Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantain helppo.

kawi_babe_by_distractionmodeling-d51s57h.webp

oon päässy siihen pisteeseen että mua oksettaa ku näenki uutisen liittyen noihin tanssiohjelmiin, jäätansseihin ja erityisesti Vain Elämää formaattiin. Jaksoakaan ei oo meidän perhees katsottu. Kaikki nuo on teennäistä roskaa missä julkisuushorot tyhjäpäät boostaa omaa uraa ja levymyyntejään eteenpäin. Paljon haisevampaa oksennusta ku BB.

Aina ihmettelen että mitä vitun uutisia nää ohjelmien tapahtumat oikeen on. Puolet iltalehden sisällöstä taitaa olla mitä tänään tapahtuu salkkareissa tai reality-ohjelmissa. Pitäähän niitten tietysti jostain sitä rahaa repiä.

^Pyörä. Ei täälä ny naisista ruveta puhumaan.

Mieti nyt miltä tuokin perse näyttää 20v päästä. Ja prätkäkin näyttää samalta kuin kasaripyörät nykyään. Huonoja sijoituksia.

Mä elänkin hetkessä. En murehdi 20vuoden päähän asioita etukäteen. En murehdi edes huomista.

Aina ihmettelen että mitä vitun uutisia nää ohjelmien tapahtumat oikeen on. Puolet iltalehden sisällöstä taitaa olla mitä tänään tapahtuu salkkareissa tai reality-ohjelmissa. Pitäähän niitten tietysti jostain sitä rahaa repiä.

Maailmassa ei ole mitään hätää, kun tollaset ovat uutisia.

Rupeaa tää dataaminen jo hieman risomaan et vois melkee tehä muuta välissä, salille aattelin lähtee vasta kahen maissa kun ei noista käyttövuoroista ota oikeen selvää koko aamu ja aamupäivä näyttäis hyvin pitkälti varatulta nii ei viitti kävellä 3 kilsaa ja heti himaan ja sit parin tunnin päästä uudestaa sama "lenkki" :rolleyes:

Komea ZZR. Joku akka on taas ollut vaan hieman väärässä paikassa väärään aikaan.

Mitähän se Ville kiukuttelee, kasaripyörät on komeita.

Rupeaa tää dataaminen jo hieman risomaan et vois melkee tehä muuta välissä, salille aattelin lähtee vasta kahen maissa kun ei noista käyttövuoroista ota oikeen selvää koko aamu ja aamupäivä näyttäis hyvin pitkälti varatulta nii ei viitti kävellä 3 kilsaa ja heti himaan ja sit parin tunnin päästä uudestaa sama "lenkki" :rolleyes:

Sen olen itse huomannut, että jos koko työpäivä tulee istuttua koneella, niin ei tee mieli salille, vaan ulos raittiiseen ilmaan, esim. juoksemaan. Rajatapauksena tekee mieli mennä uimaan, koska se saa kuitenkin veren paremmin kiertämään kuin puntti.

Ei. Odottelen ephen vastausta. Tietää ainaki alimman.

Kilometrin kävelin pienessä vesisateessa, ajattelin no eipä tuo mitään. Sitten muistelin että mihinköhän mä laitoin sen kuntosalikortin, kaivelin taskut ja lompakon kunnes muistin niimpä tietysti jätin sen pöydälle ja eiku takaspäin :face:

Nyt sielä sataa vielä lujempaa, kai mä venailen jonkin aikaa ja yritän päästä autolla jahka/jos saan lainaan.

E: vokot ylempi Ducati 750SS ja alempi honda-rc51

No nii oli. Ei tarttettu örgh.

Jos tykkäis kyykyistä niin tommonen honra olis kova paukuttaja. Miehekkäät pakoäänet!

Honda oli selkee. Tunnisti heti syylärien asettelusta. Örgh

Ducatin ois kyl joutunu googlettaa.

Salille vaan kahvin voimalla. Jalkoja pitäis treenailla viikon tauon ja lomailun jälkeen. Muutenkin koko päivä taas kiireinen, onneks huomenna jo helpottaa.

Back
Ylös Bottom