai ei? Mitä sanoo raati?

Kyllä ehdottomasti, mäkin oon menos, enkä oo ees harrastanu seksii tai fäpänny noin viikkoo, ni ties millasen kissan sielt kaljakiikareis löytää :D ps. En käytä normaalisti ikinä naisista termiä kissa, mut tuntu et tähä se sopis. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom