Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
2 päivän putki jatkuu kohta puoliin, syystä ruotsinlaiva. Jos mä tästä reissusta selviän ni saa häpän vetäminen hetkeks riittää.

Itellä 4 päivän putki. Nyt vihdoinki kolahti, että pitäsköhä täs laittaa korkki kiini.. vähän pitemmäksi aikaa kiini.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
5 päivän ränni loppui eilen. Olo oli aivan hirveä. Ensimmäistä kertaa tosiaan luulin, että kuolen krapulaan. Kyllä otti meinaan sydämmestä niin paljon.

Voi vittu mitä denoja :D Itel vähä paussia nyt tosta dokailusta. Marraskuussa seuraavan kerran kännit!

Miten jaksaa 5 päivää dokaa putkeen? Itelle pari päivää on aika maksimi, ainakin samojen naamojen kanssa. Alkaa jutut kyl loppuun jossain mökilläkin jo parin päivän päästä ettei jaksa enää.

Voi vittu mitä denoja :D Itel vähä paussia nyt tosta dokailusta. Marraskuussa seuraavan kerran kännit!

Miten jaksaa 5 päivää dokaa putkeen? Itelle pari päivää on aika maksimi, ainakin samojen naamojen kanssa. Alkaa jutut kyl loppuun jossain mökilläkin jo parin päivän päästä ettei jaksa enää.

Nää 5 päivää nyt oli oikeestaan kaikki eri tyyppien kanssa. Sekä oli sellasia tilanteita, niinku ruotsin reissu, vaparia kattoo ja siitä baariin. Ei tuu kyllä nyt hetkeen dokattua yhtään

Tuli kouluajalta lämmin muisto mieleen, olin ollut edellisiltana juopottelemassa ja lähdin aamulla silmä kirkkaana kouluun. Puolimatkassa jalkakäytävällä oli farkut, ne näytti ihan kelvollisilta joten katsoin lähemmin ja ne oli ihan fiksun näköset. Tsekkasin siinä taskut samalla ja siellähän oli Visa-korttikin etutaskussa. No siitähän selvisi omistajakin, sehän olin sattumalta minä itse! Ei tietä mitä oli tapahtunut?!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Alkupala

image-638516295.webp

Ajattelin vetäistä pullon Jacob's Creekin Shiraz Cabernetia. Tuskin siitä kyllä känniin tulee mutta jos krapulan saisi aikaan. Missään nimessä en lähde kaupungin ravintoloihin juomaan jallua ja olutta, hyi! :D

Taidan olla nyt keski-ikäinen. Töistä tullessa hain pari pulloa viiniä ja jos seuraksi ottais vodka-glögiä ja tietty saunakaljat. Tosin kaikki flunssalääkkeeksi.

Taidan olla nyt keski-ikäinen. Töistä tullessa hain pari pulloa viiniä ja jos seuraksi ottais vodka-glögiä ja tietty saunakaljat. Tosin kaikki flunssalääkkeeksi.
Joo, tosi selvä merkki. Ite tässä hajakaljoja rapistelen ja taidan vielä tarttua Le Sanglier-pulloon. Aamulla kyllä pitäisi, mutta onneksi se valkenee niin myöhään.

Tänään narahtaa korkki ku muija on reissussa viel pari päivää. Otan kaikki takaisin mitä oon menettäny viimesen kuuden vuoden aikana. Ohjelmassa on ainakin pokeria, valioliigafutista ja vitusti juomista sekä vieraiden naisten kähmintää. Fiilis on sama kuin pikku poikana jouluaamuna, heräsin jo kuudelta into piukeena mut ei viel viittiny narauttaa ettei nukkumatti korjaa jo alkuillasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom