Niimpä tietysti, kävikin niin että salikortti olikin mennyt umpeen. Kuun lopussa/kuun alussa luultavammin vasta rahaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä se tuo kirahvijuttu on veispuukissa? Arvotus ainakin on helppo, normaali ihminen avaisi oven. Minä en, suksikoon vittuun kello kolmelta aamuyöstä.
Ainiinjoo, olinki unohtanu tuon. En oo yhteenkään facebook-juttuun koskaan lähteny mukaan, aika typeriä kun yleensä ovat.Varmaan joku naistenlehden juttu taas. Muistan viimeeksi kun innostuin naisten kertoessa jotain riettauksia Facebookissa ja puhuivatkin koko ajan jostain helvetin käsilaukun paikasta. Oli kusetettu fiilis.
Niinhän sitä luulis...Mikä se tuo kirahvijuttu on veispuukissa? Arvotus ainakin on helppo, normaali ihminen avaisi oven. Minä en, suksikoon vittuun kello kolmelta aamuyöstä.
Mikä se tuo kirahvijuttu on veispuukissa? Arvotus ainakin on helppo, normaali ihminen avaisi oven. Minä en, suksikoon vittuun kello kolmelta aamuyöstä.
Se on se :haart:
Mukava paikka pitää puhtaana tommonen hässäkkä.
Nooh, vähän hammasharjaa, nou hätä.blaablaaablaaablaaa
Vedin tänään remmeillä.
(En muuten ota vastuuta siitä, että nyt Pakkis menee tukkoon runsaista vastauksista.)
Tai hankkisitte mieluummin vaikka naisen...