Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huominen pääsykoe rupes yhtäkkiä jänskättää, saas nähä saako nukutuks yhtään.

Tsemppiä pääsykokeeseen. Paras vinkki mitä sain pääsykokeisiin oli "kaikki ovat siellä suht samalla viivalla, joten jos se tehtävä tuntuu vaikealta, on se muillekin vaikea."

Yks tunti enää yövuoroa jäljellä... Yökkökaveri pupattaa ku papupata ja kyselee tyhmiä. En enää jaksais :D Onneks ei tarvii hänen kanssa valvoo enää ikinä!

Ööööörgh. Miksi tuntuu, että tänään oisi herännyt tuntia aikaisemmin kuin normaalisti eikä myöhemmin. :( Mää haluan mennä takasin peiton alle...

Ööööörgh. Miksi tuntuu, että tänään oisi herännyt tuntia aikaisemmin kuin normaalisti eikä myöhemmin. :( Mää haluan mennä takasin peiton alle...

Jaa. Mulla oli vaikeuksia nukkua "tunti pidempään", vaikka nukkumaan meninkin kellon mukaan normaaliin aikaan. Ei viitsinyt kuitenkaan pompata sängystä ylös neljän jälkeen ja tulla töihin jo puoli kuudeksi. Joku raja sentäs! Eiköhän se rytmi korjaannu tämän viikon aikana. Toivon.

Guten Morgen! Kauhee puhuri pihalla. Varmaan lähtee tukka irti heti ku astuu ulos. Se ois taas yks viikko selätettävänä. Tajusin juuri, että enää viitisen viikkoa niin tää duuni päättyy ja saan hetken taas ite päättää työaikani. Jesh!

oon päässy siihen pisteeseen että mua oksettaa ku näenki uutisen liittyen noihin tanssiohjelmiin, jäätansseihin ja erityisesti Vain Elämää formaattiin. Jaksoakaan ei oo meidän perhees katsottu. Kaikki nuo on teennäistä roskaa missä julkisuushorot tyhjäpäät boostaa omaa uraa ja levymyyntejään eteenpäin. Paljon haisevampaa oksennusta ku BB.

Parasta! Onneksi tänäänkin koittaa ilta ja saa mennä nukkumaan. PÄivän kohokohta, ylivoimainen.

Huomenta. Puurot nassuun ja Töölöön ottamaan tikit pois peukusta. Rautasormi..

Joo, tiedän että se on titaania tms.

Back
Ylös Bottom